Author Topic: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy  (Read 10883 times)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« on: 11 January 2012, 08:31:22 »
TWI oficjalnie wydało ukończoną (?) SDK. Ponadto przegotowali też mały paczyk:

General

    Settings menu bug fixes (e.g. Changing Vsync setting now requires a restart)
    Switching roles/teams while in a tank should now work properly
    Melee hit detection improvements. For example, it is now possible to hit a prone player with a bayonet while standing.
    The commanders order marker will now disappear properly when aimed at the sky instead of getting stuck at some location in the map
    Countdown maps will no longer show the improper amount of manpower when a new player joins during a match in progress


Performance / Stability

    Crash fixes based on .dmp files provided by players
    Fixed occasional freezing when spawning
    Updated Punkbuster to address framerate spike
    Overall performance optimization


------------------------------------------------

SDK: How to use redirects to download custom maps (Modders)

    Publish your custom map using the publish button in the editor. This will 'cook' twice because the server needs a different version.
    Grab the files from Published/CookedPCServer/ and give those to your server admins. Remember to clearly label these as server files.
    Grab the files from Published/CookedPC/ and give those to your server admins clearly labelled as client files. You must rename the published map files from .roe to .upk.


SDK: How to use redirects to download custom maps (Server Admins)

    Place the server content into ROGame/CookedPCServer
    Place the client content, removing any sub directories, at an http address. If the client content contains any .roe map they must be renamed to .upk.
    Add the following to ROEngine.ini:

        [IpDrv.HTTPDownload]
        RedirectToURL=http://pathtoyourredirect/

    Clients will now automatically download the custom content when connecting to your server

Możesz to wyrzucić Barcie, nie zauważyłem, że juz ADAMFR w innym wątku wrzucił to samo info...
« Last Edit: 11 January 2012, 17:49:49 by ufo_has_landed_! »

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3137
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #1 on: 11 January 2012, 18:27:21 »
Wyrzucę, jak mi to przetłumaczysz w formie NEWSA na stronę  :P

Klimas

  • Guest
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #2 on: 12 January 2012, 01:05:13 »
Witam. Czy ktoś odpalał już ten program sdk? Chodzi o to, że przy próbie tworzenia terenu w tym edytorze, program się wysypuje. Nie wiem czy to sprawa mojego sprzętu czy coś innego. Mój zestaw to: AMD Phenom II x4 955  3,20 GHz ; 8 gb ramu ;  GeForce GTX 560 ; DirectX 11 ; Windows 7 64 bit.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #3 on: 13 January 2012, 18:46:10 »
Mówisz masz :


Ogólne:

Naprawiono bugi w Ustawieniach (m.in. zmiana ustawień Vsync wymagają restartu)
   
Zmiana roli/teamu podczas gry czołgiem powinna działać od teraz prawidłowo

Usprawniono system detekcji walki wręcz, między innymi można zabić leżącego bagnetem stojąc  (NARESZCIE !!! kom. wł.)

Marker/znacznik rozkazów dowódcy znika prawidłowo jeśli zaznaczyło się go na niebie zamiast zablokować się na stałe w pewnych lokalizacjach map

Mapy w trybie CountDown nie będą już pokazywać niewłaściwej liczby ludzi kiedy nowy gracz dołączy do gry podczas jej trwania

Stabilność/ wydajność

Naprawiono kilka przyczyn crashy bazując na plikach dmp dostarczonych przez graczy (sam wysłałem ze 20-scia :)

Naprawiono zdarzające się od czasu do czasu chwilowe zatrzymanie gry podczas respawnu

Update Punkbustera

Ogólna optymalizacja wydajności gry (zapewne po ostatnich masowych testach na serwerze TWI)

BTW jak widać warto wysyłać do TWI pliki DMP z napotkanych crashy jak również publikować na ich forum wszelkie problemy z grą...

Offline BartBear_[PL]

  • Sztab Generalny
  • Towarzysz broni
  • Posts: 3137
  • Honor: +34/-0
    • View Profile
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #4 on: 13 January 2012, 19:18:47 »
Ok połowicznie jestem zadowolony  :P
Na 100% będzie kiedy przeczytasz z pełnym zrozumieniem moją prośbę, czyli umieścisz to na "głównej".
Jak to zrobić? Każdy może (oczywiście po weryfikacji i "przyklepaniu" przez moderatora/admina):
  • Po zalogowaniu na Forum wychodzisz z powrotem na stronę główną i w lewym górnym rogu widzisz "kokpit" a w nim dodanie nowego wpisu.
  • Klikasz na to i masz rozbudowanego "Worda" z kilkoma fajnymi opcjami, wpisujesz treść, eksperymentujesz ze stylami etc.
  • Po zakończeniu wszystkiego dajesz mi PW że napisałeś (bo niestety automatycznego powiadomienia nie ma a nie chce mi się bez ustanku sprawdzać "manualnie" grupy wpisów)
  • Jak nie stwierdzam/y odstępstw od Regulaminu i "news" jest konkretny i przydatny to po ewentualnych koniecznych (oby nie) korektach wiadomość ląduje w niusach na głównej pod Twoim autorstwem


Mógłbym oczywiście napisać to sam a potem jeszcze pogrzebać w bazie aby zmienić autora, ale po pierwsze jest to męczące i żmudne oszustwo, a po drugie wedle przysłowia lepiej dać wędkę i nauczyć łowić niż dać rybę  ;)

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #5 on: 13 January 2012, 20:37:38 »
popieram postawę ! następnym razem wypróbuję procedurę :) dzięki

Offline Ryszka

  • ŻW
  • Towarzysz broni
  • Posts: 617
  • Honor: +64/-0
    • View Profile
    • Cuda i Wianki
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #6 on: 17 January 2012, 20:22:56 »
Dla wszystkich początkujących moderów, powinno was zainteresować.


IgraSov

  • Guest
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #7 on: 19 January 2012, 15:17:07 »
No to pojawiło się cudeńko dla Socoma :)

Offline Socom

  • Towarzysz broni
  • Posts: 26
  • Honor: +0/-0
    • View Profile
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #8 on: 20 January 2012, 08:24:06 »
w ciągu 8 minut znalazłem 2 sposoby zawieszenia tego gówna, jeden nawet powiesił mi system... kto wpadł na pomysł ładowania na dzień dobry 20 tysięcy tekstur... może i faktycznie to 10GB właśnie do tego wymagane, przy 4 zostaje mi...
dzięki, właśnie usuwam RO2 :)

Apos

  • Guest
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #9 on: 20 January 2012, 13:24:28 »
w ciągu 8 minut znalazłem 2 sposoby zawieszenia tego gówna, jeden nawet powiesił mi system... kto wpadł na pomysł ładowania na dzień dobry 20 tysięcy tekstur... może i faktycznie to 10GB właśnie do tego wymagane, przy 4 zostaje mi...
dzięki, właśnie usuwam RO2 :)

SDK pod RO2 odpalałem u siebie gdy miałem 4GB - bez problemu. Sprawdzałem podstawowe funkcje i nie miałem żadnych crashy. Ponieważ DDR3 jest tani jak barszcz zaopatrzyłem się w 8 GB - nadal bez problemów. Chyba że jakiś ostatni release coś namieszał?

Shock

  • Guest
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #10 on: 20 January 2012, 13:59:16 »
Ja mam 16 i się crashuje cały czas. Siedziałem nad nim dwa dni. Rozwiązania problemu nie znalazłem.

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #11 on: 20 January 2012, 14:09:45 »
Nawet SDK olali.

Shock

  • Guest
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #12 on: 20 January 2012, 14:38:36 »
Możliwe. Pewnie jest tak jak na początku z RO2. Będą łatać i za jkiś czas będzie stabilna ale ja już cierpliwość do TWI straciłem.

Swoja droga powinni skupić się nad dopracowaniem RO2 a nie SDK.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: SDK dla wszystkich plus parę innych rzeczy
« Reply #13 on: 20 January 2012, 16:57:42 »
Socom, nie poddawaj się ! Kto będzie robił mapki do nowego RoTa ??!!