Author Topic: Odległość od źródła dźwięku  (Read 7150 times)

Mr. J

  • Guest
Odległość od źródła dźwięku
« on: 01 September 2009, 17:40:37 »
Jest taka jedna rzecz w RO, która mnie bardzo denerwuje. Chodzi o to, że nie mogę zlokalizować źródła dźwięku np. odgłosu zapalanego silinka wrogiego czołgu, przez co nie wiem gdzie on jest. Niby słychać w lewej słuchawce, a okazuje się, że ów czołg jest po prawej. Albo co gorsza, sądząc po głośności danego dźwięku, obiekt znajduje się bardzo blisko, przez co ja lustruję najbliższą okolicę w celu jego znalazienia, aż tu nagle dostaję w pancerz / głowę z zupełnie innego dystansu oraz kierunku niż by to wynikało z tego co usłyszałem

Czy jest to kwestia ustawień, czy może taka już jest natura RO?

Hiacenty

  • Guest
Odległość od źródła dźwięku
« Reply #1 on: 01 September 2009, 17:53:12 »
Cała magia jest w ro.ini i user.ini =)
Tylko każdy żeby wymiatać sam musi do tego dojść :D:D

Mr. J

  • Guest
Odległość od źródła dźwięku
« Reply #2 on: 01 September 2009, 19:04:09 »
co to za gra, w której, żeby coś normalnie działało, trzeba męczyć się z .ini :/

EDIT

to?
UseSpatializedVoice

Apos

  • Guest
Odległość od źródła dźwięku
« Reply #3 on: 01 September 2009, 20:00:56 »
Mr. J, sprawa sprowadza się też do Twojego hardware, jaką kartą muzyczną dysponujesz.

Mimo wszystko popróbuj zmian w Audio mode, zwykle źle wybrane ustawienie jest głównym winowajcą.

Mr. J

  • Guest
Odległość od źródła dźwięku
« Reply #4 on: 01 September 2009, 20:16:51 »
Karta powinna dawać radę z EAXem itp; posiadam Audigy 2. Widzę, że wiecie co trzeba pozmieniać, ale nie chcecie powiedzieć :P Więc czy parametrUseSpatializedVoice to dobry trop?