OS-LW Odessa
Projekt w jeszcze głębokiej fazie beta a już dobrze grywalny, trzymajmy kciuki żeby się moderowi nie odechciało ;)
Standardowa Odessa “kilka lat później” jakby można powiedzieć patrząc na obraz zniszczeń i stopień “zapaskudzenia” wszelkim żelastwem wojskowym ulic.
Tym razem to Niemcy kontratakują z zadaniem odbicia 5 punktów kontrolnych; mają do pomocy Stuga ale nie będzie on miał łatwego zadania gdyż musi kluczyć pomiędzy przeszkodami i spokojnie piechota wroga może do niego podejść na odległość strzału z PF, nie mówiąc już o PTRD (oba dostępne dla Rosjan) – współpraca piechoty własnej obowiązkowa.
Muszę przyznać, że grałem tylko raz i sporo czasu zajęło mi odnajdywanie się na “(nie)starych śmieciach” ale po opanowaniu terenu grało się bardzo przyjemnie. Mapa docelowo modowana dla dużych serwerów, tak więc zwiększono oryginalne limity klas żołnierskich (niektóre dodano). Czekam na dalsze postępy prac, a aktualne najnowsze wersje jak zwykle w Mapowisku.
Łyżka dziegciu w miodzie:
Jak na razie pomimo bajeranckiego nieba pełnego kłębiących się chmur oświetlenie budynków pozostało z oryginału i rzucają one cień jak w słoneczny dzień, drugą sprawą jest deszcz…niestety nie dopracowany na razie tak jak w KrasnyiOktyabr, ponieważ pada wszędzie….czyli w budynkach też ;)
Ale to dopiero beta3 więc wszystko (mam nadzieję co dobre) przed nami; piszę “dopiero beta 3” bo moder FK_LUFTWAFFE_[GER] i spółka słyną z testowania swoich map w wielu publicznych betach, co jak zwykle ma swoje plusy i minusy :)