Google+ Armored Beasts Lite Beta 2.01 Polish | RedOrchestra.pl | Strona 4

Armored Beasts Lite Beta 2.01 Polish

19 lutego 2007 Wiadomość z RO.pl Artykuły

Wnioski
Wnioski wypływające w opisanych wcześniej cech zmodyfikowanych pojazdów (także dla maperów).

Powstały nam tym samym pewne w miarę wyważone pary czołgów, które mogą ze sobą konkurować.

T-34/76 i PzIVF2 – każdy z nich może rozwalić drugiego bez problemów, z odległości 1200m.

T-34/85 i PzIVH – jak wyżej.

IS-2 i Tiger – mogą się nawzajem rozwalić z odległości pow. 1000m, IS jest jednak trochę trudniejszy do rozwalenia – trzeba celować bliżej środka mocowania lufy, ale za to koszmarnie długo przeładowuje.

Inne:

IS-2 i Panther – powyżej 600m Pantera ma przewagę – IS musi trafić w wieżę i wolno przeładowuje. Na niższych dystansach każdy może zniszczyć drugiego za pierwszym strzałem.

T-34/85 i Panther – tylko na niskich odległościach poniżej 500m, w innym przypadku Pantera ma przewagę, bo T-34 musi celować w wieżę, i nie ma pewności czy zniszczy. Są więc sobie równe jedynie w bliskiej walce w mieście.

T-34/85 i Tiger – podobnie, jedynie na bliskich odległościach, T-34/85 musi celować w kadłub i musi być prostopadle do pancerza by rozwalić Tygrysa. Tak więc tygrys pod kątem blokujący drogę bez możliwości podjechania go z boku może być bardzo ciężki do zniszczenia. Jednakże Pantera na takiej mapie może być raczej bez problemów zniszczona poprzez trafienie w wieżę, niezależnie od kąta natarcia.

Pojedynczy Tiger czy Panther przeciwko 76mm może być bardzo przytłaczający dla wroga. Więc na takiej mapie warto użyć PzIVs, a jeśli potrzebujesz Tygrysa, to daj mu bardzo ograniczony czas respawnu aby się szybko nie pojawiał – oraz dodaj do mapy sporo T-34/76 dla czerwonych. podobnie dla map z dużymi odległościami i z T-34/85.

Bardzo niewyrównane pary:

Tiger lub Panther przeciwko T-34/76 czy KV-1 – no wiadomo, kociaki rozszarpią je pazurkami.
KV-1 przeciwko PzIIIL – KV może być zniszczony jedynie z użyciem amunicji APCR.
T-34/76 przeciwko PzIVF1 – T-34 może być zniszczony z bardzo bliska w wieżę z przodu albo z tyłu
KV-1 przeciwko PzIVF1 – niemiecki czołg po prostu nie jest w stanie nic zrobić KV bez użycia amunicji typu HEAT, czyli aktualnie HE (high exlosive, czyli wybuchowe)

Chcesz zrobić mapę trudna dla strony niemieckiej i jednocześnie realistyczną? Daj Niemcom pojazdy typu StugIIIs i PzIVHs, dla Rosjan T-34/85 i kilka IS-2s… :-P (hahah to byłaby rzeź)
Podobnie byłoby z T-34/76 i kilkoma KV-1 dla Rosjan i PzIIIL z PzIVF1 dla strony niemieckiej. Powodzenia z ofensywą Barbarossa ;-)
Tak więc wyrównanie stron na mapie zależy wyłącznie od maperów.

Pages: 1 2 3 4 5


Powered by WordPress and NatureFox.