Różności > Hyde Park
ArmA II + Mody
Rabus71:
Czołem żołnierze ta kampania jest już historią
ale nowa niebawem ;)
Oczywiście też czekam na iron front liberation 1944 !
Apos:
Tak powinien wyglądać następca Ostfronta:
- bronie mają recoil oraz swaya
- rozgrywka typu combined przez duże C (różnorodność pojazdów i czołgów)
- zero unlocków, leveli, broni fantasy i innych CoD'owych bzdur
- sensowny system penetracji i uszkodzeń czołgów
- do czołgów można wejść i wyjść z nich jak w RL
- czołgi nie mają aimbotów
- FOV fix działa tak jak powinien
- awareness system działa tak jak powinien
- 3D VOIP
- w pełni konfigurowalne serwery, a wszystkie opcje działają
Gość zarzuca słabą oprawę muzyczną - to jest problem z ArmA 2 -> po miesiącu wyszły pierwsze mody poprawiające dźwięki.
Jak na tak malutnie studio: super robota!
potemps:
Silnik army II wygląda całkiem nieźle, po zapowiedziach widać że gra ma klimat, ale ów silnik ma jedną wielką wadę - mianowicie AI, o ile jeszcze AI pojazdów idzie przeboleć to piechota zachowuje się bardzo dziwnie...Dla singla nie kupie, jestem ciekaw co się będzie działo w multi, a tak btw to jak się ma Project Reality do Arma II, bo się zastanawiam nad instalacją i ogarnięciem tego wszystkiego.
Pozdrawiam ;)
Apos:
--- Quote from: potemps on 05 May 2012, 16:15:45 ---Silnik army II wygląda całkiem nieźle, po zapowiedziach widać że gra ma klimat, ale ów silnik ma jedną wielką wadę - mianowicie AI, o ile jeszcze AI pojazdów idzie przeboleć to piechota zachowuje się bardzo dziwnie...Dla singla nie kupie, jestem ciekaw co się będzie działo w multi, a tak btw to jak się ma Project Reality do Arma II, bo się zastanawiam nad instalacją i ogarnięciem tego wszystkiego.
Pozdrawiam ;)
--- End quote ---
Pod AI szybko pojawią się mody. Moja ekipa gra COOP'a, a za AI odpowiada znany ASR_AI. Efekt: ludzie w komentarzach na youtube często się pytają czy przeciwnikiem jest AI czy człowiek ponieważ nie widać różnicy.
Stockowego AI z Army nikt nie używa.
Gier typu ArmA nie kupuje się dla singla i się nie gra singla :P.
btw:
ShariK PL:
--- Quote from: Apos on 05 May 2012, 17:14:43 ---Pod AI szybko pojawią się mody. Moja ekipa gra COOP'a, a za AI odpowiada znany ASR_AI. Efekt: ludzie w komentarzach na youtube często się pytają czy przeciwnikiem jest AI czy człowiek ponieważ nie widać różnicy.
Stockowego AI z Army nikt nie używa.
--- End quote ---
Rozumiem, że jak ustawi się poziom nightmare, to nawet nie da się wyjść z okopów? ::)
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version