Różności > Hyde Park

Łosie zeszly na Metalike

<< < (3/75) > >>

kuniu:
Ja nie chciałem przerywać rozmowy i zwracać komukolwiek uwagę (nie ja od tego jestem:D), tylko tak lekko i swobodnie nawiązałem do tematu forum. Co prawda fanem Metalliki nie jestem ale ich zasługi dla muzyki w pełni doceniam. Niektóre kawałki z S&M to wg mnie prawdziwe dzieła sztuki.

BartBear_[PL]:
@Nek0l
Nie wypowiadam się od strony artystycznej tego zespołu bo oczywiście szacun, chociaż to nie całkiem moje klimaty ale to są czitery :wink !
Jest to jeden z tych wykonawców którym woda sodowa uderzyła do głowy i jakby mogli to wyręczyli by różne ZAIKSy, RIAA i inne takie gestapo i każdego słuchacza bez zapłaconych tantiem :wink to na krzesło elektryczne by wsadzili-przedtem karą finansową dowaliwszy :D
Więc zastanów się czy aby ten avatar nie łamie ich "praw autorskich" i nie odwiedzi Ciebie brygada specjalna i rzucając na glebę pod bronią pan w kominiarce nie wrzaśnie "gdzie masz ku...wa schowane te Simsy!!! eeee czy tam inne płyty" 8)

Odi^PrOfAnUm:
Chłopcy nie spamujcie;).

Wawer:

--- Quote from: Moim skromnym zdaniem najlepszą plyta Metallici jest 'Reign In Blood" ---
--- End quote ---

Ja tam wolę South of Heaven ale... z gustami się nie dyskutuje:p

--- Quote from: Master of Puppets to ostatnia płyta nagrana z Bartonem, zresztą jedne z najlepszych płyt w historii trash metalu, po niej Metallica"zmiękła" ---
--- End quote ---

Zaraz po Master of Puppets ( notabene dla mnie płyta metalowa wszechczasów ) nagrali całkiem niezłą Epkę a potem było And Justice... Dopiero wtedy coś im do łbów strzeliło i zaczeli leciec w komerchę...

A poza tym to strasznie spamujecie...admin powinien coś z tym zrobić:p

grzech.pl:
Moim skromnym zdaniem jednak Metallice lepiej wyszlo 'Diabolus in Musica' niż 'South in Haeven', a ich 'Reign in blood' i tak rządzi (mimo tego, że to ich ostatnia płyta i już nie mają tego "pazurka" co kiedyś) :p.