Author Topic: Do k.... nędzy.  (Read 8681 times)

maddogPL

  • Guest
Do k.... nędzy.
« on: 16 February 2008, 23:58:44 »
Od razu przepraszam za bluzgi ale już sił mi brak...co próbuję zagrać w RO wyskakuje mi komunikat:

Gra jest oryginlna.pudełkowa i od kilku miechów nie mogę w nią grać..reinstalka systemu nie wchodzi w grę,mam z dużo innych gier które kocham (Close Combat.OFP.ARMA.X3+XTM)prbowałem instalować RO z netu ale to też to nic nie daje.Mój obecny config to:
CPU: AMD Opteron 165 1,8Ghz@2,8Ghz (9x311)
Mobo: ASUS A8N32SLI DELUXE
GPU: Zotac GF 8800 GT 512MB (proc.660Mhz,ram.1800Mhz)
RAM: Patriot Memory 2x1GB DC DDR400 (PC3200) 2-3-2-5
HDD: Maxtor 7L250R0 (250GB)7200 RPM, Ultra-ATA/133
APU: Creative SB Live! 24-bit (SB0410)
..jakieś pomysły?

Raiden

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #1 on: 17 February 2008, 00:25:30 »
Na forum jest wiele takich tematów... problem poszukać?

A tak pozatym niezły sprzęt, tatuś kupił?

maddogPL

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #2 on: 17 February 2008, 07:15:44 »
Tatuś mi kupował jak byłem mały...teraz sam sobie kupuję.Skoroś taki mądry to gdzie te te tematy?

plonek

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #3 on: 17 February 2008, 09:56:06 »
urzekająca nazwa tematu :satisfied

Daazzz

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #4 on: 17 February 2008, 12:08:57 »
hmm wydaje mi sie ze mialem kiedys taki wlasnie bład ale nie pamietam dokladnie:| proponuje usunac plik ClientRegistry.blob znajdujacy sei w głownym folderze gry czyli w moim wypadku E:\Program Files\Red Orchestra. plik jest gdzies kolo folderu steamapps. Usun plik i napisz czy cos to dalo:p

Mati

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #5 on: 17 February 2008, 12:51:14 »
Za: Tekst, który widnieje pod nazwą działu, w którym napisałeś swój temat.

"Jeżeli potrzebujesz pomocy najpierw sprawdź FAQ, potem przeszukaj serwis. Jeśli dalej masz problemy techniczne z grą to napisz, na pewno znajdzie się ktoś kto Ci pomoże."

Nie wydaje mi się, abyś choć przeszukał FAQ, bo serwis to już wiem, że tego nie zrobiłeś. Chociaż w sumie to się nie dziwię, bo trudno tu cokowiek znaleźć, przez m.in. właśnie takie, nic nie mówiące nazwy tematów, które bardzo utrudniają szukanie. Chociaż dla chcącego nic trudnego :).

Tak, jak napisał Daazzz, usuń ten plik. Jeżeli to nic nie da, proponuje zweryfikować pliki gry, ale o tym więcej w FAQ. Albo poprostu zastosuj inną metodę - usuń cały folder o nazwie System z katalogu z RO i zweryfikuj pliki gry. Ale, jeśli i to nic nie da to zamieść tutaj swój log z gry (plik RedOrchestra.log w folderze z zainstalowaną grą), być może ktoś coś poradzi na ten problem, który jest zapisany w postaci komend.

maddogPL

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #6 on: 17 February 2008, 13:16:45 »
FAQa zaliczyłem w pierwszej kolejności.Zrobiłem dokładnie to co zalecają w punkcie:2 : Nie mogę uruchomić gry - Microsoft Visual C++ Runtime Library
Quote
[2008-02-16 17:09:16][0,0] : Log session started
[2008-02-16 17:09:16][0,0] : SetSteamID( [U:1:14980426] )
[2008-02-16 17:09:16][1,2] : Connect() starting connection (eNetQOSLevelLow, 69.28.156.250:27017, UDP)
[2008-02-16 17:09:17][1,2] : ConnectionCompleted() (69.28.156.250:27017, UDP)
[2008-02-16 17:09:18][1,2] : RecvMsgClientLogOnResponse() : 'OK'
[2008-02-16 17:30:31][3,2] : LogOff()
[2008-02-16 17:30:31][2,2] : AsyncDisconnect()
[2008-02-16 17:30:32][0,0] : ConnectionDisconnected('Disconnected By Remote Host') : 'OK' (69.28.156.250:27017, UDP)
[2008-02-16 17:30:32][0,0] : ConnectionDisconnected() not auto reconnecting due to user initiated logoff
[2008-02-16 17:30:35][0,0] : Log session ended


[2008-02-16 17:31:00][0,0] : Log session started
[2008-02-16 17:31:00][0,0] : SetSteamID( [U:1:14980426] )
[2008-02-16 17:31:00][1,2] : Connect() starting connection (eNetQOSLevelLow, 68.142.64.163:27017, UDP)
[2008-02-16 17:31:01][1,2] : ConnectionCompleted() (68.142.64.163:27017, UDP)
[2008-02-16 17:31:02][1,2] : RecvMsgClientLogOnResponse() : 'OK'
[2008-02-16 19:58:50][3,2] : LogOff()
[2008-02-16 19:58:50][2,2] : AsyncDisconnect()
[2008-02-16 19:58:50][0,0] : ConnectionDisconnected('Disconnected By Remote Host') : 'OK' (68.142.64.163:27017, UDP)


[2008-02-16 23:47:07][0,0] : Log session started
[2008-02-16 23:47:07][0,0] : SetSteamID( [U:1:14980426] )
[2008-02-16 23:47:07][1,2] : Connect() starting connection (eNetQOSLevelLow, 69.28.148.250:27017, UDP)
[2008-02-16 23:47:07][1,2] : ConnectionCompleted() (69.28.148.250:27017, UDP)
[2008-02-16 23:47:08][1,2] : RecvMsgClientLogOnResponse() : 'OK'
[2008-02-17 07:18:22][3,2] : LogOff()
[2008-02-17 07:18:22][2,2] : AsyncDisconnect()
[2008-02-17 07:18:22][0,0] : ConnectionDisconnected('Disconnected By Remote Host') : 'OK' (69.28.148.250:27017, UDP)
[2008-02-17 07:18:22][0,0] : ConnectionDisconnected() not auto reconnecting due to user initiated logoff
[2008-02-17 07:18:23][0,0] : Log session ended


[2008-02-17 11:18:50][0,0] : Log session started
[2008-02-17 11:18:50][0,0] : SetSteamID( [U:1:14980426] )
[2008-02-17 11:18:50][1,2] : Connect() starting connection (eNetQOSLevelLow, 68.142.64.162:27017, UDP)
[2008-02-17 11:18:51][1,2] : ConnectionCompleted() (68.142.64.162:27017, UDP)
[2008-02-17 11:18:52][1,2] : RecvMsgClientLogOnResponse() : 'OK'
[2008-02-17 11:21:59][3,2] : LogOff()
[2008-02-17 11:21:59][2,2] : AsyncDisconnect()
[2008-02-17 11:21:59][0,0] : ConnectionDisconnected('Disconnected By Remote Host') : 'OK' (68.142.64.162:27017, UDP)
[2008-02-17 11:21:59][0,0] : ConnectionDisconnected() not auto reconnecting due to user initiated logoff
[2008-02-17 11:22:00][0,0] : Log session ended


[2008-02-17 11:22:06][0,0] : Log session started
[2008-02-17 11:22:06][0,0] : SetSteamID( [U:1:14980426] )
[2008-02-17 11:22:06][1,2] : Connect() starting connection (eNetQOSLevelLow, 72.165.61.187:27017, UDP)
[2008-02-17 11:22:07][1,2] : ConnectionCompleted() (72.165.61.187:27017, UDP)
[2008-02-17 11:22:08][1,2] : RecvMsgClientLogOnResponse() : 'OK'
[2008-02-17 11:29:35][3,2] : LogOff()
[2008-02-17 11:29:35][2,2] : AsyncDisconnect()
[2008-02-17 11:29:35][0,0] : ConnectionDisconnected('Disconnected By Remote Host') : 'OK' (72.165.61.187:27017, UDP)

Mati

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #7 on: 17 February 2008, 13:25:35 »
Tak wyglądają Twoje logi? Z tego nie moge za dużo wywnioskować, za słaby jestem :D. Bo jeżeli to coś po stronie internetu czy portów to nie pomogę za bardzo.

Ale weź spróbuj usunąć ten kat. system i zweryfikować te pliki. Ja tak robiłem i w większości przypadków pomagało.

maddogPL

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #8 on: 17 February 2008, 15:04:41 »
Niestety nie działa.

Mati

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #9 on: 17 February 2008, 15:42:02 »
Prawie w każdym z tych logów powtarza się "Disconnected By Remote Host". Nie wiem dokładnie o co chodzi, może jakieś porty masz nie odblokowane? Mi to trudno cokolwiek stwierdzić bo na tych sprawach się nie znam.

maddogPL

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #10 on: 17 February 2008, 17:27:26 »
Portów poblokowanych nie mam..sprawdziłem...teraz instaluję od nowa STEAMa może to pomoże.
UPDATE:nie pomogło.
Udało mi się uruchomić RO kopiując plik Steam dll. do katalogu System z tym że mogę grać tylko w trybie treningowym i nie mam dostępu do serwerów.Wreszcie działa...udało mi się to po całkowitym odinstalowaniu Steama ze wszystkimi innymi grami(HL,HL 2,Lost Coast,Epizode One,Two,CS i innych pokrewnych)zrobiłem formatowanie partycji po uprzednim przeniesieniu pozostałych folderów na inne partycje oraz czyszczenie rejestru...i jakimś cudem pomogło....tyle że ma takie wrażenie że na poprzedniej instalacji musiał być jakiś błąd i STEAM nie dociągał wszystkich plików w czasie UPDATE RO.

Raiden

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #11 on: 23 February 2008, 01:21:18 »
No tak... z tym steamem to zawału można dostać.

berlin

  • Guest
Do k.... nędzy.
« Reply #12 on: 26 February 2008, 08:52:19 »
[orange][/orange]
Quote
maddogPL :
Od razu przepraszam za bluzgi ale już sił mi brak...co próbuję zagrać w RO wyskakuje mi komunikat:

Gra jest oryginlna.pudełkowa i od kilku miechów nie mogę w nią grać..reinstalka systemu nie wchodzi w grę,mam z dużo innych gier które kocham (Close Combat.OFP.ARMA.X3+XTM)prbowałem instalować RO z netu ale to też to nic nie daje.Mój obecny config to:
CPU: AMD Opteron 165 1,8Ghz@2,8Ghz (9x311)
Mobo: ASUS A8N32SLI DELUXE
GPU: Zotac GF 8800 GT 512MB (proc.660Mhz,ram.1800Mhz)
RAM: Patriot Memory 2x1GB DC DDR400 (PC3200) 2-3-2-5
HDD: Maxtor 7L250R0 (250GB)7200 RPM, Ultra-ATA/133
APU: Creative SB Live! 24-bit (SB0410)
..jakieś pomysły?


Witam.
 Miałem taki sam komunikat po reinstalu Win. Okazało się, że sterownik grafiki, jak i Direct x trzeba było odświeżyć. Dla Ciebie już za póżno, ale może innym to pomoże.
Pozdro.