Author Topic: ArmA II + Mody  (Read 140808 times)

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
ArmA II + Mody
« Reply #105 on: 13 June 2011, 21:51:37 »
Kurde komp i arma nie udrze:((


Kaziu chyba mocno Shocka trafiłeś, ja już się troszkę w koszarach dowiedziałem co wolno a co nie. Taka prawda. A niektórzy mieli na kolbie od broni kreseczki... Inaczej patrzysz na człowieka wtedy.

PS: Życzenie Pobora stało się faktem - S.
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #106 on: 08 July 2011, 15:34:18 »
ArmA 2 FULL dostępna za free (tylko przez ten weekend. Wraz z Men of War.

Ein-Volk

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #107 on: 17 September 2011, 13:51:21 »
A, a.

Jakiś czas temu dojrzałem w kiosku cd-action z Arma II. I chociaż nie cierpię magazynów "komputerowych", a cda w szczególności (po tym jak słyszałem i zobaczyłem te 10/10 dla obliviona), postanowiłem kupić.

No i płyta leży, czasopismo chyba dawno w piecu co wylądowało, ale nie mogę zabrać się do zainstalowania tytułu, nie wiedząc co mnie czeka. Dlatego - czy warto? W sensie, że ta gra chociaż działa i nie jest jakimś mw2 z paroma ficzerami, by to jakoś ukryć.
Z grami mam ten problem, że często boję się zainstalować coś w ogóle, bojąc się, że te parę godzin, by poznać, co to za gra bez uprzedzeń, zostanie bezpowrotnie straconych.

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #108 on: 17 September 2011, 17:28:59 »
Czy warto to sam musisz sprawdzić to niejest gra, która może przypaść do gustu każdemu. Jak zainstalujesz to odwiedź serwer "no name" (NN) tam próbują grać w współpracując ze sobą.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #109 on: 01 November 2011, 13:52:13 »











Afaf

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #110 on: 01 November 2011, 14:29:11 »
Aposie, co to za mod? Invasion? A jak nie to jaki, bo mnie te screeny nęcą :P. Mam Armę bez dodatku, jak ktoś chętny do gry tak a propos to zapraszam na PW :).
Ps. Ma ktoś może linka do Invasion do Army bez OA, bo była taka wersja ale nie chcę ściągać 1Gb bez pewności że to to :P Aha, właśnie, znalazłem linka ale piszę że jest pod 1.08, a ja mam 1.10. Robi to różnice?
« Last Edit: 01 November 2011, 14:38:15 by Afaf »

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #111 on: 01 November 2011, 16:11:16 »
Aposie, co to za mod? Invasion? A jak nie to jaki, bo mnie te screeny nęcą :P. Mam Armę bez dodatku, jak ktoś chętny do gry tak a propos to zapraszam na PW :).
Ps. Ma ktoś może linka do Invasion do Army bez OA, bo była taka wersja ale nie chcę ściągać 1Gb bez pewności że to to :P Aha, właśnie, znalazłem linka ale piszę że jest pod 1.08, a ja mam 1.10. Robi to różnice?

Invasion 44
Nie mam pojęcia czy jest wersja moda pod podstawkę, autorzy przeszli na OA w momencie gdy ten wyszedł. Obecna stabilna wersja Invasion 44 2.51 wymaga ArmA 2 Combined Ops w wersji 1.59 oraz CBA v0.7.4.154.
Zgaduję, że wersja o której mówisz to jedna z pierwszych jakie wyszły.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #112 on: 14 November 2011, 15:12:12 »
Wszystko to oczywiście 100% In-Game action.







Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #113 on: 19 March 2012, 21:31:21 »
Tutaj nowa notka, o wspominanym gdzieś wcześniej na forum Iron Front Liberation, ponoć ma być w maju i wyjdzie jako gra niezależna. http://gamecorner.pl/blogi/kirq/2012/03/iron_front_liberation_1944_zawita_na_sklepowe_polki_w_maju/1?bo=1
Mam nadzieję że RO2 będzie miała godnego siebie rywala. O co zresztą nie trudno, jak się tripwire do roboty nie weźmie.
« Last Edit: 19 March 2012, 21:35:52 by ryszka »


pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #114 on: 19 March 2012, 23:42:33 »
Sam na to czekam, a HOSa porównywałbym bardziej do CODa

Afaf

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #115 on: 21 March 2012, 19:41:12 »
Ja bym tam nie porównywał HOSa do CODa, bo COD może się jakoś obronić w swojej "kategorii wagowej", a RO2 to zlepek cudzych pomysłów, niezbyt do siebie pasujących, lub nie działających, ze słabą grafiką i optymalizacją no i mnóstwem bugów, a sama gra jest praktycznie martwa... A co do Army II to muszę się poświęcić i dokupić Operation Arrowhead, bo sama podstawka ma kilka fajnych modów ale większość gra w Combined i mody także rozwijane są pod obydwie części...

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #116 on: 22 March 2012, 11:51:10 »
Ja bym tam nie porównywał HOSa do CODa, bo COD może się jakoś obronić w swojej "kategorii wagowej", a RO2 to zlepek cudzych pomysłów, niezbyt do siebie pasujących, lub nie działających, ze słabą grafiką i optymalizacją no i mnóstwem bugów, a sama gra jest praktycznie martwa... A co do Army II to muszę się poświęcić i dokupić Operation Arrowhead, bo sama podstawka ma kilka fajnych modów ale większość gra w Combined i mody także rozwijane są pod obydwie części...

Z Combined sprawa wygląda tak, że wszystkie klany grają na tej wersji używając ACE oraz ACRE - dwóch podstawowych modów bez których ani rusz w grach multiplayer. Dla mnie sama ArmA 2 w b. dobrym stopniu zastępuje RO:O i grając w nią mam znacznie więcej funu niż w RO2, które zalatuje CoD'em.

Pare screenów z ostatniej kampanii MP:














pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #117 on: 22 March 2012, 16:50:07 »
Apos zmień sobie w configu wartość ATOC na "0" roślinność będzie ładniej wyglądała.Jeśli zaś chodzi o Iron Front to mam nadzieję, że niebędą się tak meczyć z teleportami AI tak jak to robiła Bochemia, która dopiero niedawno sobie z tym poradziła.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #118 on: 23 March 2012, 00:14:01 »
Apos zmień sobie w configu wartość ATOC na "0" roślinność będzie ładniej wyglądała.Jeśli zaś chodzi o Iron Front to mam nadzieję, że niebędą się tak meczyć z teleportami AI tak jak to robiła Bochemia, która dopiero niedawno sobie z tym poradziła.

Dzięki za podpowiedź, pomogło ;) I wygląda to lepiej oraz wydajnościowo poprawiło się, ale możliwe że to placebo oraz rodzaj misji dziś granej.

te "teleporty" załatali w wersji 1.60.



Bez ACRE, ACE, AI modów i innych średnio to widzę, ale dobre community modderskie może dużo tu zdziałać.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #119 on: 23 March 2012, 18:38:27 »
Tank combat



w grze w dniu premiery ma być około 40 pojazdów.