Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Mapy

Krivoirog- nierowne szanse ?

<< < (2/6) > >>

grzech.pl:
Mnie sie podoba :D

kazmirzk:
A mnie ten mutator kompletnie się nie podoba.. Omijam szerokim łukiem wszystkie czołgowe serwery gdzie jest on włączony.. A co do Krivorog.. Mapa jest tak samo "latwa" dla rosjan jak Black Day July.. Ja osobiscie preferuje na obu mapach wlasnie rosyjska strone, glownie z powodu szybkosci, zwrotnosci t34  oraz jego pochylonego pancerza.. Tygrys jest swietnym czolgiem (pomimi ze w RO go moim zdaniem oslabili), ale zeby wykorzystac jego zalety powinny sie w nim znajdowac dwie osoby, ktore musza potrafic ze soba kooperowac..

Yab_PL:
akurat krzywy rog to mapa gdzie latwo sflankowac i walic prosto w bok. Chociaz znowu z drugiej strony niemieckie czolgi tak jakby bardziej sie wtapiaja w tlo tam

BIA Radzio:
Widze Kazmirzk, ze nie wnikasz w pojazdy i ich zachowywanie sie na polu bitwy(juz zreszta pisałem) mutatory sa potrzebne do ro i to bardzo ....np.smieszne jest to ze jak walisz z km pokładowego to jakims cudem skacze cały peryskopik ..kupka zdeka.. nastepna nowoscia sa pociski i pancerze wiesz moze wychwyciłes ujemnosci gry bez muta i wiesz gdzie strzelac by niszczyc ..a gdzie jest to prawie nie mozliwe(a kiedy w gre wchodzi urealnienie pojazdów i ich dopieszczone parametry gubisz sie po prostu )..co jest minusem tej gry najwiekszym olewa pojazdów II wojennych cos jak rozwiniecie Bf42 z lepsza grafa ,pamietaj ze Ro na poczatku to był modzik ..wiedz wole by gra miała to czego nie maja inne gry mianowicie "tego czegos"  :winkzgodzicie sie chyba ..ze mna ..

ShariK PL:
Ja się zgodzę.Amorybeasty są bardzo potrzebne. Ciągle tylko te kątowanie czołgiem.W przeciwieństwie do kazika, chętnie wbijam na serwer z AB.

PS: Kazik nie wbija tam bo nie może nikogo zfragować :D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version