Ogólnie o grze Red Orchestra: Ostfront 41-45 > Broń

Granaty - owoce pokoju...

(1/1)

DeliriumTremens:
... choć nie BANany

Witam wszystkich,
w RO pykam sobie od jakiegoś czasu, głównie zdarza mi się leszczyć na WildBunch i podobnie obłożonych fragami serwerach, ale do rzeczy.

W grze jest jeszcze sporo tajemnic do odkrycia (m.in. jak celować by trafiać z Tokariewa+kalejdoskop), ale największą i najbardziej nierozwikłaną dla mnie tajemnicą gry są...

szkopskie granaty.


Zabijają zawsze, również wtedy, gdy wybuchają za jakąś przeszkodą, zasięg rażenia prawie jak przy ostrzale artyleryjskim, donośność rzutu też większa niż Frag1. Ok - kumam mniej więcej różnice pomiędzy granatem obronnym a zaczepnym, ale żeby aż taka różnica? Niejednokrotnie zdarzyło mi się (czy to grając faszystą czy komunistą), że podnosząc/ rzucając F1 komuś prawie pod nogi udawało mu się przeżyć. Natomiast ucieczka przed szkopskim tłuczkiem graniczy niemal z cudem, co daje dość duży boost niebieskim (czy tam seledynowym). Jedynym minusem jest to, że jak się niemiecki granat zacznie robić "ciepły" to trzeba g wyrzucić i nie ma zmiłuj - pod tym względem F1 z łyżką jest lepszy, bo można sobie z odbezpieczonym zwiedzić spory kawał mapy.

Czy są jakieś mapy albo modele zniszczeń, zasięgu i "fragmentaryczności" ww. granatów? Może jakieś wykresy? Stożki lub coś w ten deseń?

`lay-Z:
pociesz się tym, że w RO 3.3 (modzie) granaty były jak satchele z RO:Ostfront, satchele miały zasięg jak artyleria z RO:Ost, a artyleria rozwalała wszystko co się rusza :D kto nie wierzy - instalować UT2004, pobierać moda: http://roladder.net/downloads/RedOrchestra_3.3.exe i sprawdzić ;)

Navigation

[0] Message Index

Go to full version