Różności > Hyde Park
ArmA II + Mody
potemps:
ASR_AI odpowiedzialne jest za wspolczynniki typu celność, morale itd. Nie odpowiada bezpośrednio za zachowanie tj. krycie się, szukanie osłon, ogólne ogarnięcie bitewne, w Armie 2 docelowe AI bylo tak kiepskie, że żal :D Po zmodowaniu zachowywało się nieco lepiej, ale i tak strasznie 'sztywno' wina silnika, który nie został zmieniony od ostatnich 11 ? lat, a jedynie ulepszony :) Tak pokrótce, AI jako oddział - taktycznie działa całkiem dobrze, natomiast jeśli chodzi o zachowanie poszczególnych jednostek - to nie oszukujmy się - jest źle ;) Ale że gry kupuje pod multi to i tak jestem tego tytułu ciekaw i bede go śledził, Ponawiam również pytanie - jak ma się PR Arma 2 ;)
Apos:
To możliwe że moja ekipa używa też innych modyfikacji. AI w stockowej ArmA 2 faktycznie było kiepskie, ale z modami - tak jak pisałem wyżej. Ludzie oglądający gameplay'e z naszych misji pytają się czy gramy przeciwko ludziom czy AI.
Nowe video:
Dla mnie, jako pancerniaka z RO:O - pełen wypas!
potemps:
Walka pancerna na tym silniku wreszcie zaczyna wyglądać prawidłowo, cieszą oko takie rzeczy jak widoczne uszkodzenia na czołgu i odpadające elementy jak np płyty pancerza na panzer IV, jakby zrobili jeszcze realistycznie odpadające gąsienice to już by było naprawde bardzo dobrze ;)
Apos:
@up
--- Quote ---Every tank has its own special hit points — ammunition, gun, trucks, turret, engine, and fuel. For example, you can hit a tank where there is nothing critical, and there will be no serious damage to it — except the shrapnel will injure the crew. But if you hit the fuel area, the tank will start burning. You can hit the ammunition storage and that will cause a total detonation of the tank, and will blow off the turret and other parts.
--- End quote ---
Brakuje mi tylko możliwości uszkodzenia wizjerów/peryskopów/przyrządów celowniczych, jak to było w Darkest Hour, poza tym jest extra.
http://simhq.com/_land3/land_127a.html
Mapki są troche małe: największa ma 16 x 16 km, a spodziewałem się 30 x 30 km :/
FabiPL:
--- Quote from: potemps on 05 May 2012, 20:43:07 ---ASR_AI odpowiedzialne jest za wspolczynniki typu celność, morale itd. Nie odpowiada bezpośrednio za zachowanie tj. krycie się, szukanie osłon, ogólne ogarnięcie bitewne, w Armie 2 docelowe AI bylo tak kiepskie, że żal :D Po zmodowaniu zachowywało się nieco lepiej, ale i tak strasznie 'sztywno' wina silnika, który nie został zmieniony od ostatnich 11 ? lat, a jedynie ulepszony :) Tak pokrótce, AI jako oddział - taktycznie działa całkiem dobrze, natomiast jeśli chodzi o zachowanie poszczególnych jednostek - to nie oszukujmy się - jest źle ;) Ale że gry kupuje pod multi to i tak jestem tego tytułu ciekaw i bede go śledził, Ponawiam również pytanie - jak ma się PR Arma 2 ;)
--- End quote ---
PR-ka jest zrobiona dość solidnie, fajnie to wygląda bo większość ludzi gra drużynowo. Dość dobrze zrobiony respawn, nie wolno stawiac gdzie popadnie bo zaraz zostanie zniszczony przez wroga. Dodatkowo to ile osob jest potrzebnych do budowy jest zalezne od ilości ludzi na serkach(dotyczy to rowniez ilości slotów, nie ma tak że cała armia biega ze snajperkami) Jak już wspomniałem gdzieś tam wcześniej sporo ludzi na serverach. Fajne tryby gry typu search & destroy, trzeba przeszukiwac zwloki talibow zeby znalesc mape na ktorej jest zaznaczona pozycja skrzyn z amunicja ktore trzeba zniszczyc(cache). W przypadku talibow trzeba bronic tych skrzyn a na to sposobow wiele;) zabudowania(ludzie robią takie labirynty że głowa boli) i inne cuda cudowianki. No i oczywiście normalne przepychanki o sektory, zdobywanie bez możliwości utraty sektorów itd.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version