Author Topic: Po zakończeniu gry na jakiejś mapie RO się zawiesza  (Read 6639 times)

krzysztofpc

  • Guest
Od tygodnia  dość dziwnie zachowuje mi się RO.

Po zakończeniu gry na jakiejś dowolnej mapie , podczas oczekiwania na wgranie się nastepnej mapy,  Red Orchestra notorycznie się zawiesza .
Komp coś skrobie na dysku  ,ale  RO ma zwiechę i juz nie łączy  z następną mapą . W konsekwencji RO się wyłącza i zostaję jedynie z czynnym Steamem.

Czy miał ktoś taki przypadek ?

Kolejny kłopot tonagłe wyłączanie się RO po czym wyświetlany jest komunikat o błędzie :

 Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)

General protection fault!

History: PlayBack <- FALVoiceModule::Decode <- UALAudioSubsystem::PlayVoicePacket <- UVoiceChannel::ReceivedBunch <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Odessa: Wybrzeże M. Czarnego, 10-04-1944. <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 0012FF18 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free


Co na to poradzić ?

Wrona

  • Guest
Po zakończeniu gry na jakiejś mapie RO się zawiesza
« Reply #1 on: 15 May 2008, 14:25:23 »
To drugie od czasu update'u też mi się od czasu do czasu zdarza... Też nie wiem jak to ugryźć.