Mare Nostrum Patch 1.1
Wczoraj wieczorem miała swoją premierę pierwsza łatka do Mare Nostrum. Zmotywowani wieloma sugestiami oraz pomocą ze strony Tripwire, postanowili nie kazać długo na siebie czekać i wzięli się do roboty.
A oto co się zmienia oprócz cyferek:
Zmiany generalne
– zmieniono ikony komunikatów, od teraz nie będzie widać ruskiej, czerwonej gwiazdy oraz żelaznego krzyża
– udoskonalono górne ikony drużyn, teraz są bardziej widoczne i charakterystyczne
– zwiększono kołysanie się SMLE (Enfield) i Thompsona, obecnie będzie bardziej przypominać to z podstawki
– wprowadzono korektę błysku ognia z lufy Enfielda
– naprawiono tzn. bug Flinstone`a (błędna animacja podczas jazdy Carrierem)
– naprawiono teksturę głowy alianckiego żołnierza
– od teraz australijscy żołnierze wydają komendy w swym rodowitym języku
Akaba
– dodano optymalizujące elementy. Nie będzie już gwałtownych spadków FPSów
– wprowadzono korektę kilku możliwych explitów związanych z oszukiwaniem po stronie niemieckiego respawnu
– usunięto dwa składy amunicji w rejonie “Ammo Dump” i “Apartamenst”
– Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
– ulepszono limity ról
– zamieniono żołnierzy Brytyjskich na Australijskich
Bardia
– poprawiono lokację spawnu dla graczy obu stron, teraz okopy są do wzięcia
– dodano tunel pozwalający niemcom na nieco łatwiejszą drogę posiłków do okopów
– wprowadzono kilka drobnych optymalizacji wysiłków
– wprowadzono trochę zmian kosmetycznych
– NOTKA: ta mapa jest w ciągłym tworzeniu, lecz nadal można raportować o bugach
Tobruk Central
– dodano zabezpieczenie na berlińskiej (Berliner Strasse)
– dodano granaty dymne dla niemieckiego Squad Leadera
– Assault oraz Rifleman może od teraz dawać ammo do MG
– ulepszono limity ról
– ulepszono posiłki
– od teraz “Observation Post” po zdobyciu jest nie do odbicia
– ulepszono rejony i protekcję spawnu
– naprawiono rozmaite bugi
– od teraz obroną zajmą się Australijczycy (do zmiany nadal pozostają komendy głosowe tych żołnierzy na południowo-afrykański akcent)
Fallen Empire
– NOTKA: ta mapa odbędzie znaczną przebudowę, tak aby była bardziej optymalna dla gry z +32 żołnierzami
Znane bugi lub niepoprawione błędy
– ranienie obsługi Pak38
– 3-osobowa animacja Brena (widoczny Degtyarev DP/DT)
– błysk z wylotu lufy Thompsona widziany z 3 osoby
Pliki dla graczy (60MB)
Torrent
Download
Inne źródła
[f]pl[/f] Nasz serwis RAR instalka (zawiera właściwe wersje map!)
[f]us[/f] ModDB
[f]au[/f] Ausgamers
[f]au[/f] Internode
[f]fr[/f] Vossey
Pliki serverowe (57MB)
[f]pl[/f] Nasz serwis (zawiera właściwe wersje map!)
[f]us[/f] ModDB
[f]au[/f] Ausgamers
[f]au[/f] Internode
[f]fr[/f] Vossey
Jak zainstalować patcha?
– pobierz łatkę
– wypakuj do Twojego systemowego folderu Red Orchestry
– podczas wypakowywania nadmień wszystkie pliki
– po zakończonym procesie wypakowywania zrestartuj Steama