Google+ Mutator Realism Match | RedOrchestra.pl

Mutator Realism Match

22 grudnia 2008 Wiadomość z RO.pl Artykuły

Instalacja
Wszystkie pliki należy wrzucić do folderu systemowego na serwerze (\redorchestra\System\), a następnie zrestartować go. Mutator można odpalić na dwa sposoby: poprzez WebAdmninkę albo wpisując do konsoli ?Mutator=MutRealismMatch.MutRealismMatch

Aktywacja/dezaktywacja
Gdy pliki znajdują się już na dysku serwera, mutator można odpalić będąc zalogowanym jako administrator na serwerze. Aby to zrobić należy wklepać mutate enablematch. Polecenie mutate disablematch dezaktywuje mutator.

Jak to jest w boju?
Jeżeli drużyna jest gotowa, naczelny wypisuje na czacie /ready i jazda. Gdy obie drużyny ogłoszą swoją gotowość, walka rozpocznie się. Od tego momentu wszystko będzie inne niż podczas przerwy. Mianowicie nie będzie można walić do swoich bo to grozi wiadomo czym… Jeśli drużyna jest niegotowa to na czacie należy wpisać /notready. Admin, jako osoba “nadrzędna” może sama rozpocząć mecz wpisując w konsoli mutate matchlive.

Respy
Jeśli któryś z graczy chce zdradzić swój team albo poprostu chce narobić pakoty u przeciwnika musi wpisać w konsoli mutate respawn. Wtedy możliwa będzie zmiana teamu albo roli. Bez wpisania tej komendy zmiania nie będzie możliwa bo przysługuje tylko jedno życie na rundę.

Realizm gry
Czyli co zmieniają te 3 pliki:
– Alianci i Niemcy mają ustawione posiłki na 1
– Limit zwycięst i rund ustawiowny jest na 999
– Różnica pomiędzy drużynami jest ustawiona na 50 (gracze mogą znajdować się w tym samym teamie podczas zmieniany graczy, itp.)
– Friendly Fire jest wyłączony gdy nie jest włączony “Live”. Gra na żywo rozpocznie się po wpisaniu /ready.

Gry mutator jest wyłączony wszystkie zmienione przez niego zmiany zostają zamienione na te co miał serwer przed jego włączeniem.

Trwanie rund
Zmiana czasu trawania rund jest możliwa poprzez WebAdmina


Powered by WordPress and NatureFox.