Doba przed premierą…
Z chwilą gdy pisze te słowa pozostało dokładnie 23 godziny i 30 minut do wydania jednego z najbardziej oczekiwanych modów – Mare Nostrum. A teraz kilka słów co by się zbytnio nie rozczarować.
Mod ten, a właściwie pierwsza otwarta wersja beta to produkt:
– który nie jest ukończony w pełni
– pozbawiony zawartości, która była w planach
– w którym nie wszystko gwarantuje stabilną i bezbłędną pracę
– który odzwierciedla atmosferę oraz daje wgląd do tego co przyniesie Mare Nostrum (wersja finalna)
Także nie zdziwcie się jeżeli nie wszystko będzie tak piękne i kolorowe.
To co się ukaże w pierwszej odsłonie modu to:
– brytyjska armia z nowymi modelami twarzy i odgłosami
– nowa mapa oraz muzyka z wygranego/przegranego punktu i misji
– nowe menu i muzyka
– przerobiony model niemieckiego żołnierza
Bronie:
– Lee Enfield No.1 MKIII
– Thompson 1928-A1
– Bren MKII
– Granat No.36 “Mills Bomb”
Mapy:
– Tobruk Central
– Bardia
– Akaba
– Fallen Empire
Działa:
– Pak 38
Wiele rzeczy, które były prezentowane na screenach nie ukaże się w pierwszej open becie.
I tak oto, lista pojazdów/modeli etc., która znajduje się poniżej jest w trakcie tworzenia. Wszystkie z nich mają być stopniowo dodawane w następnych aktualizacjach:
– australijskie komendy głosowe
– brytyjskie modele czołgistów
– lepka bomba (przypuszczam, że chodzi o Hafthohllandung)
– czołg PanzerII
– Vickers MKIVB
– Vickers .303
– tłuczek przeciwpancerny
– działo przeciwpancerne DA 47/32 “Elefantio”