Author Topic: Grafika - opcje zaawansowane  (Read 8685 times)

Szatan

  • Guest
Grafika - opcje zaawansowane
« on: 04 February 2011, 13:27:44 »
Witam,

Mam nadzieje, że forum nie jest aż tak martwe jak się zdaje. Problem mianowicie mam taki,

Gre ściągnąłem przez Steama (miałem oryginał ale gdzieś mi się zapodział) no i tu ZONK, zaawansowane opcje w grze (pogoda, hdr) po prostu nie działają, odznaczam je, następnie wychiodze z menu wracam i znów są wszystkie pozaznaczane, oczywiście moge je odznaczać w kółko ale nic to nie daje.

Nie jestem tu nowy, ani nie jestem nowicjuszem w RO, po prostu zapomniałem starego hasła do konta na forum i zarejestrowałem się na nowo.

Radzisław

  • Guest
Grafika - opcje zaawansowane
« Reply #1 on: 04 February 2011, 14:01:25 »
Wydaje mi się,że masz grę ustawioną na steamie w języku polskim.Zmień na angielski,powinno w tedy dać się wyłączyć.To co chcesz.Szczególnie HDR.

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Grafika - opcje zaawansowane
« Reply #2 on: 04 February 2011, 14:34:35 »
Jak zmiana języka nie zawsze pomaga. Lepiej pogrzebać w pliku redorchestra.ini i wyłączyć ustawienia komendą False lub True jeśli chcesz je włączyć. Tylko zrób kopię zapasową, bo można nieźle zepsuć grę.

Szatan

  • Guest
Grafika - opcje zaawansowane
« Reply #3 on: 04 February 2011, 16:30:47 »
Faktycznie, jeśli nie pozmieniam nic w ini gra startuje dobrze.

ale przecież nie o to chodzi, nie mam zamiaru wchodzić na serwer jako ostatni, a tak będzie jeśli nie bede mógł poprzestawiać tego całego pre cachingu na true/false. Co ciekawsze znalazłem gre na płytkach przeinstalowałem i problem nadal jest ten sam. Zmiana języka nie pomaga również

Maqweel

  • Guest
Odp: Grafika - opcje zaawansowane
« Reply #4 on: 26 January 2012, 13:25:38 »