Za: Tekst, który widnieje pod nazwą działu, w którym napisałeś swój temat.
"Jeżeli potrzebujesz pomocy najpierw sprawdź
FAQ, potem
przeszukaj serwis. Jeśli dalej masz problemy techniczne z grą to napisz, na pewno znajdzie się ktoś kto Ci pomoże."
Nie wydaje mi się, abyś choć przeszukał FAQ, bo serwis to już wiem, że tego nie zrobiłeś. Chociaż w sumie to się nie dziwię, bo trudno tu cokowiek znaleźć, przez m.in. właśnie takie, nic nie mówiące nazwy tematów, które bardzo utrudniają szukanie. Chociaż dla chcącego nic trudnego
.
Tak, jak napisał Daazzz, usuń ten plik. Jeżeli to nic nie da, proponuje zweryfikować pliki gry, ale o tym więcej w FAQ. Albo poprostu zastosuj inną metodę - usuń cały folder o nazwie
System z katalogu z RO i zweryfikuj pliki gry. Ale, jeśli i to nic nie da to zamieść tutaj swój log z gry (plik RedOrchestra.log w folderze z zainstalowaną grą), być może ktoś coś poradzi na ten problem, który jest zapisany w postaci komend.