Author Topic: Regulamin Forum strony red.orchestra.pl  (Read 20397 times)

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3137
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Regulamin Forum strony red.orchestra.pl
« on: 11 June 2011, 11:49:13 »
Aby zachować porządek i miłą atmosferę na Forum, niezbędne jest przestrzeganie poniższego regulaminu:

Postanowienia Ogólne:
  • Na forum nie przeklinamy, chyba że przekleństwo jest elementem kawału - wówczas należy to zaznaczyć dopiskiem "18+" w temacie wątku (co oznacza "co najmniej od lat osiemnastu").
  • Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu, niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych") będą karane.
  • Na forum nie publikujemy wpisów dotyczących pirackich wersji gier/programów, linków do stron pornograficznych czy zawierających wspomniane oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki"). Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich. Ponadto karą za niezastosowanie do tego punktu jest "warn" a w wypadku powtórzenia - ban.
  • Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".
  • Nie obrażamy innych forumowiczów. To co piszesz świadczy o Tobie - jeśli nie chcesz aby inni stwierdzili, że (tu wstaw sobie kilka denerwujących Cię u innych ludzi wad), podczas pisania korzystaj nie tylko z rąk ale i głowy. W wyzywaniu innych, wyśmiewaniu, wykpiwaniu, wywyższaniu się czy robieniu z siebie wielkiego-znawcy-każdego-tematu nie ma nic zabawnego i tylko pogarsza to Twój wizerunek w oczach innych. Jeśli chcesz więc cieszyć się szacunkiem innych osób zamiast zyskać etykietkę dziesięciolatka, pamiętaj o tym, że z Twoich wypowiedzi inny wyciągają wnioski nie tylko o Twoich poglądach ale także i o Tobie.
  • Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
  • Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku.
  • Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj").
  • Dział "Hyde Park" przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.
  • Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż w dziale "Hyde Park", będą kasowane.
  • Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane
  • Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku. Wyłącz CapsLock - NIE PISZ DUŻYMI LITERAMI BO TO ROZUMIANE JEST JAKO KRZYK. A KRZYCZENIE NA INNYCH NIE JEST UPRZEJME - NIE RÓB WIĘC TEGO, CHYBA, ŻE CHCESZ NA KOGOŚ? NAWRZESZCZEĆ. JASNE??? Jeśli chcesz jakieś słowo "wytłuścić" najlepiej użyj gwiazdki * przed i po słowie. Jeśli chcesz coś podkreślić - użyj _. Tylko nie krzycz - głowa od tego pęka!!
  • Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
  • Zastanów się dwa razy zanim o coś zapytasz - bo możliwe, że odpowiedź masz pod ręką. Ludzie bardzo nie lubią odpowiadać na banalne pytania wynikające wyłącznie z lenistwa innych. Po to jest opcja "Szukaj"
  • Przeczytaj wszystko co napisałeś, zanim to wyślesz - Temat senowny, wiadomo o co chodzi? Oczywiście, że tak! post już napisany? Jasne! To przeczytaj go ponownie - treść trzyma się kupy i jest na temat? W 100%. Czy cytat jest okrojony, bez niepotrzebnych śmieci? Pierwsza klasa! To dobrze, sprawdź jeszcze czy nie ma żadnych byków, szczególnie ortograficznych! Ani jednego!
  • Spamowanie - umieszczanie na forum wszelkiego spamu (internetowych śmieci typu jak reklam, ofert...etc) jest kategorycznie zabronione.
  • Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 4-5 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości).
  • Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.
  • Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
  • Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator").
  • Za rozpowszechnianie treści ideologii i symboliki nazistowskiej oraz komunistycznej, nawet luźno z nią powiązanych grozi usuniecie na stale z forum. Zastanów się co najmniej dwa razy zanim napiszesz lub wkleisz jakiś tekst bądź obrazek z nią związany! Zakaz nie obowiązuje jedynie w przypadku poruszania kwestii historycznych, gdzie powiązań nie da się uniknąć.
  • O zmianach w regulaminie informować będziemy na bieżąco.
Ostrzeżenia/kary:
  • Użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana,
  • Za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem,
  • Tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat może być ukarane banem.
  • Używanie wielu profili Forum przez jednego użytkownika jest zabronione i zostaje ukarane banem
  • Jeżeli Użytkownik dopuści się czynu/ów łamiących Regulamin, ale nie kwalifikujących się bezapelacyjnie do zbanowania, zostaje ukarany "warnem", a także może znaleźć się w grupie "na cenzurowanym"
Moderatorzy/administratorzy:
  • Obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
  • Polemika z obsługą forum dozwolona jest tylko w forum do tego przeznaczonym.
Życzymy miłego korzystania z forum Red Orchestra.pl
« Last Edit: 14 April 2013, 11:37:27 by BartBear_[PL] »