Co tam panie w Becie
W becie dostępnej za friko dla każdego testuje się następujące rzeczy:
Nowa zawartość
- Nowa mapa Mamayev Kurgen przedstawiająca bitwę o wielokrotnie przechodzące z rąk do rąk wzgóże Mamajew, górujące nad Stalingradem. Mapka w trakcie budowy i testów, przeznaczona do pojedynków strzeleckich na duże odległości, jak i walki wręcz w okopach
Gameplay
- Ulepszony lockdown system. Lockdown staruje jeśli atakująca drużyna nie zacznie atakować cap zone w ciągu 5 minut od rozpoczęcia gry lub nie zdobyła żadnego celu w ciągu 7 minut. Dodano nowe dzwięki oraz wizualne znaczniki kiedy Lockdown zostaje aktywowany.
- Ulepszony overtime system. Overtime został dodany do map territory. Jeśli atakujący przejmują cel runda nie skończy się w trakcie przejmowania.
- Ulepszony system ochrony na spawnie. Bardziej wyraźne ostrzeżenie podczas wchodzenia do strefy chronionej spawna oraz opuszczania pola bitwy.
- Usprawnienia w systemie spawn on squad leader. Bardziej czytelna pozycja SL-a byś lepiej wiedział gdzie się odrodzisz.Jeśli nie uda się odrodzić koło SL-a (bo np SL zginął w między czasie), ty i dowódca dostaniecie info o tym fakcie.
- W trybie realism, postrzał w nogę spowoduje zwolnienie ruchu postaci na jakiś czas
- Efekt śmigających koło uszu kul został znacznie wzmocniony
- Ulepszony system trafień postaci. Teraz w trybie realizm ranna część może nadal być trafiana i pogarszać stan danej strefy trafienia. Wcześniej strefy trafień o nie natychmiastowym zgodnie (serce, głowa, genitalia) po trafieniu stawały się nietykalne i nie można było w nie znów trafić ze skutkiem zranienia.W trybie standardowym bandażowanie “naprawi” ranę ale nie podniesie poziomu “zdrowia”. w ten sposób jeśli gracz zostanie trafiony w to samo miejsce dozna ponownie zranienia. do tej pory po zranieniu danej strefy trafienia i jej zabandażowaniu nie dało się drugi raz zranić gracza w to miejsce
- W trybie realizm bandażowanie trwa teraz dwa razy dłużej
Broń
- Usprawniony system zderzeń z przeszkodami dla MG. Najbardziej zauważalne w oknach.
- MG34 ma teraz większe pole manewru w konkretnym miejscu niż DP28 rozstawione tak samo
- Promień w jakim gracz dozna przygniecenia ogniem oraz będzie słyszał kule został znacząco zwiększony. Mocno podniesiono głośność przelatujących kul oraz trafień.
UI
- Rozdzielono role ‘Assault’ (szturmowiec) na Assault i Elite Assault (elitarny szturmowiec). Tylko Elite Assault dostanie teraz możliwość walki MkB/AVT. Podczas pierwszej rozgrywki w nowym systemie doświadczenie gracza z roli Assault zostanie automatycznie przerzucone do Elite Assault.
- Usunięto mini podgląd celów z HUDa w trybie realism
- Broń wroga w menu wyborze broni została przeniesiona na dół listy. Do tej pory była na górze
- HUD trafienia i ran gracza będzie pokazywał prawidłowo rany z krwawieniem. Naprawiono kilka stref trafienia które do tej pory nie działy (dolna część lewej nogi, lewa stopa, krocze)
- Wskaźnik zranienia strefy trafienia oznacza : żółty (0-33% damaged), pomarańczony (33-66% damaged), czerwony (więcej niż 66% damaged)
- Dodano północ na kompasie.
- naprawiono bug nieprawidłowo zliczający celność trafień w dane części ciała.
Inne zmiany
- Optymalizacja dynamicznego cieniowania
- Naprawione czarne niebo na starych NVidia cards
- Naprawiono drganie kamery jeśli gracz zabity został leżąc
- Wprowadzono zmiany do spawnów na TE-CommissarsHouse aby bardziej zbalansować mapę
Bzdety
- Niektóre unlocki z veterana będą dostępne w raw recruit.
Skomentuj wiadomość w temacie na naszym forum!