Niestety RO powstawało jeszcze w erze przed boomem "acziwów" na Steamie i nie było robione pod ten cel. Do tej pory uważam że TWI zrobiło to mocno na siłę, aby "odnowić" produkt i przyciągnąć młodszych....i chłonnych tego rodzaju udziwnień graczy...
Tak jak tutaj wspomniano część samych acziwów jest zbugowanych, ale silnik gry sam w sobie nie został do końca dostosowany, gdyż pewnie wiązałoby się to z jego całkowitym przepisaniem, to nie L4D i Steam Cloud...
Błędy samej gry widać nagminnie, np. uszkadzając pojazd przeciwnika (ale go nie niszcząc) jeżeli zdąży uciec i załogant wyskoczy, to np. jak zginie od predkości/uderzenia/upadku z wysokości) frag zostanie zaliczony dla uszkodzającego pojazd a nie jako "null". Nie miało to aż takiego dużego znaczenia przed osiągnięciami, teraz dopiero widać tą nieporadność. Podobnych sytuacji może zdarzyć się widocznie jeszcze kilka, kiedy to naliczone jest np. 1-wszy postrzał (i związane z tym osiągi strzelającego) zamiast ostateczna metoda uśmiercenia... Tak jak pisałem osiągnięcia w RO to pomyłka z założenia i wykonania.
Całe dla fanatyków osiągnięć szczęście, że dla RO TWI nie wprowadziła "białej listy" map, więc każda mapa umożliwia zdobywanie osiągnięć jeżeli podczas próby zdobycia znajduje się na serwerze MINIMUM 16 ŻYWYCH (nie botów) graczy, a także jeżeli na serwerze nie działają niedopuszczone przez TWI pliki systemowe niektórych mutatorów, polepszaczy itd.