ostatnio właśnie się zastanawiałem nad Gdańskiem. I myślę, że można by ją tam umieścić. Spełnia wszystkie wymagania.
Rejestracja na 4gamers będzie już niebawem muszę uzgodnić z adminem parę rzeczy. Z Polish Cupa odpało nam FSPQR.
Chętne jest:
voodoo
enclave
ukf
ac
nie wiem co z 1cav i coh...
Ktoś mnie pytał o zasady.
Gramy każdy z każdym. Termin będzie umawiany przez CLów jeżeli nie dojdzie do porozumienia Admin wyznacza termin. Reszta zasad jest bardzo podobna do tych z ClanBase.
1. Zasady meczowe.
1. Każda mapa jest grana z 2 stron: axis i allies, każdy zespół będzie grał obydwie strony na mapę , będą 4 rundy, Wygranemu każdej rundy ( axis, allied) będzie przyznany jeden punkt z maksimum 4 możliwych na mecz.
2. Admin sędziujący mecz decyduje o mapie, która będzie grana jako pierwsza.
3. Klan grający swoją mapę domową decyduje po jakiej stronie chce grać ( axis, allied).
4. Przerwa 2 minutowa jest dozwolona pomiędzy rundami i przerwa 5 minutowa jest dozwolona pomiędzy mapami
2. Lista map
1. Lista map dostępnych w Polish Cup.
RO-BaksanValley
RO-Basovka
RO-Kaukasus
RO-KransyiOktyabr
RO-LyesKrovy
RO-Odessa
RO-Stalingradkessel
RO-Danzig
3. Ustawienia klienta.
1. Wszyscy klienci musza grać z końcową wersją gry
2. Wszystkie możliwe ustawienia via graczy w menu gry są dozwolone, Inne alternatywy do plików konfiguracyjnych graczy są zabronione
4. Ustawienia serwera
1. Dozwolony mutator to team ready.
2. Wymagane ustawienia serwera.
· All bots disabled
· Players Must be ready = true
· Min net players = 16 (liczba ta może być mniejsza jeśli klany dojdą do porozumienia)
· Pre-start = 60 seconds
· 1st person spectate = true
· Allow admin pausing = true
· gamespeed=1
· Allow behind view = false
· Allow dead roaming = false
· Allow roaming spectate = false
· Allow viewpoint spectating = false
· Lock 3rd Person = false
· Death messages = All
· Time limit = 0
· Friendly Fire Punishment = No punishment
Hasło będzie podane przez admina 30 minut przed spotkaniem.
3. Wszystkie ustawienia serwera będą sprawdzane 15 minut przed spotkaniem przez admina meczu.
5. Różnorodne zasady
1 Wszyscy gracze muszą nagrać ich osobiste demo. Może być to zrobione w konsoli używając "demorec wpisznazwę" komendy. Demo musi być włączone przed każdą rundą. Gracze muszą zachować ich demo dopóki rezultaty meczu nie zostaną zaakceptowane
2. W razie konfliktu każdy z graczy zobowiązany jest do przekazania dema liderowi klanu a on sam do przekazania dema adminowi w nie mniej niż 48 godzin.
3. Admin-meczowy zobowiązany jest do rozstrzygania ewentualnych sporów podczas trwania meczu. Jedna ze stron może poprosić o zmianę przydzielonego admina-meczowego nie później niż 30 minut przed spotkaniem.
6. Przyznawanie punktów.
1. Drużyna która wygra 3 z 4 rund wygrywa mecz. Jeżeli obie drużyny wygrają po 2 rundy ogłaszany jest remis. Drużyna która wygrywa swój mecz otrzymuje 3pkt. Remis 1pkt. Przegrana 0pkt.
Wydaje mi się, że nie muszę być jakiś bardzo drobiazgowy i całą resztę sobie odpuszczę. W razie wątpliwości można mnie pytać o co chcecie.
Admin-meczowy nie jest głównym adminem.
Chciałbym aby pare osób wysłało mi na pm chęć adminowania meczy i nie tylko.
Ile klanów może udostępnić swoje serwery na potrzeby Cupa? nie chodzi mi oddanie ich a o ewentualne pożyczanie w razie meczu 2 klanów bez serwera.
Jak już mówiłem rejestracja będzie gotowa na 4gamers na dniach.
Wszelkie informacje o wynikach i przebiegu spotkań będą redagowane na ro.pl