Nowości z zaplecza Mare Nostrum
Dzisiaj nad ranem pojawił się nius na stronie Mare Nostrum. W pierwszych słowach bardzo dziękują za liczne pozytywne opinie o dodatku, za udostępnienie przez TWI 50-slotowego serwera oraz za liczne oferowanie różnych źródeł ściągania moda przez różne portale.
Następnie jest mowa o błędach podczas instalacji dodatku. W następnej wersji zostanie użyty inny instalator, ponieważ obecny ma różne ograniczenia i wywołuje błędy u niektórych graczy. Jeżeli dalej ktoś z Was ma problemy z zainstalowaniem Mare Nostrum, niech uda się na forum moda.
Twórców dodatku bardzo cieszy tak szeroki odzew w sprawie ulepszenia dodatku w postaci różnorakich sugestii oraz opinii.
A oto najczęściej powtarzające się propozycje:
– ulepszenie obrony na wszystkich mapach
– polepszenie balansu map
– zwiększenie posiłków
– wyeliminowanie małych i częstych błędów map
– poprawienie modelu i tekstury SMLE (Enfield)
– skorygowanie nieprawidłowej lokacji błysku z wylotu lufy
– wyeliminowanie bugu z teksturą głowy alianckiego żołnierza
– naprawienie animacji alianckiej broni
– dodanie zewnętrznego modelu Brena (obecnie widać “talerzówkę”)
– poprawienie animacji Brena z widoku pasażera
– naprawienie PaKa
– skorygowanie ikon z zawiadomieniem o wykonanym/niewykonanym zadaniu
– nowe kolory ikon drużyn
Według zapewnień trwają prace nad powyższą listą. Mają nadzieję, że zdołają poprawić wszystkie te błędy na czas. A dokładnie do weekendu, bo właśnie w te wolne dni ma wyjść pierwszy patch do dodatku. Lecz na pierwszym miejscu stawiają poprawienie map, także możemy siz spodziewać nowej wersji każdej z nich.
Dodatkowo, twórcy rozpoczęli “konkurs” na ikonkę modu w Steamie i na pulpicie. Czas nasyłania prac do weekendu. Zwycięskie prace znajdą się w przyszłym patchu. Więcej informacji tutaj.