Author Topic: regulamin  (Read 4937 times)

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
regulamin
« on: 23 August 2006, 02:29:46 »
widze, ze zescie zadaptowali regulamin z board.counter-strike.pl
otow  w dziale dla moderatorow jest tam topik nt odswiezenia regulaminu, jednak jak na razie nie zostal podmieniony regulamin
to moze wy zaadaptujecie nowy, wklejam ponizej


Witaj na oficjalnym boardzie serwisu Red.Orchestra.PL
prosimy o przeczytanie poniższych zasad przed rejestracją i ustosunkowanie się do nich:

########################################

1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:


      a) upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
      b) upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat - zobacz przyklejone topiki i ogłoszenia w dziale, skorzystaj z opcji szukaj, warto też przeczytać ten temat
      c) w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
      d) w treści wiadomości pisz na temat, krótko, treściwie, podaj charakterystyczne elementy jakie mogą pomóc w rozwiązaniu problemu (np numery wersji programów, model sprzętu komputerowego, opisz co próbowałeś już zrobić aby rozwiązać problem)


########################################

2. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad:


      a) odpowiadaj na temat, (nie spamuj czyli nie pisz bezsensownych postów)
      b) staraj się wnieść swoje zdanie do tematu,
      c) nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów
      d) używaj znaków interpunkcyjnych i staraj się zaczynać zdanie z wielkiej litery - nie używaj zbyt wielu znaków interpunkcyjnych / emotikonek w jednym temacie/odpowiedzi.
      e) Nie cytuj tematu/odpowiedzi kolegów w nie skończoność


########################################

3. Twój podpis/sygnaturka musi spełniać następujące kryteria:


      a) nie może być dłuższy niż 120 znaków,
      b) Tekst umieszczany w sygnaturce, nie powinien przekraczać 5 linijek
      c) umieszczone grafiki i mogą mieć łącznie maksymalne wymiary 300x70
      d) grafiki nie powinny łącznie przekroczyć wielkości 30kb
      e) zakazane jest umieszczanie w sygnaturze treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych, zarówno w tekście jak i grafice


########################################

4. Ogólne zasady pisania na boardzie:


      a) nie wolno używać słów obraźliwych, ani publikować treści rasistowskich, szanuj także innych użytkowników, czyli nie zaczynaj konfliktów
      b) grafiki wrzucaj na http://imageshack.us i podawaj adres tutaj (np z miniaturką), nie wsadzaj obrazków bezpośrednio do postu - niektórzy maja modemy albo łącza o niskiej przepustowości i wola nie czekać 10 minut na wyświetlenie strony
      c) pliki zamiast słać na mail wrzucaj na strony do hostowania plików - lista tutaj
      c) pisanie cały czas dużymi literami jest zabronione,
      d) spamowanie na boardzie jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany,
      e) zabrania się umieszczania adresów do stron komercyjnych, oraz stron internetowych nie należących do PPSGGK "LAAG" bez wcześniejszego uzgodnienia tego z administratorem boarda,
      f) przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,
      g) umieszczanie na boardzie adresów do nielegalnego oprogramowania jest zabronione,

      h) handel na boardzie (również wymienny), nie będzie tolerowany - tu dyskutujemy, a nie zamieszczamy ogłoszenia,

i) pytanie o cracki, seriale, itp, jest zabronione
j) prośba o pomoc przy nosteam kończy się banem permanentnym


########################################

5. Ostrzeżenia/kary/bany


      a) użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana,
      b) za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem czasowym oraz dodaniem do grupy "lamy",
      c) tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat, "chatowanie" może być ukarane banem oraz dodaniem do grupy "lamy";
      d) jeśli użytkownik należący do grupy "lamy" nie wykaże poprawy, może zostać zbanowany tymczasowo, lub na stałe,
      e) osoby złapane na cheatowaniu, lub przyznające się do tego publicznie, mogą być banowane wedle woli administratora;
      f) przeważnie nie banujemy za treści przesłane w wiadomościach prywatnych (wiadomość bezpośrednio do innego użytkownika, niewidoczna publicznie)


########################################

6. Moderatorzy/administratorzy


      a) obsługa boarda może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
      b) możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda",
      c) kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda";

########################################

7. Konta i prawa, rejestracja

      a) aktywacja kont zajmuje 2 tygodnie
      b) w przypadku nie otrzymania maila potwierdzającego odczekaj jeszcze parę dni albo spróbuj ponownie
      c) nie zmieniamy nicków na boardzie
      d) nie zmieniamy adresów mail w kontach (...bo zapomniałem hasła albo ukradli mi konto)
      e) obsługa boarda wybiera kto będzie moderatorem, nie przyjmujemy ochotników

########################################

8. Inne


      a) obsługa boarda nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
      b) istnieje możliwość stworzenia prywatnego forum dla klanu, w tej sprawie pisz do administratora,
      c) regulamin może się zmieniać w trakcie działania boarda.
      d) nie znajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania
      e) regulamin dotyczy wszystkich bez wyjątku (moderatorów też)