Author Topic: Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy  (Read 86052 times)

Offline Rozumny(PL)

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 393
  • Honor: +10/-0
    • View Profile
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #120 on: 21 October 2010, 20:36:05 »
Jak zauważyłem niektórzy z graczy mają już żony albo dziewczyny, więc sobotnia nocna walka jest dla nich właśnie odpoczynkiem od "panienek", a z piciem podczas gry z doświadczenia (nie tylko własnego!) wiem że niema problemu :p.
"Każdy pocisk jeden Niemiec!"

fatboy1909_pl

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #121 on: 22 October 2010, 02:08:25 »
Ok ! mistrzowie forum niektórzy np. jak ja mają codziennie po 8 leckji, wstają rano o 7 a chodzą spac o 2 ;d w dodatku wracają od swojej panny w weekendy o 4 nad ranem do domu i są lekko rozkojarzeni... więc przepraszam że od razu nie zrozumiałem. Czyli mam ręcznie usunąc cały folder i pobrac DH i MN i to wszystko ok dzięx za info. Mam nadzieje że w razie problemów pomożecie rozkojarzonemu człowiekowi...;p ps. i czytają informacje po forach po 2 godzinie i co do spożywania alkoholu jestem jak najbardziej za! Nie vetuje ;d;d

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #122 on: 22 October 2010, 10:32:17 »
Swój chłop:D
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

FanBoy

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #123 on: 20 November 2010, 10:19:47 »
Wchodzę na ten wątek, mysle - Pewnie coś o mapach itp. - nie, alkochol i panienki, ach ta Polska :p

Wrona

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #124 on: 07 May 2011, 22:35:47 »
Mam problem. I to nie jest nowa sprawa związana z wersją 5.0. Zainstalowałem update i historia się powtarza. Wywala, że brak pamięci wirtualnej, co jest bzdurą, bo mam full miejsca na dysku systemowym, rozmiar kontrolowany przez system, redorchestra.exe uruchamiana w trybie zgodności z XP SP3, z upr. administratora (mam win7 x64), a i tak:

Quote from: Komunikat Błędu
Build RedOrchestra_Build_[2005-11-27_10.48]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2200 MHz with 1023MB RAM  [ciekawe: mam Core2Duo i 4 GB ramu]
Video: NVIDIA GeForce GTS 250 (6724)

Ran out of virtual memory. To prevent this condition, you must free up more space on your primary hard disk.

History: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 1528155 FArray <- FArray::Realloc <- 52695*29 <- FTriangleClipper::FTriangleClipper <- FindActors <- AProjector::Attach <- AProjector::execAttachProjector <- UObject::ProcessEvent <- (BulletHoleConcrete dh-caen.BulletHoleConcrete, Function ROEffects.ProjectedDecal.PostBeginPlay) <- ULevel::SpawnActor <- (BulletHoleConcrete) <- UObject::ProcessEvent <- (DH_BulletHitEffect dh-caen.DH_BulletHitEffect, Function DH_Effects.DH_BulletHitEffect.PostNetBeginPlay) <- ULevel::SpawnActor <- (DH_BulletHitEffect) <- UObject::ProcessEvent <- (DH_MP40Bullet dh-caen.DH_MP40Bullet, Function ROGame.ROBullet.HitWall) <- AROBallisticProjectile::physProjectile <- AActor::performPhysics <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Caen <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 4C576C61 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free


HELP!

Rikopl

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #125 on: 09 May 2011, 12:23:03 »
Quote
Ran out of virtual memory. To prevent this condition, you must free up more space on your primary hard disk.


Chyba masz za mało miejsca :)

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #126 on: 09 May 2011, 13:41:40 »
Nie ma. Też tak miałem, ale z RO i po reinstalce było git.
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Wrona

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #127 on: 09 May 2011, 17:56:10 »
Czyli co? W Steamie 'usuń lokalne pliki gry' i pobrać na nowo?
Coś może w tym być, bo ten folder Steam który mam pochodzi z czasów (oczywiście był przeniesiony międzyczasiu ze starego dysku), gdy skorzystałem z darmowego weekendu Red Orchestra i ściągnąłem pełną grę, a potem po zakupie tylko wbiłem w Steam kluczyk bez instalacji :D

krv[PL]

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #128 on: 12 May 2011, 02:50:09 »
jak uzywac mozdzierza gdy spoter namierza? :) pytam bo nie mam zielonego jak bez komuniakcji glosowej wspolpracowac

Rikopl

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #129 on: 13 May 2011, 21:39:12 »
Tutorial mojej ręki :3.




(dane były sprawdzane, ale nie ma 100% pewności, czy są poprawne).

Apos

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #130 on: 14 May 2011, 14:09:35 »
Dobry tutorial :yes Te wartości podane przez Ciebie odnoszą się również do niemieckiego 80mm?

Kurde zaczyna to przypominać mi trochę system moździeżowy z Army. Super gdyby koledzy z teamu DH wydali oficjalne tablice odległości (rangetables) do mortarów.

kazmirzk

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #131 on: 14 May 2011, 17:08:44 »
Mortar jankesow strzela na odleglosc 100- 800 m, niemiecka 80-tka strzela na odleglosc od 35-500 m.. (dane wg developerow DH). Stad tez smiem przypuszczac ze ten tutorial tyczy sie tylko amerykanskiego mozdzierza (chociaz nie gralem w DH od wielu miesiecy, tak wiec nie bawilem sie mozdzierzem)

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #132 on: 14 May 2011, 18:54:59 »
A ja trochę na inny temat,nie o moździerzach.
Mam problem ściągnąłem najnowsze DH i okazało się ,ze nie mogę poruszać się żadnym z pojazdów.
Mogę z nich strzelać,np. z czołgu ale nie mogę nimi jeździć. Po prostu stoją w miejscu. Dzieje się tak i w trybie pojedynczego gracza jak i multi.
Ma ktoś pojecie co to może być?

Hiacenty

  • Guest
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #133 on: 14 May 2011, 19:57:25 »
kliknij myszką

Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Darkest Hour: Normandy 44 - Problemy techniczne - temat zbiorczy
« Reply #134 on: 14 May 2011, 20:25:25 »
Dzieki wielkie,nie sadziłem,że będzie to tak proste :)