Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Broń
Szkoła Snipera :)
Nikitycz:
Wątpie by Fanboy to zapomniaj...Nie dacie mu :D
Biały Orzeł:
--- Quote ---kazmirzk :
Profanum zawiodlem sie na tobie.. czemu nie umiesciles mojej skromnej, ponadprzecietnej osoby, z najwyzszym IQ w szkole specjalnej nr 1 do której uczeszczalem, w tym zaszczytnym gronie ? :con
Zapomniałem dodac, ze jestem zawodowcem i kto ze mna gral ten wie ze trudno znalezc lepszego snajpera, piechura, KMiste, czolgiste, szturmowca, sapera, dowodce, piechura z karabinem polautomatycznym niz ja.
Ilez to juz razy slyszalem "Wow, Sniper / Semi rifleman, / rifleman / assault / Squad Leader/ tank crewman / tank commander / sapper / MG gunner you save my life" co w wolnym tłumaczeniu na polski znaczy : "O w kur$%ę, ja je%ię, ale żeś go rozp#$%^ił ".
Ja kupiłem tę grę na dlugo zanim wyszła, kiedy ja w to grałem to grałem sam, a serverów było z 1, postawiony u mnie... Wy jeszcze nie wiedzieliście, że taka gra istnieje. Nawet botów jeszcze nie było, a zamiast broni palnej biegało sie z kusza, łukiem i procą.
Swoja droga, czy szef jakiegos klubu chciałby mnie przyjac na swojego serwa ? (pozdro pobor)
--- End quote ---
Buehehehehehehe. Należy Ci się order z ziemniaka i odcisk uśmiechu Ojca Dyrektora odcisnięty w betonie :) Dawno się tak nie urechotałem :D
Shock:
--- Quote ---ShariK PL :
Może jakieś porady jak strzelać z daleka i przy jakich pingach strzelać, bo to też ma wpływ :)
--- End quote ---
Punkt celowania do 300 m dobiera się tak aby średni tor lotu pocisku przechodził przez środek celu (splot słoneczny). Jeżeli warunki nie pozwalają zmienic nastaw należy strzelać w granicach odległości strzału bezwzględnego celując w podstawę celu.
STRZAŁ BEZWZGĘDNY- strzał podczas którego wierzchołek toru pocisku nie
przewyższa wysokości celu na całej odległości celowania.
Wiatru w RO nie ma więc takich poprawej brać nie trzeba ale na ruch celu juz tak.
Punkt celowania nalezy wybierać przed celem w takiej odległości do niego, aby w czasie lotu pocisku cel zdążył podejść na punkt w ktorym przetnie się z pociskiem.
Wyprzedzenia (do broni rosyjskiej):
W celu określenia wyprzedzenia podczas strzelania do celu poruszającego się po płaszczyźnie poziomej można to policzyć w:
W sylwetkach:
100 m - 1
200 m - 2
300 m - 3
itd.
W metrach:
100 - 1
200 - 2
300 -3
itd.
Jak określić odległośc ?
100 - Widoczne części twarzy:oczy, nos, usta.
200 - Odróżnia się zarys twarzy, szczegóły ubioru, na drzewach widać liście.
300 - Odróżnia się owal twarzy, odcienie kolorów w ubiorze .
400 - Odróżnia się w ogólnych zarysach nakrycie głowy, ubiór, obuwie.
500 - Widać ruchy rąk i nóg.
600 - Widać ogólny zarys człowieka.
A dalej to idź na pole, patrz się 30 minut w przedpole, obierz punkty i naszkicuj je, przypisując do nich odległości. Później zmierz odległość w krokach i sprawdź czy dobrze oceniłeś. Powtarzaj przez 3 miesiące kilka razy w tygodniu to się nauczysz odległości i przy okazji jak zmierzyć prędkośc wiatru.
Jak Ci nie wyjdzie to się nie nadajesz i kup sobie dalmierz.
Ocenianie odleglości w grach jest zwodnicze bo nie ma glębi. Chyba, że na każdej mapie mamy kilka punktów i wiemy jakie z danych miejsc są do nich odległości.
Hiacenty:
Szarik zapisz się na korki do wujka Henka.8)
Navigation
[0] Message Index
[*] Previous page
Go to full version