Author Topic: INEA  (Read 35397 times)

Offline Odi^PrOfAnUm

  • Towarzysz broni
  • Posts: 720
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
INEA
« Reply #60 on: 18 March 2008, 15:29:01 »
Quote
A tak wnosząc coś do tematu. To nie widze powodu wieszania psów na 16-bitowcach co z tego jezeli nawet w niektorych miejscach widzą przez sciane? Przy takim ustawieni i tak gra sie trudniej.
Ja gram na 16 bitach i jakoś nie widzę przez ściany...
w RO gram jako raq

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
INEA
« Reply #61 on: 18 March 2008, 15:35:03 »
Quote
J@hoo :
Ave
Nie mam pojęcia po jakiego grzyba tyle szumu o 16 bitów. Jak któryś lubi tak grać to niech gran na 16. RO umożliwia taką zmianę więc nie widzę problemu. Pozatym niektórym na 32 gra się tnie bo mają starszy komp - czy to powód do kickowania go lub banowania?, jak się komuś nie podoba ze ktoś gran na 16 to niech sobie przestawi grafę i niech śmiga.
Tak paranoicznie głupie problemy poruszane na forum nie powinny mieć miejsca. Troszkę gram w tą grę i zauważam, że sami doszukujemy się jakis głupich czitów, bagów. RO to ma być fajna zabawa, a używajacy dopalaczy to lamerzy, niestety tych jest również wielu jak prawdziwych graczy.
Uważam temat 16 bitowców za zbędny - to moje zdanie.
Pozdro


no to pogadaj sobie z ekipa roladdera gdzie AntiBS  jest wymagany i nie miej potem do nikogo pretensji ze wcisna wam karne punky za 16bit.

Bauer

  • Guest
INEA
« Reply #62 on: 18 March 2008, 16:22:41 »
Quote
no to pogadaj sobie z ekipa roladdera gdzie AntiBS jest wymagany i nie miej potem do nikogo pretensji ze wcisna wam karne punky za 16bit.


I co zrobią skoro nie potrafią wyegzekwować dema gry i ukarać za jego brak ? Nagrywam demo na każdym meczu i po co skoro inni tego nie robią to po co ja mam sobie robić przycięcia w grze skoro inni nie muszą? Podobnie będzie z 16 bit bo kto sprawdzi każdy serwer klanowy przed meczem czy program zainstalowany ? Nawet jak coś takiego wyjdzie to nikt nikomu nic nie powie.

plonek

  • Guest
INEA
« Reply #63 on: 18 March 2008, 16:31:51 »
Quote
Bauer :
Quote

I co zrobią skoro nie potrafią wyegzekwować dema gry i ukarać za jego brak ? Nagrywam demo na każdym meczu i po co skoro inni tego nie robią to po co ja mam sobie robić przycięcia w grze skoro inni nie muszą?


istnieje cos takiego jak admin demorec...

vodka

  • Guest
INEA
« Reply #64 on: 18 March 2008, 16:55:35 »
Quote
Bauer :


I co zrobią skoro nie potrafią wyegzekwować dema gry i ukarać za jego brak ? Nagrywam demo na każdym meczu i po co skoro inni tego nie robią to po co ja mam sobie robić przycięcia w grze skoro inni nie muszą? Podobnie będzie z 16 bit bo kto sprawdzi każdy serwer klanowy przed meczem czy program zainstalowany ? Nawet jak coś takiego wyjdzie to nikt nikomu nic nie powie.


Przecież 16bitowców będzie najłatwiej wytropić bez żadnego specjalnego wysiłku i użerania się z graczami i adminami. Cała akcja potrwa góra 2min po  zajrzeniu w logi serva zrobienia screena i wysłania gdzie trzeba. Jeśli będzie wątpliwość co do servera i zainstalowania programu to mecz zostanie unieważniony w najlepszym wypadku, a konsekwencje zostaną na pewno wyciągnięte.

Hiacenty

  • Guest
INEA
« Reply #65 on: 18 March 2008, 17:57:42 »
Quote
Odi^PrOfAnUm :
Quote
A tak wnosząc coś do tematu. To nie widze powodu wieszania psów na 16-bitowcach co z tego jezeli nawet w niektorych miejscach widzą przez sciane? Przy takim ustawieni i tak gra sie trudniej.
Ja gram na 16 bitach i jakoś nie widzę przez ściany...


A ja widzę przez ściany niekiedy i gram na 32 bitach :D najlepsze są nogi wychodzące ze ściany ^^

plonek

  • Guest
INEA
« Reply #66 on: 18 March 2008, 18:19:08 »
Quote from: A ja widzę przez ściany i gram na 32 bitach



to juz jest WH ;)

szpara16

  • Guest
INEA
« Reply #67 on: 18 March 2008, 22:51:13 »
kurde Hiacenty wiedziałem że mi cos u ciebie nie pasuje, ale żeby WH używać <joke> :DDDDD

Hiacenty

  • Guest
INEA
« Reply #68 on: 19 March 2008, 11:11:02 »
Dla mnie jest to obojetnie czy gram na 16 czy na 32 :p Szpara cos wczas sie skapłeś  hehe :D:D

J@hoo

  • Guest
INEA
« Reply #69 on: 19 March 2008, 13:16:03 »
Quote
_KaszpiR_ :



no to pogadaj sobie z ekipa roladdera gdzie AntiBS  jest wymagany i nie miej potem do nikogo pretensji ze wcisna wam karne punky za 16bit.
[/quote]

Kaszpir to co ekipa roladdera zrobi to niezmieni faktu, że nadal będzie rzesza ludzi używających 16 bitów. Pozatym, jezeli jest to problem bardzo wysokiej wagi, przedmiotowa ekipa winna zamieścić tą informację na pudełku z grą. Jezeli tego nie zrobią, a znajdą się mądrzy ludzi, którzy dokonają zakupu tej gry i np. będą usuwani z serwera za uzywanie 16 bitów (dotyczy to wyłącznie tych, którym sprzęt nie pozwala używać np 32, bo jest wówczas nie wydajny lub gra w ogóle nie chodzi), jet to powód do zwrotu gry w sklepie, a w najgorszym wypadku, sprawę można skierować na drogę sadową. Myślę dlatego, że ekipa roladdera raczej nie będzie kwapić się do ponoszenia kosztów związanych z przeprojektowaniem tysięcy egzemplarzy okładek do RO, tym bardziej do zwrotów kosztów. Napisałem również, że osoby które używają 16 bitów do celów zwiększenia skilla, to lamerzy - i tego się bedę trzymał. Dla mnie gra w RO to wyłącznie spedzanie wolnego czasu z kolegami z klanu w miłej wręcz świetnej atmosferze, a przyznawane punkty KARNE czy inne nie wpływają na moje ego.
Co do regulaminów gry między klanowych, to również ma wiele do życzenia. Ze względu na to, iż RO to w chwili obecnej raczkująca gra sceny online, myślę że następne sezony będą lepsze, tym samym zapisy w regulaminie dotyczące rozgrywek, również zostaną zmienione.
Pozdro

AdikPL

  • Guest
INEA
« Reply #70 on: 19 March 2008, 13:49:34 »
TAKA ciekawostka , z naszej ekipy nikt nie gra na 16 bitach ale zrobilismy ankiete i 50% twierdzi ze nie widzi problemu w grze na  16bitach.

Guz

  • Guest
INEA
« Reply #71 on: 19 March 2008, 14:27:06 »
Quote
J@hoo :
Kaszpir to co ekipa roladdera zrobi to niezmieni faktu, że nadal będzie rzesza ludzi używających 16 bitów. Pozatym, jezeli jest to problem bardzo wysokiej wagi, przedmiotowa ekipa winna zamieścić tą informację na pudełku z grą. Jezeli tego nie zrobią, a znajdą się mądrzy ludzi, którzy dokonają zakupu tej gry i np. będą usuwani z serwera za uzywanie 16 bitów (dotyczy to wyłącznie tych, którym sprzęt nie pozwala używać np 32, bo jest wówczas nie wydajny lub gra w ogóle nie chodzi), jet to powód do zwrotu gry w sklepie, a w najgorszym wypadku, sprawę można skierować na drogę sadową.


By nie powiedziec ze pierdolisz zapytam sie czy czytales umowe licencyjna?
Quote
Umowa licencyjna :
4.   BRAK INNYCH GWARANCJI. POZA SYTUACJAMI OPISANYMI W PUNKCIE 3 POWYŻEJ, PRODUKT PROGRAMOWY I JAKIEKOLWIEK ZWIĄZANE Z NIM AKTUALIZACJE JEST/SĄ DOSTARCZANE KLIENTOWI "TAKIE, JAKIE SĄ", BEZ GWARANCJI JAKIEGOKOLWIEK RODZAJU CZY NATURY. CENEGA POLAND NIE CZYNI, A KLIENT NIE OTRZYMUJE, ŻADNYCH GWARANCJI ANI WARUNKÓW, WYRAŻONYCH, WYNIKAJĄCYCH ORAZ STATUTOWYCH, WŁĄCZAJĄC W TO, ALE BEZ OGRANICZEŃ DO TEGO WŁĄCZENIA, JAKIEKOLWIEK POŚREDNIE GWARANCJE SPRZEDAWALNOŚCI, PRZYDATNOŚĆ DO JAKIEGOKOLWIEK OKREŚLONEGO CELU LUB NIENARUSZALNOŚCI PRAW JAKIEJKOLWIEK STRONY TRZECIEJ I ICH EKWIWALENTÓW W ŻADNYM SYSTEMIE PRAWNYM, W ODNIESIENIU DO PRODUKTU PROGRAMOWEGO I ZWIĄZANEJ/NYCH Z NIM AKTUALIZACJI.


Druga kwestia to to ze osoba ktora kupi moze grac jak najbardziej z tym ze jezeli chce grac na serverach publicznych musi sie dostoswac do panujacych tam zasad. W tym przypadku jest zakaz gry na 16bitach, analogicznie jest z cheaterami czy wlasciciel zbanowanego cd-keya bedzie zadal zwrotu kosztow? Nie poniewaz grac nie moze tylko w efekcie tego ze nie zastosowal sie do zasad panujacych na serverach (ktore sa wlasnoscia innych ludzi) .

Quote
J@hoo :
Myślę dlatego, że ekipa roladdera raczej nie będzie kwapić się do ponoszenia kosztów związanych z przeprojektowaniem tysięcy egzemplarzy okładek do RO, tym bardziej do zwrotów kosztów.


A co z ludzmi ktorzy kupili gre przez steama? W tym przypadku tez trzeba przeprojektowac pudelka?

Quote
J@hoo :
Co do regulaminów gry między klanowych, to również ma wiele do życzenia. Ze względu na to, iż RO to w chwili obecnej raczkująca gra sceny online, myślę że następne sezony będą lepsze, tym samym zapisy w regulaminie dotyczące rozgrywek, również zostaną zmienione.
Pozdro


Raczkujaca scena byla conajmniej poltora roku temu, teraz jest scena zamierajaca

[E'sS]

  • Guest
INEA
« Reply #72 on: 19 March 2008, 15:09:03 »
Quote
AdikPL :TAKA ciekawostka , z naszej ekipy nikt nie gra na 16 bitach


Taa, tylko wczoraj nas wszystkich z naszego serwera po kolei wyrzucało:D

I dajcie sobie już spokój z tłumaczeniem 16-sto bitowców, że im sprzęt nie pozwala na grę na 32 bitach.
Żal

AdikPL

  • Guest
INEA
« Reply #73 on: 19 March 2008, 15:11:39 »
nie wiem czy to wina  tego bo mamy to juz wgrane od 10 m,arca i nie byo do tej pory problemow.

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
INEA
« Reply #74 on: 30 March 2008, 11:42:56 »