Dziki_Koziol :
Działa ppanc (co to za mapa z tą 45-tką?) i moździerze, model jazdy czołgu (jak to zostało wcześniej wspomniane), żeby nie zawieszał się na płotku, czy patyczku Km w StuG-ach też by się przydał, granaty ppanc, maksim (a u Niemiaszków podstawa do mg, albo też jakiś MG z chłodnicą) i może jakieś fajne kammo dla piechoty niemieckiej. To bym chciał
Działa p-panc już praktycznie są (vide Berezina Beta 5), a z moździerzami będziemy mieli do czynienia już niebawem w modzie do RO - "Carpathian Crosses" -
http://www.carpathiancrosses.com/(może zostaną włączone do "podstawy"?)
Model jazdy czołgów tak naprawdę nie jest modelem, a ograniczeniem silnika gry. Także na tym polu zmian bym się nie spodziewał...
Karabin w Stugu by się przydał, to fakt...
Cammo i tak pewnie powstaną przy okazji różnych modyfikacji, o to bym się nie martwił.
Nóż dla wszystkich? Czemu nie!
Wspominał o tym _KaszpiR_ - większa ilość świec dymnych dla leaderów byłaby dobrym pomysłem, ew. wyposażenie w nie dodatkowo innej klasy.
P.S. _IronMaiden_ ---> Myszki powstały dwie, z czego jedna wzięła udział w obronie Berlina (z tego co pamiętam, drugiej nie zdążono wyposażyć nawet w działo).
A jeśli chodzi o aspekt przejeżdżania przez mosty i walkę na stepie, to miały być raczej "bunkry na gąsienicach", a nie klasyczne czołgi.
(W Europie nie było jednego mostu po którym mógłby przejechać Königstiger, a co dopiero przeszło 180-cio tonowy Maus
)