Author Topic: Bug Orchestra  (Read 46845 times)

Razer

  • Guest
Bug Orchestra
« on: 04 September 2006, 07:24:47 »
Czyli wymieniamy BUGi z jakimi się napotkaliśmy.

A jest ich sporo, zacznę od najbardziej wnerwiających:

#1 - Ślepe pociski z czołgów - Kogo to nie wnerwiało. Czasami nawet trzy razy pod rząd zdarza się ten BUG. Jest on bardzo wnerwiający, a szczególnie na IS-2. Pocisku po prostu nie ma.
#2 - Ślepe naboje - Strzelasz z broni, a naboje po prostu nie wylatują. Bardzo wkurzające, na szczęście mało kiedy się trafia.
#3 - Ślepe naboje2 - Strzelasz, pociski lecą, ale przeciwnik nie dostaje obrażeń.
#4 - Granaty Widmo - Zwarta akcja, próbuję wbić się do pomieszczenia, zauważyłem przeciwnika. Szybko się cofam, byłem pewien że brał zamach z granatem, ale na 100% granat nie wpadł do mojego pokoju, podchodzę powoli, a granat eksploduje mi pod nogami.
#5 - PTRD niszczyciel - Znany BUG z PTRD.


Teraz mniej wkurzające.

#6 - Hudy pojazdów czasami są niepełne
#7 - Koleś w wieżyczce czołgu obraca ją w bok, a sterujący widzi jak lufa cały czas jest przed nim.
#8 - Komendy głosowe w czołgu nie działają.
#9 - Wchodzę w sprint, a broń nadal mam przed sobą. (Powinna być przy ciele)
#10 - Czasami podbiegam do granatów leżących na ziemi i muszę się nieźle napocić żeby je podnieść. (zamiast podnosić granaty, gra usiłuję podnieść jakąś broń obok)
#11 - Czasami jak się patrzy na czołg, to osobą w wieżyczce nienaturalnie z niej wystaje...

Póki co wszystko, co sobie przypominam. Jestem pewien, że jest ich więcej. Więc piszcie dalej gdy coś zauważycie.

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
Bug Orchestra
« Reply #1 on: 04 September 2006, 10:29:13 »
@ #3 to raczej wina kompensacji ruchu sieciowego - koles o wysokim pingu jest w rzeczywistosci gdzie indziej niz ty strzelasz

#12 sprint na koksie - bardzo rzadko sie zdarza ze masz ludzika zmeczonego a biegniesz dalej na sprincie

AC| AdRain

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #2 on: 04 September 2006, 10:32:06 »
4 granaty iwidmo... a co w tym dziwnego ze weszłes do pokoju przed wybuchem granatu, nie lepiej poczekac chwilke asz wybucnie?? to jest celowe założenie twórców że granaty czasem nie wybuhcają a czasem z opóźnieniem

Offline _KaszpiR_

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 907
  • Honor: +4/-0
    • View Profile
    • http://hlds.pl
Bug Orchestra
« Reply #3 on: 04 September 2006, 10:33:30 »
Quote
AC| AdRain :
4 granaty iwidmo... a co w tym dziwnego ze weszłes do pokoju przed wybuchem granatu, nie lepiej poczekac chwilke asz wybucnie?? to jest celowe założenie twórców że granaty czasem nie wybuhcają a czasem z opóźnieniem


to mnie sie czesciej zdarza ze koles na szybciora grena rzuca bez czekania i on wybucha bardzo szybko

Mati

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #4 on: 04 September 2006, 11:54:12 »
Nie "weszłeś" tylko "wszedłeś"! Nie "asz" tylko "aż"! Ortografia ^^


Mi sporadycznie zdarza się, że pepesza nie ma odrzutu. Bo normalnie gdy strzelam nawet na kucka to ona jakiś ma odrzut a tu nic... Wkurzające to jest bo za łatwo się strzela i nie mam żadnej przyjemności z grania. Głównie zdarza się to w pepeszy ale czasem i MP40 tak ma...

Razer

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #5 on: 04 September 2006, 12:08:36 »
Nie, granaty widmo to co co innego. Ten granat graficznie nie wpadł do pokoju, ale jednak tam był. Jest to BUG. Granat niemiecki ładnie widać gdy upada, leży na ziemi wszystko ok, tyle że tam GO NIE BYŁO! To tak jak by wybuchło powietrze.

Quote
Ma sporadycznie zdarza się, że pepesza nie ma odrzutu. Bo normalnie gdy strzelam nawet na kucka to ona jakiś ma odrzut a tu nic... Wkurzające to jest bo za łatwo się strzela i nie mam żadnej przyjemności z grania. Głównie zdarza się to w pepeszy ale czasem i MP40 tak ma...

Też to miałem. PPSH po prostu jest w miejscu, a ja chodzę i strzelam celnie.

#13 - Super celność - Czasami PPSH, albo MP 40 blokują się w mijescu (tak jak byś je oparł o ziemie) i przez to podczas chodu masz większą celność.

#14 - Nożownik - Nie wiem czy to BUG, ale często mam tak, że przeciwnik leży plackiem na ziemi, ja na niego wbiegam, dźgam go bagnetem, a on nie dostaje jak by był za jakaś tarczą.

Goose

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #6 on: 04 September 2006, 13:08:29 »
Quote
#14 - Nożownik - Nie wiem czy to BUG, ale często mam tak, że przeciwnik leży plackiem na ziemi, ja na niego wbiegam, dźgam go bagnetem, a on nie dostaje jak by był za jakaś tarczą.

Bo to trzeba byc geniuszem i trzeba kucnac i go zadzgac...

Waffen_dziki

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #7 on: 04 September 2006, 13:11:32 »
Ja też dorzucę coś od siebie.

# 15 - Niewidzalne wieżyczki. Często w grze widzę czołgi bez wieżyczek, szczególnie w widoku przez przyrządy celownicze. Utrudnia to moim zdaniem odrobinę wykrycie i celowanie :)


Może nie są to "czyste" bugi ale strasznie denerwujące:

# 16 - Super fizyka. Model zniszczeń od pocisków ppanc - jakoś ostatnio waliłem ze 4 razy z Pz III do T-34 z odległości 20 m (w silnik, bok, między wieżą i koła). Rezultat był taki, że koleś nawet nie zadymił tylko się w końcu odwrócił i załatwił mnie 1 strzałem. Innym razem podobny efekt miałem z Tygrysem i T-34 z odległości 5 m. Z tego co wiem na takich odległościach to z powodzeniem wystarczało działko 37 mm. Poza tym niemieckie 88m były zabójczo skuteczne do 2000 m. W grze moim zdaniem nie oddana jest poprawnie energia kinetyczna pocisku.

AC| AdRain

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #8 on: 04 September 2006, 13:23:11 »
waffen nic ciekawego od siebie nie dorzuciłeś..

przeczytaj #6 juz ktos napisał o czołgach -.-
skuteczność pistoletów zastanów się...  to zrobiono specjalenie żeby żadni maruderzni nie kampili na respach dlatego nawet jakbys strzelał do klienta z mg34 to by się mu nic nie stało bo stał w respie..

"Panzer" Meyer

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #9 on: 04 September 2006, 13:27:25 »
Quote
Mati :
Nie "weszłeś" tylko "wszedłeś"!


W poznańskiej gwarze forma "weszłeś"; "poszłeś" itd. jest poprawna :)

Mati

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #10 on: 04 September 2006, 13:54:00 »
Quote
"Panzer" Meyer :
Quote
Mati :
Nie "weszłeś" tylko "wszedłeś"!


W poznańskiej gwarze forma "weszłeś"; "poszłeś" itd. jest poprawna :)


To jest forum publiczne i nie "mówi" się tutaj jakimiś gwarami tylko czystym językiem polskim.


Adrain... Jemu zapewne chodziło o znikanie wieży w ciągu gry w czołgu, a nie na obazku stanu pojazdu, który znajduje się w HUDzie.

Waffen_dziki

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #11 on: 04 September 2006, 14:13:43 »
Quote from: AdRain
waffen nic ciekawego od siebie nie dorzuciłeś..

przeczytaj #6 juz ktos napisał o czołgach -.-
skuteczność pistoletów zastanów się... to zrobiono specjalenie żeby żadni maruderzni nie kampili na respach dlatego nawet jakbys strzelał do klienta z mg34 to by się mu nic nie stało bo stał w respie.


Przepraszam, ale wyrażenie "Hudy pojazdów czasami są niepełne" jest mało zrozumiałe.

Co do #17 to zgoda, moja niewiedza :blush

Tyt@n

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #12 on: 04 September 2006, 14:50:11 »
Moim zdaniem 'bugi' od #1 do #4 włącznie są poprostu 'lagami'
wiele serverow nie wyrabia map z czołgami....

Zdzira

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #13 on: 04 September 2006, 14:55:45 »
#9 - Wchodzę w sprint, a broń nadal mam przed sobą. (Powinna być przy ciele)

#13 - Super celność - Czasami PPSH, albo MP 40 blokują się w mijescu (tak jak byś je oparł o ziemie) i przez to podczas chodu masz większą celność.

oba można sprowokować i z obu można nauczyć się kożystać ;p

9# przy takim sprincie można strzelać ;)

13# czesto jak wstajesz ludzik Ci zlaguje i gra nie załapie skryptu który odpowiada za zmiane pozycji broni. I'm loving it :P

coralgol

  • Guest
Bug Orchestra
« Reply #14 on: 04 September 2006, 15:14:36 »
Quote

#13 - Super celność - Czasami PPSH, albo MP 40 blokują się w mijescu (tak jak byś je oparł o ziemie) i przez to podczas chodu masz większą celność.

podobno zdarza sie to tylko na kiepskich kompach przy niskim fps, wiec "czituja" tylko "zlomiarze" :D