Author Topic: Orchestra strasznie się tnie.  (Read 6120 times)

rhivaun

  • Guest
Orchestra strasznie się tnie.
« on: 28 May 2009, 15:51:00 »
Witam. Jestem nowy w społeczności RO. Dopiero zaczynam swoją przygodę z tą grą. Steam'a też pierwszy raz zainstalowałem. Nadmienię tylko, że zgodnie z regulaminem forum przed założeniem tematu szukałem informacji, które mogłyby mi pomóc. Nie znalazłem ich. Ogólnie wszystko zapowiada się bardzo fajnie. Pojawił się jednak mały problem już na początku. Chodzi o to, że RO strasznie się tnie podczas gry w multi. W singlu chodzi ładnie. Jest to dla mnie tym bardziej dziwne, że mam UT2004 i tam gram sobie na imaksymalnych detalach bez problemu. Faktem jest, że gram na laptopie: Benq P-52. Ale uważam, że spełnia on spokojnie wymagania rekomendowane przez producenta (SysReqLab). Jeżeli chodzi o Internet to używam 10 megowego UPC. Nie wiem za bardzo co robić. Nie widzę poprawy w płynności działania gry pomiędzy minimalnymi a maksymalnymi ustawieniami grafiki. Zawsze jest tak, że działa przez chwilę powiedzmy 30-60 klatek, i na chwilę spada do 10. Fraps tak pokazuje. Może jakiś patch jest potrzebny? Mam wrażenie, że zależy to od ilości graczy na serwerze. Im ich mniej tym lepiej działa. W sumie to się nawet logiczne wydaje. Tylko dlaczego tak w UT2004 się nie dzieje jak gram z większą ilością graczy?

Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze przemyślenia.

IgraSov

  • Guest
Orchestra strasznie się tnie.
« Reply #1 on: 28 May 2009, 20:12:07 »
Zazwyczaj jest to wina komputera, jak miałem poprzedniego kompa również miałem taki problem, ładowanie map po 5 minut, po zminimalizowaniu się wieszał komp itp.
Tu masz linka do poradnika nt wolnego wczytywania map: http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=faq&cid=3#Q:11 .
Zerknij jakby co to FAQ: http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=faq

rhivaun

  • Guest
Orchestra strasznie się tnie.
« Reply #2 on: 29 May 2009, 16:18:10 »