Author Topic: ArmA II + Mody  (Read 140803 times)

Afaf

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #120 on: 23 March 2012, 22:40:02 »
Apos grałeś może w jakiegoś moda do standalone Army II w klimacie Vietnam? Bo grałem chwile w Unsunga, a teraz zainteresowałem się VTE. Czy są jakieś inne warte polecenia?

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #121 on: 23 March 2012, 23:33:43 »
Nowa wersja JSRS w drodze
&feature=player_embedded  ::)

Afaf

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #122 on: 24 March 2012, 09:18:10 »
Eee. Za słaby komp na tego moda, choć prezentuje się fajnie. Mam problem, uruchamiam sobie Armę II z modami CBA jakiś jeden potrzebny do VTE i samo VTE. A tu zonk, nie mogę włączyć ani zbrojowni, ani kampanii zawartej w modzie, bo się wywala i pokazuje że Arma II przestała działać... Co może byc tym spowodowane?

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #123 on: 24 March 2012, 15:20:12 »
@Afaf nie wiem, nie mam doświadczenia z modami w klimacie Vietnama. Najszybciej znajdziesz odpowiedź na forum bohemii... Sprawdź czy masz wszystkie potrzebne mody oraz ich odpowiednie wersje.

@pol77 JSRS to podstawa :) Ekipa i ja czekamy na wydanie wersji 1.5 i dźwięki SA80 :)

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #124 on: 24 March 2012, 16:02:39 »
Afaf samo CBA jest pod Combinet Operation jeśli masz tylko podstawke musisz jeszcze odpalić CBA_A2

Afaf

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #125 on: 24 March 2012, 18:09:55 »
Spoko, odpaliłem CBA_A2, ale to jest jakiś problem z extended_evenhandlers... Dalej to samo. Nie wiem, może to też jest tylko pod CA? Kurde muszę dorwać OA...

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #126 on: 24 March 2012, 21:43:56 »
Przeinstaluj CBA bo ten plik jest jego zawartością i jak wogóle instalujesz mody ręcznie czy przez six-a?

Afaf

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #127 on: 25 March 2012, 20:09:42 »
Ręcznie. 

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #128 on: 26 March 2012, 22:09:57 »
Ten mod Vietnama może być tylko pod Combined.

btw: na takie coś natrafiłem:











Jak widać "Wrzesień 1939" pod ArmA 2 ma sie całkiem dobrze :)


Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #129 on: 28 March 2012, 15:48:08 »
Pozwolisz Aposie że Cię wyręczę , bo natknąłem się na trzecią część tej prezentacji.

Swoją drogą już zaczynają się dyskusje ta temat tytułu gry. Ludzie się pytają co ma okres II wojny w niej przedstawiony z jakimkolwiek wyzwoleniem (chodzi o Polaków oczywiście). Mi bardziej szkoda że prezentacje robione są  po łepkach  , chciałbym zobaczyć jak ta gra trafia w ręce bardziej dociekliwego testera.
« Last Edit: 28 March 2012, 15:54:44 by ryszka »


Offline Haratacz

  • Towarzysz broni
  • Posts: 673
  • Honor: +1/-0
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #130 on: 29 March 2012, 12:39:46 »
Powinno grać, ciekawe jak bardzo będzie rozbudowany system dowodzenia tankiem(kierowanie, strzelanie itp) na taki jak w Steel Fury raczej chyba liczyć nie mogę, ale powinno być elegancko.

No panterka wygląda zacnie, ładnie pracuje zawieszenie, gierka to dobra alternatywa dla RO2.
Z tym celownikiem dla działa czołgu po środku ekranu to troszkę lipa, ale cóż, czepiam się.
« Last Edit: 29 March 2012, 12:54:31 by Haratacz »
"bo wojsko panowie, to jest piękna instytucja..."

Shock

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #131 on: 29 March 2012, 14:29:17 »

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #132 on: 29 March 2012, 17:14:35 »
I tylko cierpliwie później czekać na Advanced Combat Environments 3  8) , co do czołgów w IF to bedzie tak samo jak Arma

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #133 on: 29 March 2012, 19:35:58 »
Powinno grać, ciekawe jak bardzo będzie rozbudowany system dowodzenia tankiem(kierowanie, strzelanie itp) na taki jak w Steel Fury raczej chyba liczyć nie mogę, ale powinno być elegancko.

No panterka wygląda zacnie, ładnie pracuje zawieszenie, gierka to dobra alternatywa dla RO2.
Z tym celownikiem dla działa czołgu po środku ekranu to troszkę lipa, ale cóż, czepiam się.

ten celownik można wyłaczyć w ustawieniach poziomu trudności dla SP albo serwera dla MP.

@pol77 modderzy od ACE oraz ACRE mają dostać dostęp do bety ArmA 3 o wiele wcześniej, aby miały czas na wydanie swoich modów (które są jakby na to nie patrzeć "must have") krótko po premierze.


marcinz

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #134 on: 29 March 2012, 20:55:39 »
Zrobiliście mi smaka na ARME  ;D W RO2 już odechciało się grać a przed premierą Diablo 3 pograłbym w coś nowego. Obecnie świetnie bawię się w darmowym Tribes Ascend (POLECAM!) jednak mam ochotę na coś bardziej realistycznego.

Rozumiem że należy zaopatrzyć się w podstawowe ARMA2 + dodatek Arrowhead aby grać online?