Hmm to i ja zabiore glos. Nie chce aby to brzmialo jak wymadrzanie sie, ale my (czesc z ludzi z enclave) wlasnie gramy w podobny projekt ktory nazywa sie IC i wiemy jak to wyglada w praniu. Z takim uproszczonymi zasadami to rosjanie dostaja od 42-44 praktycznie na kazdej mapie (a juz tym bardziej z czolgami) w dupe i to tak ze ze spawna nie wychodza. Chcecie realizmu i wprowadzania punktow globalnych? Ok, przyszykujcie sie na to za np. na takim Aradzie rosjanie zawsze i wszedzi nie beca brac czolgow tylko 6-8x BA i beda tak popieprzac ze niemieckie czolgi nie zdaza obrocic lufy, albo na lyeskrovach polowa teamu niemieckiego bedzie biegac z MG i wiekszosc ruskow bedzie biec tak dlugo do okopow az im sie spawn-protection nie skonczy. Mozna wprowadzic limity na sprzet ale wyjdzie na to samo co puknty na dana mape a tylko pokomplikuje zasady. Wiem ze realizm uber alles, ale bez takich rzeczy jak samoloty, niszczenie budynkow, mapy o wielkosci 25 km2, przewaga w liczebnosci rosjan, zawodnosc sprzetu, morale, zacinanie sie broni, naprawde ciezka artyleria (dziala kolejowe, dziala powyzej 200mm, itd...) to te 'realistyczne' zasady beda tylko karykarutra. Bo nie wazne jaka gra, jakie zasady, nikt nie lubi ginac co 2 sekundy od 'odrodzenia'