Witam, mam podobnie,
------------------------------
CreateTexture failed(8007000E).
Historia: FD3D9Texture::Cache <- FD3D9RenderInterface::CacheTexture <- FD3D9RenderInterface::HandleCombinedMaterial <- FD3D9RenderInterface::SetShaderMaterial <- FD3D9RenderInterface::SetMaterial <- USkeletalMeshInstance::Render <- FDynamicActor::Render <- FActorSceneNode::Render <- UCanvas::DrawActor <- UCanvas::execDrawActor <- (DH_M1GarandWeapon DH-Lutremange_Beta3.DH_M1GarandWeapon @ Function DH_Engine.DH_ProjectileWeapon.RenderOverlays : 02DF) <- UObject::ProcessEvent <- (DHHud DH-Lutremange_Beta3.DHHud, Function Engine.HUD.PostRenderActors) <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level Lutremange <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free
------------------------------
z tymże u mnie to pojawia się tylko na niektórych mapach, a na kilku (np. Stoumont, La Geize, i kilku innych) mogę grać bez końca i nic złego się nie dzieje.
Najczęsciej ten błąd wyskakuje w niecodziennych sytuacjach, np. kiedy albo patrzę przez lornetkę w jakimś dziwnym miejscu, albo wjadę czołgiem do głębokiej wody, gdzieś wskoczę koślawo do okopu, ale czasami też bardziej prozaicznych sytuacjach.
ktoś ma jakieś sugestie ?