Różności > Hyde Park

ArmA II + Mody

<< < (24/53) > >>

Afaf:
Ja bym tam nie porównywał HOSa do CODa, bo COD może się jakoś obronić w swojej "kategorii wagowej", a RO2 to zlepek cudzych pomysłów, niezbyt do siebie pasujących, lub nie działających, ze słabą grafiką i optymalizacją no i mnóstwem bugów, a sama gra jest praktycznie martwa... A co do Army II to muszę się poświęcić i dokupić Operation Arrowhead, bo sama podstawka ma kilka fajnych modów ale większość gra w Combined i mody także rozwijane są pod obydwie części...

Apos:

--- Quote from: Afaf on 21 March 2012, 19:41:12 ---Ja bym tam nie porównywał HOSa do CODa, bo COD może się jakoś obronić w swojej "kategorii wagowej", a RO2 to zlepek cudzych pomysłów, niezbyt do siebie pasujących, lub nie działających, ze słabą grafiką i optymalizacją no i mnóstwem bugów, a sama gra jest praktycznie martwa... A co do Army II to muszę się poświęcić i dokupić Operation Arrowhead, bo sama podstawka ma kilka fajnych modów ale większość gra w Combined i mody także rozwijane są pod obydwie części...

--- End quote ---

Z Combined sprawa wygląda tak, że wszystkie klany grają na tej wersji używając ACE oraz ACRE - dwóch podstawowych modów bez których ani rusz w grach multiplayer. Dla mnie sama ArmA 2 w b. dobrym stopniu zastępuje RO:O i grając w nią mam znacznie więcej funu niż w RO2, które zalatuje CoD'em.

Pare screenów z ostatniej kampanii MP:













pol77:
Apos zmień sobie w configu wartość ATOC na "0" roślinność będzie ładniej wyglądała.Jeśli zaś chodzi o Iron Front to mam nadzieję, że niebędą się tak meczyć z teleportami AI tak jak to robiła Bochemia, która dopiero niedawno sobie z tym poradziła.

Apos:

--- Quote from: pol77 on 22 March 2012, 16:50:07 ---Apos zmień sobie w configu wartość ATOC na "0" roślinność będzie ładniej wyglądała.Jeśli zaś chodzi o Iron Front to mam nadzieję, że niebędą się tak meczyć z teleportami AI tak jak to robiła Bochemia, która dopiero niedawno sobie z tym poradziła.

--- End quote ---

Dzięki za podpowiedź, pomogło ;) I wygląda to lepiej oraz wydajnościowo poprawiło się, ale możliwe że to placebo oraz rodzaj misji dziś granej.

te "teleporty" załatali w wersji 1.60.



Bez ACRE, ACE, AI modów i innych średnio to widzę, ale dobre community modderskie może dużo tu zdziałać.

Apos:
Tank combat



w grze w dniu premiery ma być około 40 pojazdów.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version