Author Topic: ArmA II + Mody  (Read 140769 times)

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #180 on: 28 April 2012, 18:10:50 »
Aposie jak możesz , to podaj jakąś stronkę , gdzie można poczytać o optymalizacji grafiki w armie 2 co. Albo jeżeli znasz jakieś triki to pochwal się jeszcze ;). Mi ogólnie gra chodzi spoko na wysokich i średnich detalach, ale reszcie mogą takie porady pomóc. Z góry dziękuję ;)
Zresztą dla każdego parę fps w górę nie zaszkodzi.

Jeżeli kumasz angielski to tutaj masz sensowne wytłumaczenie:
http://www.10-78.com/forums/showthread.php?t=27601

Generalnie należy pamiętać o:
- visibility, ustawienia w grze 2-3 kilometry, na serwerze 6km+ (jeżeli Twoja grupa korzysta z tego). Działa to następująco: gra renderuje obiekty, przeciwnika do 2-3 km, a teren do 6km. Można zmieniać w dół albo w górę, zależnie od fps
- Anisotropic filtering na very high
- Antialiasing v.low / low / normal, nie więcej bardzo wpływa na fps, a nie na wygląd gry (podczas walki i tak tego się nie zauważa)
- Shadow quality v. high - działa najlepiej na tym ustawieniu
- Inferface resolution = 3D resolution = rozdzielczość monitora
- Post process, nie więcej niż normal. Używam na low, nie lubie gdy gra się świeci jak Battlefield 3
- Vsync disabled

w configu
Vsync=0;
AToC=0;
FSAA=1 albo 2

do skrótu dodać: -nosplash -world=empty -noFilePatching -showScriptErrors -cpuCount=X

gdzie X to liczba rdzeni.

w praktyce wygląda to tak:

Code: [Select]
"D:\games\ArmA 2\arma2oa.exe" "-mod=D:\games\ArmA 2;Expansion;ca;@16aa;@SAS;@ace;@acex;@acex_sm;@acre;@cba;@jayarma2lib;@oryxlingor;@maps;@blastcore" "-name=Pte Aposky" -nosplash -world=empty -noFilePatching -showScriptErrors -cpuCount=4
i sprawia że gra odpala się w kilka sekund.

@pol77
Pewnie już w przyszłym tygodniu ;) Co do lotniska: zastanawiam się czy nie wydrukować sobie mapy :). Strasznie ułatwia to grę, tak jak w ArmA 2 czy DayZ ;)

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #181 on: 28 April 2012, 18:31:59 »
@Apos
http://files.digitalcombatsimulator.com/en/86362/ to ci się przyda zwłaszcza spis lotnisk z częstotliwościami radiowymi, TACAN, ILS

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #182 on: 28 April 2012, 18:59:56 »
@Apos
http://files.digitalcombatsimulator.com/en/86362/ to ci się przyda zwłaszcza spis lotnisk z częstotliwościami radiowymi, TACAN, ILS

Ściągłem DCS Manager'a na Androida, ale to jest o wiele bardziej praktyczne.

6 Mission Data Card <- tego używają nasi piloci/obsługa TACP. Najlepiej wydrukować i zalaminować = wielokrotnego użytku ;)

Muszę jeszcze ogarnąć china hat/TMS/DMS i pobindować to sensownie.

Dzięki!

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #183 on: 28 April 2012, 19:16:00 »
Apos ,dzięki za podpowiedź i daję kontaktowego karma ;)
« Last Edit: 28 April 2012, 19:19:09 by ryszka »


Apos

  • Guest

Offline 5 ® î Ð A ¥

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 177
  • Honor: +14/-0
    • View Profile
    • YouTube 5RIDAY
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #185 on: 29 April 2012, 21:34:01 »
Jeżeli działa Ci HoS, to powinna też i ArmA 2.

Tak Heroes of Kamczatka (RO2) mi odpala na średnich i wysokich ustawieniach. Dorwałem demo Army 2 - odpala, tylko już słabiej dlaczego ? Niestety moją najsilniejszą maszyną u mnie jest oto ten laptop, którego kupiłem rok temu : http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/1814804_techniczne. Oczywiście wiem nie jest to sprzęt do grania, raczej opcja przenośna (tak, wybrałem ze względu na wyjazdy itp). Uwielbiam dobry zombizm w grach / modach, dlatego trzeba odkładać na stacjonarkę już pod Arme 3 :)
« Last Edit: 29 April 2012, 21:43:07 by 5RIDAY »
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone

pol77

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #186 on: 29 April 2012, 22:32:12 »
Demo było bodajże w wersji 1.2, a Arma zaczęła znośnie chodzić dopiero od wersji 1.5 teraz to już jest 1.11 dla podstawki i 1.60 dla OA. Dlatego niema co się sugerować demem

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #187 on: 30 April 2012, 00:35:08 »
Zamiast dema, które jest biedne, lepiej ściągnąć http://www.arma2.com/free Modów nie odpalisz na tym, ale będziesz miał lepsze pojęcie o wydajności.

Najlepszą wydajność osiągniesz na wersji Combined Ops 1.60 (ArmA 2 + OA). Ta wersja jest najbardziej zoptymalizowana. W klanie mamy 60+ osób (kompania) grających na tej wersji, +17GB dodatkowych modów, map i innych bajerów, każda z inną konfiguracją sprzętową i nikt nie ma problemów z wydajnością.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #188 on: 30 April 2012, 14:06:22 »
Nowy trailer z Liberation


FabiPL

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #189 on: 30 April 2012, 19:06:08 »
Jak ktoś chciałby pograć w multi army to zapraszam na PR-ke
na serverach przeważnie duża ilość ludzi. Polskie community dość spore i zawsze kilka osób chętnych do pogrania można znaleść.
« Last Edit: 30 April 2012, 19:29:00 by FabiPL »

Apos

  • Guest
« Last Edit: 04 May 2012, 16:16:43 by Apos »

marcinz

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #191 on: 04 May 2012, 17:05:32 »
Ładnie się mapa prezentuje ;) Pewnie zakupię z 2-3 miesiące po premierze (teraz 'niestety' będzie czas tylko na Diablo  8) )

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #192 on: 04 May 2012, 19:45:18 »
nono, nawet tam szarik przeciwpancerny jest ! :D ale na poważnie wygląda pięknie, ciekawe jak będzie z graniem ...

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #193 on: 04 May 2012, 22:33:06 »
Z graniem będzie pewnie jak w Armie  , czyli wymagająca rozgrywka. Jak jeszcze dojdą mody stawiające na realizm , to będzie hardkorowo dla kogoś , kto przestawi się z BF-a ;). Ogólnie bawię się trochę modem Invasion 44 i powiem że jest zayebiście trudno, a jako noob nie używam jeszcze np. Ace. Tutaj akcje w stylu Rambo, kończą się jak walki Najmana w MMA. Trzeba grać drużynowo. Multum pojazdów, daje duże możliwości taktyczne, ciężarówki, pojazdy opancerzone , willysy, samoloty, czołgi, to robi różnicę. W odróżnieniu od zwykłej Army , Liberation będzie miało tak samo super klimat,jak mod Invosion 44, czyli zero kolektorowych celowników itp.( wole II wojnę  Dla wszystkich chętnych , polecam najpierw ściągnięcie Arma for free, albo demko Operation Arrowhead. To ostatnie moim zdaniem, najlepiej bez wydawania kasy, na pełne wersje Army (chociaż mogę się mylić), sprawdza możliwości kompa, bo ma włączone tekstury. No i z klimatem można się zapoznać. A teraz idę grac w RO1,bo fajtnajt jest.


Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #194 on: 04 May 2012, 23:22:03 »
P39 Aircobra- Musze to mieć <3 <3 <3