Author Topic: !JUŻ JEST!  (Read 64475 times)

RFL

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #30 on: 18 September 2011, 15:28:17 »
Hm... no i nadal jestem w kropce. Waham się czy kupić, czy pozostać przy Ostfront. Mój komputer liczy sobie te pare lat, procek to Dual Core E6400 (2.13Ghz) więc niby tu nawet minimalnych nie spełnia, ale gry na Unrealu 3 mi jak do tej pory chodziły bardzo ładnie, ostatnio DNF mi elegancko hulał na high. Z drugiej strony jak czytam o tej fatalnej optymalizacji to mam w pamięci Americas Army 3 które jak chodziło tak chodzi beznadziejnie. No i co tu zrobić.

Wawer

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #31 on: 18 September 2011, 15:40:40 »
Plotki o fatalnej optymalizacji są mocno przesadzone. Gra działa lepiej niż AA2 ale trzeba przyznać że wymagania ma spore, co wynika tak naprawdę z silnika gry. Nie jestem specjalistą ale tak na oko UT3 na multi, przy sporych i uszczegółowionych mapach nie bangla tak jak trzeba. Generalnie, gdy nie leci arta jest ok, przy częstych ostrzałach nawet najlepsze konfiguracje sprzętowe nie zapewniają mega płynności.

Bohun

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #32 on: 18 September 2011, 16:19:32 »
A jak to wygląda z doborem broni na mapkach? Jest tak samo jak w jedynce? Niepokoi mnie ten aspekt zwiazany z tymi extra broniami. Jak to jest włączone do rozgrywki?

Wawer

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #33 on: 18 September 2011, 16:22:23 »
Na ten moment wygląda to słabo. Za duży dostęp do smg,semi,mg,itp powoduje, że mało kto gra rifflami.

Bohun

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #34 on: 18 September 2011, 16:30:50 »
Ale jak to jest konkretnie z tymi którzy mają extra wersje i dostęp do tych dodatkowych broni. Wchodzi na jakąś mapke i może mieć tą broń czy też są jakieś ograniczenia. Chodzi mi o to czy np. jeżeli wszyscy grający na danej mapce mają wersje gry extra mogą teoretycznie grać dodatkowymi brońmi.

Apos

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #35 on: 18 September 2011, 18:04:10 »
Ale jak to jest konkretnie z tymi którzy mają extra wersje i dostęp do tych dodatkowych broni. Wchodzi na jakąś mapke i może mieć tą broń czy też są jakieś ograniczenia. Chodzi mi o to czy np. jeżeli wszyscy grający na danej mapce mają wersje gry extra mogą teoretycznie grać dodatkowymi brońmi.

Osoby z wersją DDE mają wcześniejszy dostęp do tych broni, czyli KAŻDY może odblokować wszelką broń dostępną w grze.

kryszek

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #36 on: 18 September 2011, 18:59:26 »
Plotki o fatalnej optymalizacji są mocno przesadzone. Gra działa lepiej niż AA2 ale trzeba przyznać że wymagania ma spore, co wynika tak naprawdę z silnika gry. Nie jestem specjalistą ale tak na oko UT3 na multi, przy sporych i uszczegółowionych mapach nie bangla tak jak trzeba. Generalnie, gdy nie leci arta jest ok, przy częstych ostrzałach nawet najlepsze konfiguracje sprzętowe nie zapewniają mega płynności.

Ja myślę,ze problemem w orkiestrze jest ten cały physx, wyłaczyć się go nie da z tego co się orientuje, jedynie odpalić na grafice,albo na procku.
A czy plotki są mocno przesadzone,czy ja wiem, jak zagladam na forum tripware i widze ludzi którzy mają jakieś zajebiste sprzety i osiagają w ultra detalach aż 40 fps, uważam to za kpinę. No i ogółem wymagania które podali też z tego co widze są śmiechu warte, myślę,ze do minimalnych należałoby podać to co jest w tym momencie w zalecanych...
No i niby działa lepiej niż AA2 ale za to działa gorzej niż reszta gier na silniku Unreala.

No ale mimo tych wszystkich bugów i niedoróbek gra wciaga jak cholera, choć zdarzały sie przypadki ze kur*owałem godzinami przez jakieś błędy ;)

Qbon

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #37 on: 18 September 2011, 20:35:58 »
Ja myślę,ze problemem w orkiestrze jest ten cały physx, wyłaczyć się go nie da z tego co się orientuje, jedynie odpalić na grafice,albo na procku.
A czy plotki są mocno przesadzone,czy ja wiem, jak zagladam na forum tripware i widze ludzi którzy mają jakieś zajebiste sprzety i osiagają w ultra detalach aż 40 fps, uważam to za kpinę. No i ogółem wymagania które podali też z tego co widze są śmiechu warte, myślę,ze do minimalnych należałoby podać to co jest w tym momencie w zalecanych...
No i niby działa lepiej niż AA2 ale za to działa gorzej niż reszta gier na silniku Unreala.

No ale mimo tych wszystkich bugów i niedoróbek gra wciaga jak cholera, choć zdarzały sie przypadki ze kur*owałem godzinami przez jakieś błędy ;)

Myślę, że jest to najgorzej zoptymalizowana gra na Unreal Engine 3. Silnik zawsze generował ładną grafikę przy stosunkowo niewielkich wymaganiach sprzętowych a tutaj to faktycznie kpina, też widziałem na oficjalnym forum jak ludzie narzekają. Najbardziej wkurzające są przycinki, żeby gra miała chociaż te stałe 40 kl/s ale bez ścin. Ale fakt, że mimo wszystko gra strasznie wciąga.

Heniu

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #38 on: 18 September 2011, 23:10:25 »

Bohun

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #39 on: 18 September 2011, 23:58:45 »
Na jakimś gameplayu widziałem, że nad gośćmi z drużyny cały czas były zielone identyfikujące napisy. Rzeczywiscie tak jest? Inaczej niż w jedynce, gdzie tylko po najechaniu celownika pojawiał się nick. 

Heniu

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #40 on: 19 September 2011, 02:17:52 »
Jak sobie wlaczysz na serwerze to jest, jak wylaczysz to nie ma.

komoter

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #41 on: 19 September 2011, 15:18:19 »
Czytając  wypowiedzi, jestem za tymi i za tymi, z mojej strony gra jest super warta zakupu ale za 3 miesiace jak to juz wszystko zacznie dobrze działać bo na dzien dzisiejszy jeden wielki chaos.

W stosunku do Bety juz widać jakas tam minimalna poprawe.

Takie wypowiedzi jak ro lepiej idzie do AA2 to mnie rozsmieszaja kiedy tam  AA2 była wydana,  to juz AA3 lepiej mi chodziła chociaz po wydaniu też miała mase błędów. Arma  - ma  spore wymagania, lepiej mi szla niz RO.

Odnośnie betatesterow. Ciekawi mnie tylko na jakich sprzętach to testowali, bo ktoś  kto ma slabszego kompa to raczej  testować tego nie dał rady chyba tylko  żeby zdjecia robić.

Na dzien dzisiejszy co mnie dobija w grze to FPS, braku  normalnej zmiany jezyka (bo takie zmienianie  że muszę  potem sciągać kilka GB gry to jakas paranoja), brak możliwosci wyjscia z uszkodzonego czołgu (straszny debilizm, nie wiem co za kretyn tak sobie wymyslił ).

Na koniec  powiem ze ta gra powinna wyjsc  na święta, może wtedy nie odstraszyła by tylu potencjalnych klientow, a testerzy (mowa o Wszystkich ) chwała im za pracę której są efekty takie jakie są.


PS. Proszę uprzejmie o stosowanie takich liter jak ś, ć, ż, ź etc. Oraz o używanie dużych liter tam gdzie potrzeba i w miarę składnych zdań. Lepiej się wtedy czyta, wiadmo o co chodzi i forum też inaczej wygląda - Shock
« Last Edit: 19 September 2011, 16:31:17 by Shock »

Heniu

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #42 on: 19 September 2011, 16:27:36 »
Polecam czytywac forum TWI.

Kwestia problemow z wydajnoscia byla szeroko opisana:
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=64026

W skrocie: jest problem z najnowszymi kartami grafiki.
Gra byla tworzona i testowana co najmniej od 2009 roku, sam silnik jest jeszcze starszy, po drodze byly na tyle powazne zmiany w GPU ze teraz sa problemy.
TWI caly czas pracuje nad rozwiazaniem, co widac chocby z coraz lepszej wydajnosci z kolejnymi patchami.

Jak widac chocby z tego posta: http://forums.tripwireinteractive.com/showpost.php?p=882766&postcount=301
Nie jest to bajka wyssana z palca.
8800 ultra to jest 8800gtx podkrecony, czyli karta sprzed 5 lat.

Heniu

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #43 on: 19 September 2011, 16:34:43 »
braku  normalnej zmiany jezyka (bo takie zmienianie  że muszę  potem sciągać kilka GB gry to jakas paranoja),

brak możliwosci wyjscia z uszkodzonego czołgu (straszny debilizm, nie wiem co za kretyn tak sobie wymyslił ).

Zmiana jezyka = zmiana plikow filmow do kampanii, plikow dzwiekowych etc. Razem to wlasnie kilka Gb (same filmy to 2,3 Gb).
Gdyby wszystkie wersje jezykowe mialyby byc sciagane od razu, to gra wazylaby na wejsciu ze 20Gb, z czego ponad polowa to pliki zbyteczne dla 99,9% graczy (Bo ile ludzi sie bawi w zmiany jezyka?).
Wiec raczej paranoja byloby wlasnie instalowanie tylu zbednych rzeczy.


A co do czolgu- masz taka opcje jak "scuttle tank", defaultowo chyba pod "k", ktora sie pojawia wlasnie jak czolg jest mocno poobijany.
« Last Edit: 19 September 2011, 16:41:57 by Heniu »

komoter

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #44 on: 19 September 2011, 16:44:33 »
Heniu jasna sprawa ale nie widzialem nigdzie zeby  ktos nazekal na filmiki  czy tam inne , mi i jak podejzewam wielu graczom wystarczy prosta  mozliwoasc zmiany   tych gadaczek  a nie  Zalatwimy cie czy twoja mac :P . Ja tam znawca nie jestem  i mnie wpienia jak mam cos w plikach grzebać :). co do czołgu  ok mozliwosc taka jest ale co mi z tego jak  wybija mi boty i nawet amunicji nie moge przeladowac i siedze w tej puszce jak gowno w szambie do puki kto mnie z tego siła nie wyciagnie .
 i jeszcze jedno pytanie , wie ktos  cczy bedzie coś zrobione odnosnie nachodzenia postaci w grze   bo tak jak w RO1   nie mogles przejsc przez drzwi  jak ktos stanoł a tu tak jak byś przez ducha przechodzil .