Panowie kilka spraw przypomnę:
Fall Barbarossa jest tworzona dla całej polskiej sceny gry Red Orchestra. Do jej głównych założeń należy: dobra zabawa, ratunek dla umierającego RO i jeszcze raz dobra zabawa. Ma na celu również zasymulować kampanię z WWII, poprzez uwzględnienie m.in. mapy strategicznej, rang, odznak, etc
FB nie będzie odtwarzać historii , bitew, zasad, taktyk czy zwyczajów wtedy panujących bo to nie jest jej celem. Dla wszelkich fanów realizmu polecam google - może istnieje już coś takiego. Wiem, że był jakiś realismcampaing, który upadł (chyba) z powodu braku zainteresowania oraz nieprzemyślonych zasad.
Jeżeli ktoś ma tego typu pomysły i chęci by z RedOrchestry zrobić superrealistyczną kampanię historyczną z ogromem zasad - droga wolna, osoba taka nie musi tylko narzekać i komentować czyjejś roboty, ale zakasa rękawy i zrealizuje swoje idee na własny sposób.
FallB ma być dla ludzi, graczy Red Orchestry, aby ta gra tak szybko się nie znudziła i umarła - to założenie nigdy się nie zmieni.
@Bohun, masz rację ucinałem wiele pomysłów. Było to spowodowane tym, że wiele z nich albo była absurdalne (by grać 4 vs 16) albo takich, które tak naprawdę szarego gracza i tak nie zainteresują, a tylko skomplikują kampanię - a to jest ukłonem dla tych szarych graczy, którzy prosili mnie o jedno: by dało się grać, by nie było to przesadnie skomplikowane.
Informuję Cię również, iż od czasu kiedy zrezygnowałeś z projektu na spokojnie ustaliliśmy wiele zmian i poprawek w stosunku do już pozmienianych zasad IC.
Wszelkie dodatkowe pomysły oraz idee można będzie brać pod uwagę, dopiero gdy pierwsza edycja FB przyjmie się oraz ludzie będą chcieli w nią dalej grać, a to czy FallB jest dobrym projektem ocenią właśnie gracze.
PEACE
ps. dla wszystkich klanów - przypominam o liście z podziałem na dwa względnie równe teamy, którą należy złożyć do Wawera albo mnie.