Author Topic: DarkestHour - changelog nowego patcha  (Read 16714 times)

Apos

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« on: 25 February 2010, 21:51:00 »
http://forums.darkesthourgame.com/viewtopic.php?f=1&t=6374





Sry nie mam teraz czasu na tłumaczenie i wrzucenie newsa.

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3141
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #1 on: 25 February 2010, 21:55:12 »
chyba że Igraś Cię ubiegnie ;p

IgraSov

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #2 on: 25 February 2010, 22:03:03 »
Taaa, Igraś pracuje nad newsem, no chyba, że Aposik chce?:satisfied

edit: wiadomość poszła...

Apos

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #3 on: 25 February 2010, 23:49:10 »
Dzięki IgraSov, nie miałem już siły po dzisiejszym egzaminie :)

Zmieniłbym tylko:
- strzały odbite od przodu mogą zniszczyć nasz pojazd;
na
- pociski trafiające w przód oraz tył wozu mogą doprowadzić do uszkodzenia gąsienic
oryg: Frontal and aft shots now have the possibility to take out tracks.


- trafienie w środek lufy może zniszczyć znajdujący się w niej pocisk;
na
- trafienie w wieżę czołgu może doprowadzić do eksplozji/uszkodzenia pocisku znajdującego się wewnątrz komory
oryg: "Locational hits to the turret can cook off shells in turret ready racks."


- członek załogi również może zostać zabity przy celnym strzale;
na
- członek załogi może zginąć od ognia szalejącego w maszynie
oryg: "Crewmen can now take fire damage (hot, hot!)" dlatego jest to "hot hot"

Prócz tego b. dobra robota. Sam wiem jak ciężko jest na szybko coś przetłumaczyć z zagranicznych technicznych materiałów na nasze i wrzucić od razu na główną.

Edit: Do newsa możesz dodać, bo to w sumie ważne i zostało wspomniane: "Nie została jeszcze określona konkretna data wydania patcha. Twórcy DH nie ukrywają, że miał on się już pojawić kilka tygodni temu, ale z powodu problemów technicznych nastąpił poślizg."

IgraSov

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #4 on: 26 February 2010, 00:12:54 »
Dzięki bardzo za uwagi - popoprawiałem wszystko jak zasugerowałeś.
No a tłumaczenie na szybko nie jest najdokładniejsze.:satisfied

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #5 on: 26 February 2010, 07:44:40 »
Mniejsza z tłumaczeniem, ważne będzie jeszcze większy realizm!!!
Brakuje mi tylko możliwości oderwania wieży, ale to jakoś przeżyję...
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Hiacenty

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #6 on: 26 February 2010, 12:48:46 »
Quote
Haratacz :
Brakuje mi tylko możliwości oderwania wieży, ale to jakoś przeżyję...

ta co jeszcze byś chciał:love?

Apos

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #7 on: 26 February 2010, 14:53:48 »
Haratacz, w porównaniu ze wszystkimi "sztandarowymi fpsami na PC" nie ma co wybrzydzać. Jest dobrze. W MW2 nie masz czołgów, a BC2 uraczy Cię jeżdżącymi pudełkami z punktami HP, gdzie jest bez różnicy gdzie trafisz. Czołg mając nawet 1 HP jest w pełni funkcjonalny.

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #8 on: 26 February 2010, 17:07:50 »
Tak, zgadza się ale ja mam jakąś chorobę na tym punkcie:D i w grach(szczególnie o drugiej wojnie) zwracam uwagę na takie detale......może za dużo filmów archiwalnych się naoglądałem:O_o. To co jest w RO jest na prawdę na bardzo wysokim poziomie (ach te rykoszety:love) i mnie zadowala( 100 razy lepiej niż w jakimś CoD i MoH).
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

IgraSov

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #9 on: 26 February 2010, 17:52:34 »
Czekajmy na RO2, może tam będzie można przynajmniej pół wieżyczki rozwalić.:satisfied

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #10 on: 26 February 2010, 21:45:58 »
Quote from: IgraSov
Czekajmy na RO2, może tam będzie można przynajmniej pół wieżyczki rozwalić


oby.......


A tak w ogóle to jak ma być a pojazdami w nowym RO bo na razie nic konkretnego nie słyszałem????:dozingoff
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Apos

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #11 on: 26 February 2010, 21:55:56 »
Nic nie zostało potwierdzone przez TWI. Wolą nie naobiecywać by potem nie zapeszyć. Imho TWI wpierw wyda tego Stalingrada (aby zyskać fundusze na dalszy rozwój), a potem dopiero dodatek z czołgami i patche z innymi bajerami. Tak samo było z modem czy Killing Floorem.

Anyway, dowiedziałem się, że powyższy changelog tyczy tylko i wyłącznie pojazdów, a pełna lista zmian i nowości nie została jeszcze ujawniona. Możliwe że mowa tu o nowych mapach, achievmentach (które pojawiły się niedawno w MN) oraz hmmmm....? Zobaczymy ;)

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #12 on: 26 February 2010, 22:05:23 »
Brzmi bardzo ciekawie, pozostaje mieć nadzieję że nie zje*** tanków i będzie się realistycznie walczyło. Trzymajmy kciuki.
Swoją drogą zastanawia mnie "pustość" serwerów Mare Nostrum, czy tylko mi się podobają walki na pustyni:dozingoff, a może są jakieś specjalne serwery...
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

IgraSov

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #13 on: 26 February 2010, 22:21:48 »
Też bym sobie pograł w MN więc nie jesteś sam.
Co do RO2 chciałbym, aby kampania na singla była naprawdę fajna i wciągająca.

Sojuz_PL

  • Guest
DarkestHour - changelog nowego patcha
« Reply #14 on: 26 February 2010, 22:55:08 »
Z tego co wiem to maja byc dwie nowe mapy...