Author Topic: Czołgi w HoS, temat ogólny  (Read 105467 times)

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #15 on: 28 September 2011, 14:30:38 »
Nie grałem jeszcze i pytam bo jak na miejskie klimaty przystało odległości czystego pola ostrzału są mniejsze, nie ma to jak stepy pod Kurskiem ;D
Na Gumraku na prawdę jest gdzie postrzelać ;)

Shock

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #16 on: 29 December 2011, 06:22:04 »
Czołgi fajna sprawa. Mam tylko pytanie odnośnie dźwięku - czy też tak macie, że po jakimś czasie ustaje dźwięk silnika czołgu i słychać tylko rozruch albo wogóle? Często tak mam że po paru minutach słyszę tylko gąsienniece swojego czołgu i zapłon albo wogóle i czuje się jak hmm... na sankach.

Daazzz

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #17 on: 29 December 2011, 09:28:11 »
Czołgi fajna sprawa. Mam tylko pytanie odnośnie dźwięku - czy też tak macie, że po jakimś czasie ustaje dźwięk silnika czołgu i słychać tylko rozruch albo wogóle? Często tak mam że po paru minutach słyszę tylko gąsienniece swojego czołgu i zapłon albo wogóle i czuje się jak hmm... na sankach.

Tak mnie tez czasami włącza się "super cichy tryb" jazdy, nawet sanki są głosniejsze ;D jest to chyba powszechny błąd  :-\

FabiPL

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #18 on: 29 December 2011, 10:10:47 »
Ostatnio grałem w symulator t34 vs tiger i bardzo chciałbym żeby w red orchestrze czołgi zostały zrobione podobnie. W red orchestrze steruje się nimi zbyt łatwo jak dla mnie.
dla tych którzy jeszcze gry nie widzieli:
 
&feature=related

Shock

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #19 on: 29 December 2011, 10:47:30 »
Tylko że RO to nie symulacja. To tak jakby porównać IL-Sturmowik do Wings Of Prey albo RO2 do ARMA.

FabiPL

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #20 on: 29 December 2011, 11:05:59 »
Ale fajnie by było gdyby w tą strone właśnie się skierować. Chyba dlatego właśnie w ankiecie na forum TWI najwięcej osób głosowało za tym aby gra była w przyszłości bardziej realistyczna. Nie musi byc przeciez odrazu tak ze telepie tobą jak zapałką na wietrze i masz operować milionami dźwigni (ił2) do army nie wliczając tego że mapy są malutkie już RO2 jest bardzo podobna (oczywiście nie patrząć na mod ACE). Wiem bo gram we wszystkie z wymienionych :)

Shock

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #21 on: 29 December 2011, 11:31:26 »
Oczywiście ale wolę żeby poszło to w stronę piechoty. Sam jestem zwolennikiem realizmu w RO i przeciwnikiem upg broni i klas.

Duża zmiana w czołgach czyli przekstałcenie tego aspektu gry w symulację (mniej lub bardziej) wymagało by moim zdaniem zmiany całej struktury gry.

Ark

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #22 on: 29 December 2011, 11:43:44 »
Czołgi w RO2 .....dla nich zakupiłem tą grę, osobiście nie mogę się doczekać "update" z następnymi pojazdami.
Ale jest jeden malutki problemik- tak szczerze jeśli przejrzeć historię bitwy o Stalingrad to tych bitew pancernych nie było zbyt dużo na tamtym froncie, owszem były potyczki, jakieś rozjeżdżanie wsi, czy masakra oddziału piechoty..... ale nie było większych potyczek czołgowych  :(

Moim zdaniem twórcy gry poprzez nadanie grze tytułu "Herosi Stalingradu" sami na siebie nałożyli kaganiec, który z góry narzuca model gry na piechotę, dlatego też w momencie premiery była tylko jedna jedyna prawdziwa mapa dla czołgów - czyli Gumrak.
Obawiam się, że było to działanie celowe ze strony firmy TRIPWIRE, a szkoda bo ta gra mogła by być "mekką" dla wszystkich fanów broni pancernej z okresu II wś.

Z drugiej strony jeśli "maperzy" przymkną oko na tytuł i sklonują mapy z pierwszej części to już będzie jakaś pociecha, a osobiście tęsknie za mapami z gry CoD UO takie jak Ponyri, czy Kursk  ;)

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #23 on: 29 December 2011, 12:17:56 »
A wiadomo kiedy ma być ten update?

Offline morticore

  • Towarzysz broni
  • Posts: 772
  • Honor: +17/-0
    • View Profile
    • Gramsajt
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #24 on: 29 December 2011, 13:20:19 »
Czołgi fajna sprawa. Mam tylko pytanie odnośnie dźwięku - czy też tak macie, że po jakimś czasie ustaje dźwięk silnika czołgu i słychać tylko rozruch albo wogóle? Często tak mam że po paru minutach słyszę tylko gąsienniece swojego czołgu i zapłon albo wogóle i czuje się jak hmm... na sankach.
To się po którymś patchu pojawiło, u mnie sypie się tak po około 30 minutach gry. Nawet voice chata nie słychać...
A wiadomo kiedy ma być ten update?
Standardowa odpowiedź soon...

FabiPL

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #25 on: 29 December 2011, 14:15:19 »
Oczywiście ale wolę żeby poszło to w stronę piechoty. Sam jestem zwolennikiem realizmu w RO i przeciwnikiem upg broni i klas.

Duża zmiana w czołgach czyli przekstałcenie tego aspektu gry w symulację (mniej lub bardziej) wymagało by moim zdaniem zmiany całej struktury gry.

Właśnie o to chodzi że ja też chce dobra dla piechoty. a trudniejsze sterowanie czołgiem ułatwiłoby nieco życie. Wiadomo łatwiej uciec od lufy która obraca sie 10 sekund niż od tej która obraca się z szybkościa myszy (nie brać dosłownie).

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #26 on: 29 December 2011, 16:14:23 »
Wydaje mi się, że czołgi i ich parametry są odzwierciedlone całkiem realnie. poza tym pamiętam, że jeszcze na etapie powstawania gry mr John Gibson wspominał, że chcą aby w nowym RO czołgi były taki postrachem jak w rzeczywistości były. Czołg miał być pośród piechoty postrzegany jako siejący ogniem na lewo i prawo stalowy diabeł. I tak według mnie jest. Kiedyś w RO1 czołgi nie robiły na mnie większego wrażenia, kiedy grałem jako piechota. W RO2 kiedy widzę czołg zwiewam gdzie pieprz rośnie :D

Jedna rzecz wymaga koniecznie poprawy a jest to osławiona już celność radiotelegrafisty na obsłudze KM-u. Wystarczyłoby mu wydłużyć nieco czas reakcji i uniemożliwić widzenie przez dym. W tej chwili reakcja AI na obecność wroga w polu strzału jest moim zdaniem mocno przesadzona, dlatego niektóre servery bojkotują czołgi i mapy są grane bez ich udziału. Mam nadzieję, że TWI coś z tym zrobi bo jest to dość drażliwa sprawa w społeczności RO2.


Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #27 on: 29 December 2011, 18:30:20 »
Jak tak przeglądam filmiki to wydaje mi się ze przeładowanie następuje zbyt szybko(w przypadku działa chyba Pz IV), co myślicie?
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Bohun

  • Guest
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #28 on: 29 December 2011, 19:11:17 »
Szybciej niż w jedynce, ale jak to sie ma do rzeczywistości to nie mam pojęcia.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Czołgi w HoS, temat ogólny
« Reply #29 on: 30 December 2011, 15:01:39 »
takie wykopki z forum TWI- pojazdy zrobione w 2008 roku pod UE3 przez człowieka który potem budował pojazdy do nowej RO. Zatem bardzo możliwe, że i te zabawki kiedyś pojawią się na polu bitwy:





Warto odwiedzić też jego stronkę :

http://www.peperaart.com/

może niektóre z tych zabawek już nie długo będzie widać na Ogledowie (pz3 był zapowiadany m.in.)
« Last Edit: 30 December 2011, 15:06:27 by ufo_has_landed_! »