Author Topic: ArmA II + Mody  (Read 140864 times)

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #45 on: 13 April 2011, 16:33:55 »
Quote
pol77 :
Po chałupie na screenie widać, że jednak nad mapą też pracują:). Igrasov ze swojej strony proponuje nie ignorować podczas instalacji zapytanie o BattlEye i go zainstalować ponieważ spora część serwerów wymaga tego narzędzia i nie dopuści Cię do gry.


Yep

Quote
pol77 :
 Warto jak wspomniał Apos mieć obie gry sam narazie jeszcze siedzę na podstawce i czekam na pare osób, aby przejść na Combined Operation choć część już mi uciekła na arrowheada.


Tzn uciekła na Combined Ops. CO = ArmA 2 + OA. Warto jeszcze dodać informację, że OA działa na zmodyfikowanym silniku podstawki i może tak się zdarzyć, że w OA ma się mniej FPS'ów niż w podstawce (u mnie około 10-20 klatek więcej). Dlatego też jest bardzo zalecany zakup oraz instalacja obu gier. OA dodaje też ArmAX czy jak to tam się nazywa który pozwala na generowanie misji coop multiplayer (jest też oczywiście bardzo rozbudowany edytor, ale ArmAX robi wszystko za graczy).

Quote
pol77 :
 Co do Twardego to musze przyznać, że to tylko zwykłe T72 gdzie pancerz reaktywny tak naprawde to tylko dekoracja, ale nadrobione to jest Leopardem, a jako uzupełnienie można dodać F16 plus wymagane GLT Missille i nałożyć polską skóre od Cameleona. Wszystko to można znaleźć na stronie Armaholic, po wyjściu z której za każdym razem można mieć nową Armę jak to mawia mój znajomy:D.


To też się zgadza. Aby dobrze poznać samą podstawową wersję Armed Assault 2 potrzeba miesięcy. Poniżej przykład



a co dopiero OA oraz MODY :)

Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
ArmA II + Mody
« Reply #46 on: 14 April 2011, 11:07:54 »
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #47 on: 15 April 2011, 23:45:58 »
Trafiłem na coś takiego, czyli Darkest Hour na większą skalę :yes

Igraś, doszłą Ci ArmA 2 już?

IgraSov

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #48 on: 16 April 2011, 00:35:29 »
Dzisiaj otrzymałem maila, że wczoraj została wysłana, a więc jutro chyba powinna dojść.:yes

pol77

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #49 on: 16 April 2011, 07:07:28 »
Jeżeli poszła kurierem to obawiam sie, że to będzie raczej poniedziałek no i mogę przygarnąć do siebie do czasu przejścia na CO, ale musisz mieć ACE2. W czystą ArmA nie chce mi się grać, jak byś miał problemy z instalacją to pisz

IgraSov

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #50 on: 16 April 2011, 08:24:13 »
Zainstaluję od razu wszystko co polecacie...:satisfied

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #51 on: 16 April 2011, 08:48:00 »
pol77, a Ty w jakiejś jednostce/klanie grasz w CO?

IgraSov, gdy giera dojdzie to poinstaluj wpierw patche i Battleye'a do multi. Na spokojnie zapoznaj się i poustawiaj sobie sterowanie (ważne! aczkolwiek nie przejmuj się rozbudowaną klawiszologią, jako zwykły piechur nie będziesz potrzebować 4/5 funkcji), grafikę oraz polecam przejść tutoriale. Pierwszy tydzień może okazać się ciężki, wiele do nauki, ale później to już tylko sama przyjemność i emocje. Wtedy też będziesz już coś o grze wiedział i pomyślimy o addonach :).

pol77

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #52 on: 16 April 2011, 11:38:39 »
Apos ja nie gram w jakiejś zamkniętej grupie porostu stawiam serwer na, którym spotykają się stali bywalcy i gramy dla zabawy. Może to nie wygląda tak jak na ACPL (czy jak się nazywa ta ekipa filmiki można znaleźć na YT) ale staramy się współpracować ze sobą i dobrze bawić. Myślę że jak ktoś chce spróbować ACE2 to nie powinien zbytnio przyzwyczajać się do vanilli ponieważ wiele rzeczy może póżniej irytować. Natomiast pod pojęciem ''przygarnąć''miałem na myśli wprowadzenie bo pamiętam jakie były moje początki, kiedy to plątałem się na Berzerkach na 100 slotowym serwerze gdzie była zbieranina wielu narodowści co dawało spory chaos (50vs50), a nigdy też wcześniej nie miałem styczności ze starym OFP czy ArmA1. Dobrze że  wspomniałeś o łatkach ponieważ przypomniała mi się jedna rzecz mianowicie po zainstalowaniu ''pudełka'' trzeba pozwolić na odpalenie gry, wejść w tryb MP tak aby wyświetliły się wszystkie serwery (będą świecić się na czerwono) dopiero wtedy zamknąć grę i instalować łatki. Bez tego może być tak, że będzie Ci się pokazywać zaledwie kilka serwerów. Jeżeli zaś chodzi o addony to odradzam ingerowanie w folder Addons zawierający podstawke nic tam nie dodawaj każdy dodatek czy mod musi mieć osobny folder. Problem może być w tym że w tym świecie nie znajdziesz instalek .exe i prawie wszystko trzeba dodawać ręcznie

co do modów z czasów 2 wojny światowej to rok temu pojawiło się info od samatr studio o czymś takim:)

&feature=related ,
&feature=related ,
&feature=related

krv[PL]

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #53 on: 16 April 2011, 12:46:29 »
oki panowie zapraszam(chetnych do grania coopow ale i nie tylko) na serwer a2c (64sloty) Arma 2 Coop
forum wszystko wam powie.. jak gramy? hmm moze polece maly filmik z duzej operacji mnogo samolotow/smiglowcow/artylerii/jednostek specjalnych kolega siedzi na wiezy kontroli lotow razem z dowodzacym klik a tutaj taki maly fajny bonusik :) klik

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #54 on: 17 April 2011, 10:47:25 »
O polskim ArmA 2 Coop słyszałem i gdyby nie porada kumpla to możliwe, że znalazłbym się u Was :) Jednak decyzji o dołączeniu do Air Assault nie żałuje z tego względu jak to wszystko jest tam zorganizowane, zapięte zawsze na ostatni guzik, a realizacja misji jest niesamowitą przygodą i samą przyjenością :). Oglądałem filmiki z ArmA2Coop to diabeł niestety tkwi w szczegółach. Przystępując do 16AA obawiałem się, że gra tam będzie wymagać więcej czasu niż go posiadam oraz że nauka wymaganych podstaw będzie zajmować tygodnie, a okazało się że dzięki pomocnemu community wszystko odbyło się łatwo i szybko.

Możliwe, że podeślę do Was nowego kolegę. Fan militariów oraz gry coop w ArmA 2. Bardzo chciałby grać w 16AA, ale wymagamy minimum podstaw angielskiego, a on prawie nie kuma nic w ząb :).

@pol77, pytałes wcześniej o UH-1. Tutaj masz szczegóły. Posiadamy 4 różne wersje i co więcej, robota naszych modderów została udostępniona dla wszystkich. Mamy też wiele innych projektów (np. inny kompas), ale te póki co trzymamy tylko dla siebie :)

krv[PL]

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #55 on: 17 April 2011, 12:39:58 »
Quote
Apos :
 Oglądałem filmiki z ArmA2Coop to diabeł niestety tkwi w szczegółach.

co masz na mysli?
Quote
Apos : Przystępując do 16AA obawiałem się, że gra tam będzie wymagać więcej czasu niż go posiadam oraz że nauka wymaganych podstaw będzie zajmować tygodnie, a okazało się że dzięki pomocnemu community wszystko odbyło się łatwo i szybko.

nie no pewnie jak jestes zadowolony.. niestety nie wiem czy jestescie klanem czy dosc luzna spolecznoscia polaczona serwerem (a2c powiedzmy tak ma) byc moze o to chodzi :) ale jak mowie nie wiem ocb z pierwszysm cytatem.. nie wiem jaki macie serwer gry i tsa(sloty) ale staramy sie owierac na inne spolecznosci (min. dzisaj mamy coopa u nas z klanem z czech) napewno byloby super zagrac jakiegos joint opa

Quote
Apos :
Możliwe, że podeślę do Was nowego kolegę. Fan militariów oraz gry coop w ArmA 2. Bardzo chciałby grać w 16AA, ale wymagamy minimum podstaw angielskiego, a on prawie nie kuma nic w ząb :).

no i spoko.. pewnie w takim wypadku nie bedzie bral udzialu w szkoleniach dla miedzynarodowego RTO (radio operatora) ;)

btw. z tego co osobiscie slyszalem najbardziej psycho-corowa grupa(w Polsce) w oEfy/army/i inne byl(jest?) cfog.. psycho w cudzyslow ale moze jednak i bez.. ;)

Apos

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #56 on: 17 April 2011, 13:36:19 »
Quote
Apos :
Możliwe, że podeślę do Was nowego kolegę. Fan militariów oraz gry coop w ArmA 2. Bardzo chciałby grać w 16AA, ale wymagamy minimum podstaw angielskiego, a on prawie nie kuma nic w ząb :).

no i spoko.. pewnie w takim wypadku nie bedzie bral udzialu w szkoleniach dla miedzynarodowego RTO (radio operatora) ;)

btw. z tego co osobiscie slyszalem najbardziej psycho-corowa grupa(w Polsce) w oEfy/army/i inne byl(jest?) cfog.. psycho w cudzyslow ale moze jednak i bez.. ;)
[/quote]

Kolega był właśnie w CFOG :) Z tą hardcorowością u nich to bym stwierdził, że byli bardziej "psycho" niż hard dlatego, że pomimo starań gameplay tam nie wyglądał ani realistycznie ani przyjemnie. Wiele błędów popełniali przy np. tłumaczeniu misji oraz jej realizacji. Poza tym chłopakom brakowało ACRE (!) oraz nowego ACE'a. M.in. dlatego kumpel zrezygnował z gry u nich i szuka nowego domu. Pytał on się jak do Was najlepiej zagadać, możesz napisać jakieś wskazówki, czy po prostu wysłać go na Wasze forum?

Quote
krv[PL] :
Quote
Apos :
 Oglądałem filmiki z ArmA2Coop to diabeł niestety tkwi w szczegółach.

co masz na mysli?
Quote
Apos : Przystępując do 16AA obawiałem się, że gra tam będzie wymagać więcej czasu niż go posiadam oraz że nauka wymaganych podstaw będzie zajmować tygodnie, a okazało się że dzięki pomocnemu community wszystko odbyło się łatwo i szybko.

nie no pewnie jak jestes zadowolony.. niestety nie wiem czy jestescie klanem czy dosc luzna spolecznoscia polaczona serwerem (a2c powiedzmy tak ma) byc moze o to chodzi :) ale jak mowie nie wiem ocb z pierwszysm cytatem.. nie wiem jaki macie serwer gry i tsa(sloty) ale staramy sie owierac na inne spolecznosci (min. dzisaj mamy coopa u nas z klanem z czech) napewno byloby super zagrac jakiegos joint opa


Można nas zdefiniować jako jednostkę milsim wielkości plutonu lub kompanii:
Jednostkę - wymagane jest przejście przez prosty i interesujący proces rekrutacyjny oraz szkoleniowy, więc można nas określić jako grupę zamniętą - otwartą dla nowych członków.
Milsim - posiadającą realną strukturę militarną wraz z odwzorowaniem prawdziwej brytyjskiej jednostki powietrzno-desantowej szybkiego reagowania 16 Air Assault Brigade. Przy czym nikt tu nie bufonuje jako sierżant podczas misji, a każdy jest równy poza walką. Naszym głównym celem jest dobra zabawa, realizacja misji, a nie np. czołganie się przez pół godziny jak niektórzy myślą - pozdro Wawer ;) Jeżeli komuś zależy to może odgrywać tzw. RolePlaying :). Zachowujemy właściwy balans pomiędzy zabawą a powagą gry.
Mamy 2-3 serwery CO z ACE/ACRE oraz własną paczką addonów i 1-2 serwery TS3. Również rozgrywamy tzw. Joint Opy z innymi klanami :)

Pisząc o szczegółach miałem na myśli zachowanie fireteamów, poruszanie się w terenie, poprawne sygnalizowanie zagrożenia oraz reakcja na nie. Również słownictwo jest zbyt luzackie przy oficjalnych raportach i komunikatach przez co nie odnosi się wrażenia uczestnictwa w manewrach militarnych. Rujnuje to klimat, który jest w tej grze bardzo ważny dla mnie. Grając w 16AA mam wrażenie uczestnictwa w dokumentalnym filmie wojennym, w którym sam jestem jakimśtam trybikiem wielkiej wojennej machiny. Najważniejsze, że Wy również macie z tego frajdę! Tutaj apel do IgraSov'a aby kombinował sobie również OA, ACE oraz ACRE jak twierdził pol77 ;)

krv[PL]

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #57 on: 17 April 2011, 15:19:19 »
wchodzi na forum.. i wszysko jest dokladnie opisane
forum/tematy oficjalne/Powitalnia dla nowych graczy
od tego zaczyna.. zreszta w tematach oficjalnych ma wszyskie/wiekszosc odpowiedzi zwiaznych z gra u nas

IgraSov

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #58 on: 18 April 2011, 15:27:07 »
Jest! Właśnie przyszła do mnie nowiutka, pachnąca płytka!:yes:yes:yes

pol77

  • Guest
ArmA II + Mody
« Reply #59 on: 18 April 2011, 21:44:46 »
i jak pierwsze wrażenia? Mam nadzieje, że pozytywne i połatkowałeś ją do wersji 1.9