Google+ Nowy system plików Steama dla RO | RedOrchestra.pl

Nowy system plików Steama dla RO

24 czerwca 2006 Wiadomość z RO.pl Zmiany w grze

W ostatnim patchu dokonano znacznych optymalizacji mających na celu przyspieszenie czasu ładowania się map, na co narzekała większość graczy. W tym samym czasie, gdy pracowano nad patchem, Valve pracowało nad nowym systemem plików, który mógłby zostać użyty w RO. Nowy system plików pozwala grze na uruchamianie się bezpośrednio z dysku twardego a nie z cache’ów Steama. Ma to wiele korzyści. Przyspiesza znacznie czasy ładowania oraz usuwa wiele problemów z kompatybilnością z antywirusami i innym oprogramowaniem. Ten nowy system plików w połączeniu z ostatnim patchem sprawia, że czas ładownia znacznie się skrócił (na niektórych komputerach nawet trzykrotnie!). Twórcy gry oczekują pomocy graczy we wprowadzaniu nowego systemu. Jako że jest to wersja beta, może zawierać błędy, więc użyjcie tego tylko, gdy naprawdę jesteście gotowi podjąć to ryzyko. Aby użyć nowego systemu plików, trzeba dodać do skrótu do Steama dodatkowe parametry. Musicie zmodyfikować skrót do Steama dodając na końcu linii w polu ‘Obiekt docelowy’ (prawy przycisk myszy na skrócie, później Właściwości i pole Obiekt docelowy):

–clientbeta newfs –beta fs

To spowoduje uruchomienie Steama z nowym systemem plików dla RO. Za pierwszym razem gra zostanie wypakowana do nowego katalogu i wszystkie customowe pliki i pliki konfiguracyjne zostaną skopiowane do tego nowego katalogu. Po tym grę można uruchomić jak zawsze z menu w Steamie. Wszyscy, którzy robią mapy lub mody, powinni najpierw wykonać backup swoich plików przed uruchomieniem tej bety. Nowy katalog, do którego gra zostanie przeniesiona to:

\SteamApps\common\red orchestra”

Wszystkie problemy dotyczące tej bety nowego systemu plików oraz Wasze wrażenia nt. różnic zgłaszajcie na oficjalnym forum gry.

Źródło: http://www.redorchestragame.com/


Powered by WordPress and NatureFox.