Różności > Hyde Park

ArmA II + Mody

<< < (36/53) > >>

piter306:
No trzeba kombinować jedzenie i picie

5 ® î Ð A ¥:
No to narobiliście mi smaka  :P niestety nie posiadam wydajnej maszyny pod Arme  :'( Zauważyłem, że w tym modzie pojawia się voice pack zombiaków z L4D2. Pamiętam jak do Operation Flashpoint : Resistance było kilka podobnych modów (pamiętne czasy).

Apos:
@5RIDAY

Jeżeli działa Ci HoS, to powinna też i ArmA 2. Obie gry wymagają wydajnego cpu, a w ArmA 2 czasami trzeba 1-2 opcje przestawić aby wszystko chulało (np gra chodzi najlepiej na najwyższych ustawieniach cieni).  Poza tym wersja Combined 1.60 bardzo się poprawiła wydajnościowo w porównaniu z poprzednimi.

Mały up o Liberation 44:





btw: DCS'a. kilka dni temu doszła przesyłka. Z gry jestem bardzo zadowolony, nie miałem dużo czasu na zagłębianie się w szczegóły. Screen z pierwszej próby wystartowania zakończył się sukcesem :).



Lądowanie - nie ma problemu, Maszyna wybacza wieeeele błędów pilota i wydaje się to prostrze niż np lądowanie BF109 w IL-2.

Zgłębiam teraz systemy prowadzenia ognia, ale do perfekcji dużo mi brakuje jak np. w filmiku poniżej, który bardzo przypomina to co mamy na każdej misji w ArmA 2.

Ryszka:
Aposie jak możesz , to podaj jakąś stronkę , gdzie można poczytać o optymalizacji grafiki w armie 2 co. Albo jeżeli znasz jakieś triki to pochwal się jeszcze ;). Mi ogólnie gra chodzi spoko na wysokich i średnich detalach, ale reszcie mogą takie porady pomóc. Z góry dziękuję ;)
Zresztą dla każdego parę fps w górę nie zaszkodzi.

pol77:

--- Quote ---Lądowanie - nie ma problemu, Maszyna wybacza wieeeele błędów pilota i wydaje się to prostrze niż np lądowanie BF109 w IL-2.


--- End quote ---
Poczakaj aż ci solidnie poturbują świnie wtedy to już tak łatwo nie jest chociażby znaleźć lotnisko, kiedy połowa kokpitu jest bezużyteczna ;D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version