Różności > Hyde Park

ArmA II + Mody

<< < (37/53) > >>

Apos:

--- Quote from: ryszka on 28 April 2012, 16:58:04 ---Aposie jak możesz , to podaj jakąś stronkę , gdzie można poczytać o optymalizacji grafiki w armie 2 co. Albo jeżeli znasz jakieś triki to pochwal się jeszcze ;). Mi ogólnie gra chodzi spoko na wysokich i średnich detalach, ale reszcie mogą takie porady pomóc. Z góry dziękuję ;)
Zresztą dla każdego parę fps w górę nie zaszkodzi.

--- End quote ---

Jeżeli kumasz angielski to tutaj masz sensowne wytłumaczenie:
http://www.10-78.com/forums/showthread.php?t=27601

Generalnie należy pamiętać o:
- visibility, ustawienia w grze 2-3 kilometry, na serwerze 6km+ (jeżeli Twoja grupa korzysta z tego). Działa to następująco: gra renderuje obiekty, przeciwnika do 2-3 km, a teren do 6km. Można zmieniać w dół albo w górę, zależnie od fps
- Anisotropic filtering na very high
- Antialiasing v.low / low / normal, nie więcej bardzo wpływa na fps, a nie na wygląd gry (podczas walki i tak tego się nie zauważa)
- Shadow quality v. high - działa najlepiej na tym ustawieniu
- Inferface resolution = 3D resolution = rozdzielczość monitora
- Post process, nie więcej niż normal. Używam na low, nie lubie gdy gra się świeci jak Battlefield 3
- Vsync disabled

w configu
Vsync=0;
AToC=0;
FSAA=1 albo 2

do skrótu dodać: -nosplash -world=empty -noFilePatching -showScriptErrors -cpuCount=X

gdzie X to liczba rdzeni.

w praktyce wygląda to tak:


--- Code: ---"D:\games\ArmA 2\arma2oa.exe" "-mod=D:\games\ArmA 2;Expansion;ca;@16aa;@SAS;@ace;@acex;@acex_sm;@acre;@cba;@jayarma2lib;@oryxlingor;@maps;@blastcore" "-name=Pte Aposky" -nosplash -world=empty -noFilePatching -showScriptErrors -cpuCount=4
--- End code ---

i sprawia że gra odpala się w kilka sekund.

@pol77
Pewnie już w przyszłym tygodniu ;) Co do lotniska: zastanawiam się czy nie wydrukować sobie mapy :). Strasznie ułatwia to grę, tak jak w ArmA 2 czy DayZ ;)

pol77:
@Apos
http://files.digitalcombatsimulator.com/en/86362/ to ci się przyda zwłaszcza spis lotnisk z częstotliwościami radiowymi, TACAN, ILS

Apos:

--- Quote from: pol77 on 28 April 2012, 18:31:59 ---@Apos
http://files.digitalcombatsimulator.com/en/86362/ to ci się przyda zwłaszcza spis lotnisk z częstotliwościami radiowymi, TACAN, ILS

--- End quote ---

Ściągłem DCS Manager'a na Androida, ale to jest o wiele bardziej praktyczne.

6 Mission Data Card <- tego używają nasi piloci/obsługa TACP. Najlepiej wydrukować i zalaminować = wielokrotnego użytku ;)

Muszę jeszcze ogarnąć china hat/TMS/DMS i pobindować to sensownie.

Dzięki!

Ryszka:
Apos ,dzięki za podpowiedź i daję kontaktowego karma ;)

Apos:
Review z DayZ

http://www.knowngriefers.com/2012/04/dayz-zombie-game-you-damn-kids-keep.html

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version