Author Topic: ArmA II + Mody  (Read 147137 times)

Offline csMKJP

  • Towarzysz broni
  • Posts: 456
  • Honor: +14/-1
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #210 on: 15 May 2012, 21:12:19 »
Przejrzałem również listę dostępnych broni i bardzo mnie cieszy, że nie znalazły się tam żadne prototypy, unlocki, tłumiki czy inny CoD'owy crap.

Nie liczą GPS-a. Pożyjemy zobaczymy co z tej gry wyniknie, bo ja w cuda już nie wieże jeśli chodzi o gry.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #211 on: 15 May 2012, 21:14:19 »
Nie licząć GPS-a.

Server side, do wyłączenia :). Jak gram w ArmA 2 tyle lat ani razu nie widziałem na MP crosshair'a, GPS'a czu zaawansowanego HUD'a.

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #212 on: 20 May 2012, 14:22:23 »
mały bump



tank combat



edytor, systemy umocnień i inne. Customowe misje można stworzyć w kilka minut :)


Offline Pobor

  • Administrator serwera gry
  • Towarzysz broni
  • Posts: 1066
  • Honor: +30/-3
    • View Profile
  • Gadu-Gadu:

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #214 on: 20 May 2012, 17:14:43 »
Co to za survival jak zombiaki giną od jednego strzału :(. Nieważne czy w stopę, brzuch.


Akcja od 15:00

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #215 on: 20 May 2012, 20:24:06 »
Walki pancerne wyglądają bardzo ciekawie - szczególnie ten przewrócony przez stalina pz4... park maszynowy też świetny. pytanie tylko czy ta gra będzie miała w sobie to "coś" co miało RO1?

Zaytsev

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #216 on: 20 May 2012, 23:38:55 »
Jak wszyscy będą współpracować, a nie latać na <ura>, to myśle że będzie nawet miała więcej "tego czegoś" niż stare dobre RO:O. :-)

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #217 on: 21 May 2012, 00:12:38 »
Jak wszyscy będą współpracować, a nie latać na <ura>, to myśle że będzie nawet miała więcej "tego czegoś" niż stare dobre RO:O. :-)

Iron Front, tak samo jak ArmA 2, będzie posiadać pliki serwerowe pod Linuxa. Jeżeli będzie odpowiednio dużo osób ze sceny RO.pl chętnych to może i serwer też się znajdzie?

@Sharik, ten gość posiada po pierwsze żywność, dobry equipment, amunicję oraz punkt gdzie może się bronić. Aby osiągnąć coś takiego trzeba się nieźle natrudzić, mieć wiele szczęscia oraz pomysłu na grę. Samo zabijanie w DayZ jest tylko jednym z kilkunastu innych elementów przeżycia tzw. surivalu. w DayZ nie chodzi tylko o zabijanie.

Shock

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #218 on: 21 May 2012, 07:55:38 »
W końcu za 5 dni premiera światowa.
 Będzie można się porządnie pobawić bez pierdół rodem z COD. Czekać tylko aż zrobią do IF ACRE i ACE.
Od razu by się przydało założyć jakąś większą grupę do IF bo do multi inaczej się nie da bez zgranej ekipy.

Zastanawiam się tylko gdzie IF będzie sprzedawane bo na STEAM nie ma, w Empiku nie ma, a i brak planów wydania w Polsce oczywiście w wersji PL.

PS. Szarik ogarnia tylko gry z WSAD i Mousem (6 przycisków)  ;D
PS. Szarik nie może przejść tutoriala w ARMA II  ;D

Sorry Szarik, nie mogłem się powstrzymać.

Offline csMKJP

  • Towarzysz broni
  • Posts: 456
  • Honor: +14/-1
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #219 on: 21 May 2012, 10:00:32 »
Zastanawiam się tylko gdzie IF będzie sprzedawane bo na STEAM nie ma, w Empiku nie ma, a i brak planów wydania w Polsce oczywiście w wersji PL.

https://store.bistudio.com/iron-front

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #220 on: 21 May 2012, 13:27:57 »
brak planów wydania w Polsce oczywiście w wersji PL.

to akurat dobrze. większość spolszczeń jest tak denna, że czasami nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Ja osobiście gram zawsze w oryginalnych wersjach językowych- zawsze człowiek się poduczy trochę języka, i nie ma kwiatków w stylu "nowy magazynek jest ciężki"

Apos

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #221 on: 21 May 2012, 13:41:24 »
IF będzie dostępny na Steam w dniu premiery.

Dzisiaj można zakupić Liberationa na GG: http://www.gamersgate.com/DD-IFL1944/iron-front-liberation-1944


Kolejne video:


Co do języka: specjalnie kupiłem angielskie wydanie ArmA 2 Combined aby lepiej kumać grę oraz szybciej porozumieć się z kumplami z jednostki.
Np. w Polskiej wersji nazwa magazynka do LMG to po prostu magazynek, a w wersji angielskiej rozróżniamy:
- LMG ammo link
- LMG ammo box
- STANAG (do SA80)
etc.

Polskie wydanie jest mało precyzyjne.

Polskie wydanie, pomimo że jest OK, to nazewnictwo nie jest tak intuicyjne jak oryginalne.
« Last Edit: 21 May 2012, 13:56:49 by Apos »

Wrona

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #222 on: 21 May 2012, 15:03:39 »
Wszystko zapowiada się naprawdę cudnie, niemniej poczekam ze dwa miesiące po premierze na opinie kolegów :) Już z jedną grą się pospieszyłem  :-X

marcinz

  • Guest
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #223 on: 21 May 2012, 15:16:31 »
Ja też poczekam na opinie, recenzje i jakieś mody ;) Narazie i tak gram w diablo  ;D

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: ArmA II + Mody
« Reply #224 on: 21 May 2012, 15:27:07 »
Dzisiaj można zakupić Liberationa

Ok ale żeby w to grać to trzeba mieć Arma 2, czyli de facto trzeba dwie gry kupić tak ? i co to są te ACRE i ACE o których piszecie?