Google+ Carpathian Crosses za dwa tygodnie | RedOrchestra.pl

Carpathian Crosses za dwa tygodnie

29 marca 2008 Wiadomość z RO.pl Carpathian Crosses

Carpathian Crosses będzie miał swoją premierę Open Bety 11 kwietnia. Na wykończeniu są prace, które mają na celu wyeliminowanie drobnych błędów. Premiera za 2 tygodnie, ale aby wszystko można było odpalić na czas, administratorzy serwerów mogą zgłaszać się do ludzi z CC na forum albo drogą e-mailową po potrzebne pliki do odpalenia serwera z dodatkiem. Ciekawą sprawą jest to, że po zainstalowaniu moda na serwerze będzie można przełączać w webadmince serwer z RO na CC i na odwrót.

Co znajdzie się w pierwszej Open Becie poniżej:

Modele żołnierzy:
– Sowiecka piechota “Black Sea Naval”
– Sowiecka piechota w kurtkach
– Sowiecka piechota na Amoebie w kilku wariantach (stardadowy/urban, odsłonięty i nie odsłonięty)
– Rumuńskie wojska w umundurowaniu letnim
– Rumuńskie wojska w umundurowaniu zimowym
– Rumuńskie wojska w płaszczach
– Rumuńskie dywizje górskie
– Rumuńscy czołgiści

Bronie:
– Pistolet Steyr-Hahn 1912
– Karabin M95 Steyr-Mannlicher
– Karabinek M95 Steyr-Mannlicher
– MP28 SMG
– Orita SMG
– ZB-30 LMG
– Granaty przeciwpancerne RPG-40
– Granaty przeciwpancerne Geballte ladung
– Moździerz M39 50mm
– I być może jeszcze kilka gdy zdążą na czas

Pojazdy:
– Lekki czołg Renault R35
– Lekki czołg T-26

Mapy:
– Dofinovka (piechota)
– Nalchik (piechota)
– Chisinau (czołgi)
– Ardon (piechota i czołgi)
– Maikop (piechota)

Właściwości:
– Dodatek będzie kompatybilny z RO, będzie można grać standardy i customy po mapach CC bez żadnej ingerencji ze strony gracza (servery będą widoczne na liście serverów RO)
– Rumuńskie komendy głosowe były nagrywane w profesjonalnym studiu z udziałem rodowitych Rumunów
– Nowe menu wyboru strony
– Nowe klasy dla obu stron (Obserwator artyleryjski, obsługa moździerza)
– Moździerzy będzie wiele i używane będą na wielu mapach
– Nowe menu w grze dla obserwatorów w celu pomocy nakierowania obsługi moździerza na cel i dodatkowe komendy głosowe
– Nowe metody tworzenia obiektów, które dają większe pole do zabawy dla twórców map poprzez dodanie dodatkowych wydarzeń jakie można podpiąć pod zadanie uszkodzenia w zależności od typu uszkodzenia – np. inaczej się rozpadnie obiekt po trafieniu pociskiem czołgu a inaczej po rozwaleniu go pojazdem poprzez najechanie czy tez strzelanie z pistoletu albo wybuch granatu.
– Animacje wchodzenia po drabinie i wspinania się (gracz nie będzie mógł wtedy używać broni)
– Przecinacz zasiek
– Określone ustawienia punktów dla żołnierzy w zależności od mapy i klasy
– Szansa na wypadek rumuńskich żołnierzy (szkło – ukłucie?)
– Lekki karabin maszynowy ZB daje możliwość strzelania z biodra, z przycelowania oraz oparcia (rozstawione nóżki). Będzie można również walnąć nim z kolby.
– Będą uruchomione typy celów (nie zostały one jeszcze naniesione na mapy)

Zmiany dotyczące czołgów:
– Została usunięta animacja trzęsącego się MG
– Grubość pancerza będzie inna w każdej strefie czołgu
– Załoga czołgu będzie narażona na śmierć ze strony penetracji pocisku
– Czołgi nie będą płonąć od ogólnych uszkodzeń (teraz jest tak, że czołg płonie dopiero wtedy gdy ledwo zipie)
– Pociski skierowane w silnik mogą spowodować pożar
– Możliwość wyłączenia silnika
– Obrót wieżyczki spowoduje spowolnienie czołgu gdy ten ma wyłączony silnik
– Ogień z silnika może przenieść się do innych części czołgu
– Wyłączenie silnika zmniejszy ryzyko rozpowszechnienia się ognia
– Działo może być zniszczone gdy pocisk zostanie dobrze wycelowany (w nie oczywiście)
– Uszkodzone zbiorniki mogą spowodować szkody w “mózgu pojazdu” (do użycia dla mapperów)

Możliwe, że się gdzieś pomyliłem. Poprawcie mnie w komentarzach jakby co.


Powered by WordPress and NatureFox.