Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Broń

Wybór celów dla LKM

<< < (6/12) > >>

thebil:
&mode=related&search=

Dodam, że to jest mg42, które ponoć jest za ciężkie w grze, żeby z niego walić bez rozstawienia."To tyle a propos strzelania z KMu z biodra." ^^

pasqdnick:

--- Quote ---thebil :
&mode=related&search=

Dodam, że to jest mg42, które ponoć jest za ciężkie w grze, żeby z niego walić bez rozstawienia."To tyle a propos strzelania z KMu z biodra." ^^

--- End quote ---

Widać że kolega chyba nigdy z niczego chyba nie strzelał. Ten koleś nie trafiai w sylwetkę oddaloną o 15m.Ten filmik właśnie potwierdza że nie da się skutecznie strzelać z KMu z biodra  :D Jak cel jest do 5m od ciebie to i owszem. Ale nie dalej.

&mode=related&search=
Na tym filmiku widać jak koleś idzie i strzela z MG3 co prawda. W oddali widać cele sylwetkowe. Zobacz gdzie one są i gdzie pociski lecą. Wszędzie tylko nie w okolice celów.

thebil:
Kolega zdecydowanie nigdy z niczego nie strzelał, bo ma dopiero 17 lat ;p

Widziałeś ten filmik w całości, że wiesz w co koles trafiał? Mi tam nie pokazuje bezczelnie koncówki z tarczą :P.
A co do filmiku twojego, to wiesz, mam ciagle 'loading' tam :D.

W ogóle smieszy mnie w tej grze, że nie mozna strzelać z kazdej broni bez rozstawienia. Ja tam np. nie szczypałbym się z takim PTRD jakby doszło do sytuacji close combat, to bym walił z biodra. Fakt, że może by mi ręce połamało, ale nie bałbym się, w koncu lepsze to niż smierć :D.

Zdzira:

--- Quote ---l()rd Chick3n.pL :

--- Quote ---
 Zdzira:


--- Quote ---AC| AdRain :
prezes.. nie popisuj się bo to nie ma różnicy prawde mówiąc w instrukcji pisze LKM gdiześ tam pisze RKM ;/ a gdzieś indziej CKM :D a wiesz dlaczego? bo np DP nie jest LKM-em nikt nie strzelał z niego na stojąco bo się nie dało w ogóle tak samo z mg34 do którego obsługi przydzielano 2 chłopa i to niby był LKM? albo RKM?

--- End quote ---


Ja strzelałem z DP na stojąco a nawet podskakująć jeśli ktoś bardzo chce moge nawet udowodnić :)

--- End quote ---



powodzenia jak kogoś ustrzeliłeś:), nie strzelało sie skacząc bo  byś leżał na ziemi w przyspieszonym tempie, a już  na pewno niczego sensownego nie trafił

--- End quote ---



A zdziwiłbyś się w Battlefield 1942 frag rate miałem bardzo dobry z DP :D i heady wchodziły nawet w podskokach ;)

 w realu nie widziałem tej broni na oczy....

MG42 miałem okazje sobie postrzelać na "sucho"
ale i tak najwieksze wrażenie na mnie pozostawił modyfikowany K98 + scope....

btw MG42 - &mode=related&search= full auto

PrezesOi:
jedna rzecz, jezeli chodzi o real (w RO w ograniczonym stopniu tez to sie sprawdza) - za duzy nacisk tutaj kladziecie na TRAFIANIE z tego KM. oczywiscie jak sie strzela to po to zeby trafiac wroga, ale podstawowym celem jest takie przygniecenie ogniem przeciwnika , zeby ostatnia rzecza jak bedzie probowal robic to cos sensownego typu obrona, atak, czy ogolnie wychylanie sie. wtedy atakuje/wycofuje sie reszta oddzialu.
jak to dziala w RO na freeplayu?
-cos takiego jak uzywanie rkm do przygniecenia przeciwnika nie istnieje- po pierwsze ze wzgledu na engine -niewygoda rozstawiania rkm w wybranych pozycjach, male magazynki, a zwlaszcza to, ze to tylko gra, efekt psychologiczny walacego seriami rkmu wroga w grze nie istnieje, kazdy wie ze nawet jak zginie rzucajac w rkm granat, to za 15 sekund sie odrodzi.
-po wystrzeleniu krotkiej nawet serii, laserowe smugacze (przesadzone wg mnie) sa jak wielki neon "Tu jestem", i zycie kaemisty sie konczy, gdyz RO faworyzuje (moze i dobrze) dobrych riflemanow.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version