Od tygodnia dość dziwnie zachowuje mi się RO.
Po zakończeniu gry na jakiejś dowolnej mapie , podczas oczekiwania na wgranie się nastepnej mapy, Red Orchestra notorycznie się zawiesza .
Komp coś skrobie na dysku ,ale RO ma zwiechę i juz nie łączy z następną mapą . W konsekwencji RO się wyłącza i zostaję jedynie z czynnym Steamem.
Czy miał ktoś taki przypadek ?
Kolejny kłopot tonagłe wyłączanie się RO po czym wyświetlany jest komunikat o błędzie :
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
General protection fault!
History: PlayBack <- FALVoiceModule::Decode <- UALAudioSubsystem::PlayVoicePacket <- UVoiceChannel::ReceivedBunch <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Odessa: Wybrzeże M. Czarnego, 10-04-1944. <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 0012FF18 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
Co na to poradzić ?