Aposie jak możesz , to podaj jakąś stronkę , gdzie można poczytać o optymalizacji grafiki w armie 2 co. Albo jeżeli znasz jakieś triki to pochwal się jeszcze . Mi ogólnie gra chodzi spoko na wysokich i średnich detalach, ale reszcie mogą takie porady pomóc. Z góry dziękuję
Zresztą dla każdego parę fps w górę nie zaszkodzi.
Jeżeli kumasz angielski to tutaj masz sensowne wytłumaczenie:
http://www.10-78.com/forums/showthread.php?t=27601Generalnie należy pamiętać o:
- visibility, ustawienia w grze 2-3 kilometry, na serwerze 6km+ (jeżeli Twoja grupa korzysta z tego). Działa to następująco: gra renderuje obiekty, przeciwnika do 2-3 km, a teren do 6km. Można zmieniać w dół albo w górę, zależnie od fps
- Anisotropic filtering na very high
- Antialiasing v.low / low / normal, nie więcej bardzo wpływa na fps, a nie na wygląd gry (podczas walki i tak tego się nie zauważa)
- Shadow quality v. high - działa najlepiej na tym ustawieniu
- Inferface resolution = 3D resolution = rozdzielczość monitora
- Post process, nie więcej niż normal. Używam na low, nie lubie gdy gra się świeci jak Battlefield 3
- Vsync disabled
w configu
Vsync=0;
AToC=0;
FSAA=1 albo 2
do skrótu dodać: -nosplash -world=empty -noFilePatching -showScriptErrors -cpuCount=X
gdzie X to liczba rdzeni.
w praktyce wygląda to tak:
"D:\games\ArmA 2\arma2oa.exe" "-mod=D:\games\ArmA 2;Expansion;ca;@16aa;@SAS;@ace;@acex;@acex_sm;@acre;@cba;@jayarma2lib;@oryxlingor;@maps;@blastcore" "-name=Pte Aposky" -nosplash -world=empty -noFilePatching -showScriptErrors -cpuCount=4
i sprawia że gra odpala się w kilka sekund.
@pol77
Pewnie już w przyszłym tygodniu
Co do lotniska: zastanawiam się czy nie wydrukować sobie mapy
. Strasznie ułatwia to grę, tak jak w ArmA 2 czy DayZ