Google+ 6ty tydzień prac-finisz już blisko…. | RedOrchestra.pl

6ty tydzień prac-finisz już blisko….

17 marca 2009 Wiadomość z RO.pl Darkest Hour

W tym anonsie Autorzy informują Mapperów o konieczności działań z już wypuszczonymi mapami, gdyż po wyjściu tej poprawki niestety dotychczasowe mapy customowe działać NIE BĘDĄ, tak więc teraz należy przedsięwziąć kroki przygotowawcze i stworzyć wersje na których będzie możliwa dalsza praca rozwojowa w zupdatowanym SDK.

W skrócie co przedstawiono w tej odsłonie:

System “przygwożdżenia ogniem” – urealniono zjawiska fizyczne odczuwane przez gracza znajdującego się pod ostrzałem przeciwnika zarówno jeżeli chodzi o zjawiska akustyczne przelatujących pocisków (zależne od ich prędkości), uderzających pocisków w pobliżu gracza i odgłosów trafianych żołnierzy – co ma według Autorów wzmóc efekt psychologiczny; jeżeli chodzi o wizję – podczas ostrzału dopracowano zjawisko chwilowego rozmycia obrazu a także zaburzenia celności broni własnej, co ma uniemożliwić precyzyjne “polowanie na piksele” – czyli prawdopodobnego “winowajcę” całego zdarzenia jakim może być znacznie oddalony wrogi strzelec RKM-u. Gracze posiadający rozłożoną swoją broń na dwójnogu nie doświadczą dziwnych ruchów swojej broni, ale w zamian tego cały obraz będzie chwilowo ‘roztrzęsiony’.

Nowe smugacze – ponownie dodane do wszystkich KM’ów ale teraz nie są tak jasne, za to cieńsze i mniejsze, co przy systemie przygwożdżenia ogniem dodatkowo nie ułatwi wytropienia po nich źródła.

Dodatkowo zmiany dotyczą broni pokładowej pojazdów i dodatkowej amunicji dla czołgów M5 które zamiast HE będą posiadały amunicję przypominającą śrut do strzelb, tylko w makroskali – oryginalnie nazwano to ‘canister shot’ – bardzo skuteczna broń przeciwko piechocie na bardzo bliski dystans (np. wrogi inżynier z ładunkiem wybuchowym).

Znacznie wzbogacono i urealniono system odwzorowywania uszkodzeń pojazdów jak również urealniono zranienia załogi podczas penetracji pancerza (znane już z moda CC)

Jak zwykle naprawiono kilka błędów i dokonano jeszcze kilku pomniejszych zmian, dla zainteresowanych oryginalna treść tutaj.


Powered by WordPress and NatureFox.