Google+ Co nowego w Carpathian Crosses? | RedOrchestra.pl

Co nowego w Carpathian Crosses?

3 maja 2007 Wiadomość z RO.pl Zmiany w grze

Pewnie widzieliście newsa na http://redorchestragame.com/ o Carpathian Crosses. Teraz trochę tekstu w naszym języku.

Trochę minęło od czasu ostatniego newsa na stronie (oficjalniej projektu). Nie oznacza to, że nic ciekawego się nie dzieje – wręcz przeciwnie. Ekipa nie próżnowała i miło jest nam ogłosić ukończenie modeli żołnierzy Rumunii. Mamy kilka wariantów uniformów – letnie, zimowe, czołgistów jak i piechoty górskiej. Pewnie się zastanawiacie jak je będziecie rozpoznawać w grze podczas walki. Nic prostszego :P starczy spojrzeć na insygnia na kołnierzykach oraz ramionach żołnierskich. Każdy wariant ubioru posiada oddzielne odznaczenia wskazujące na stopień i oddział danej jednostki. Widoczne jest to na zrzutach ekranu poniżej. Dodatkowo dorzucimy sporo modyfikacji głowy jak czapki, hełmy itd – w zależności od warunków otoczenia gry.

Od czasu gdy zaczęliśmy pracę nad tym modem wiele czasu spędzany na weryfikowaniu danych aby być w zgodzie z zapiskami historycznymi. Dotyczy to takich szczegółów jak okulary, pojemniki na amunicję, kabury. Wszelkie podziękowania kierować w stronę andrei313‘a i Polygon‘a, odpowiedzialnych za wygląd przedmiotów.


Rumuński czołg jest juz gotowy do walki, pewnie zastanawiacie się z jakimi jednostkami będzie się ścierał. Jego głównym wyzwaniem będzie sowiecki czołg T-26, powszechnie stosowany w pierwszych dniach na froncie wschodnim (szczególnie podczas obrony Chisinau). Następnym będzie BT-5, poprzednik następnego czołgu znanego pod nazwą BT-7, który także zagości w naszym modzie. Sethodie wykonał wspaniałą robotę tworząc modele pojazdów.

.

Piechota nie będzie totalnie bezbronna, na wyposażeniu już są granaty przeciwczołgowe – odpowiednio rzucone są w stanie unieruchomić czołg poprzez zniszczenie gąsienicy, a przy bardziej precyzyjnych rzutach nawet uszkodzić pancerz. Dodatkowo dorzuciliśmy pistolet maszynowy Orita.

.

Wszelkie modele postaci, pojazdów i broni będziemy mogli wykorzystać na mapach. Aktualnie przedstawiamy wam dwie lokacje – pierwszą z nich jest
Nalchik – miasto w górach Kaukazu, najbardziej wysunięte na wschód ze wszystkich miast jakie będą w naszym modzie, w zimie 1942 było miejscem działań wojennych związanych z faktem, że stanowiło punkt bazowy do dalszych wypadów wojskowych w celu kontroli pól naftowych na wschodzie.

Drugim miastem jest Ustavo, znajdujące się niedaleko Odessy. Akcja się rozgrywa w małym odległym miasteczku, które było na drodze wojsk niemieckich dążących do kontroli portu w Odessie.

Więcej informacji w następnym sprawozdaniu z naszych prac – na szczęście nie będzie to dopiero za 2 miesiące.

Chcielibyśmy także wyszczególnić nasz konkurs na twarz! Sfotografuj swoją twarz najlepiej bez okularów i prześlij nam. Nie przejmuj się, że masz długie włosy czy zarost – jesteśmy sobie w stanie poradzić ze wszelkimi mankamentami :) Wybrane osoby będą mogły rozpoznać swoje twarze w grze :)


Dodatkowo nadal jesteśmy otwarci do współpracy z ludźmi, którzy zechcieliby razem z nami tworzyć ten mod. Poszukujemy osób na poniższych stanowiskach:
3D Artist
– dostateczna wiedza jednego z programów 3DSMax/Maya/XSI, – którykolwiek, ponieważ supportują dodatek ActorX dzięki któremu eksportujemy modele. 3DSMax preferowane :)
– Mile widziani graficy z doświadczeniem przy tworzeniu broni w innych grach, szczególnie historycznych.
– opcjonalnie, umiejętność tworzenia własnych tekstur.

Animator
– umiejętność tworzenia realistycznych ruchów ludzkich.
– dostateczna wiedza do opracowywania animacji w 3DSMax albo Maya.

Texture Artist
– Dobra znajomość Adobe Photoshop oraz spokrewnionych z nim produktów.
– Uwaga na detal, umiejętność tworzenia tekstur naturalnych.

Myślisz, że sobie poradzisz? A może chciałbyś podnieść swoje doświadczenie i kwalifikacje poprzez udział w projekcie do gry? A może chciałbyś zostać dostrzeżony przez większą publiczność z uwagi na swoja pracę? W takim razie może być zespołem wprost dla ciebie. Praca zespołowa jaka wykonujemy może być wykorzystana z sukcesem w twoim portfolio – zważ, że pracując na RedOrchestra, pracujesz na silniku UnrealEngine, który jest wykorzystywany w szerokiej masie innych gier. Więcej info na oficjalnej stronie http://www.carpathiancrosses.com/ w zakładce Contact.


Powered by WordPress and NatureFox.