Mare Nostrum Patch 1.2
Wczoraj wyszedł niezapowiadany wcześniej patch do Mare Nostrum z numerkiem 1.2.
Lista zmian:
– mod jest kompatybilny z patchem nr 1076 (najnowszy) Red Orchestry
– obsługa AT jest teraz narażona na pociski z mniejszych broni i wybuchy, a także na ciosy z kolby bądź bagnetu
– naprawiono nie odtwarzaną muzykę w menu
– zaktualizowano intro, od teraz w pełni przenosi gracza do menu (nie ma czarnego tła)
Znane, ale nie wprowadzone:
– wyszukiwarka Steama nie łączy z serverami dodatku
Instrukcja instalacji łaty dla graczy i na serverze:
– przed podmianą plików na aktualne musi być zainstalowana poprzednia wersja dodatku (1.1a)
– usuń plik MareNostrum.ini, który znajduje się w folderze systemowym dodatku (plik zostanie zaktualizowany przy ponownym uruchomieniu MN)
Jedyną zmianą przy instalacji na serverze jest to, że trzeba ponownie ustawić właściwości servera.
Instalator dla graczy (6.5MB) – w pełni automatycznie usuwa plik .ini i umieszcza pliki łaty we właściwych miejscach
[f]pl[/f] Nasz serwis
Pliki dla graczy (7.2MB)
[f]pl[/f] Nasz serwis
[f]us[/f] Masterblaster
Pliki serverowe (3.4MB)
[f]pl[/f] Nasz serwis
[f]us[/f] Masterblaster
Smacznego jajka!