Author Topic: !JUŻ JEST!  (Read 50232 times)

adamfr

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #120 on: 10 January 2012, 15:22:18 »
Wkurzają sytuację kiedy wychylasz dosłownie czubeczek głowy a krótka seria z KM'u idealnie wpasowuje się w twoją banie. Również nie łatwo jest zdjąć dobrze rozstawionego KMistę, z którym jesteście okno w okno (Apartamenty). No ale człowiek uparty i zamiast odpuścić to próbuje na różne sposoby, często kończy się to kolejną śmiercią ale jak już się uda to jest ta satysfakcja ;D

Bohun

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #121 on: 10 January 2012, 16:40:00 »
Nie zapominaj, że pociski z MG mogą tu przebijać ściany. Śmiertelna kula niekoniecznie musiała być w tą część ciała, którą się wychyliłeś. Często wale na ślepo po ścianch jeśli wiem, że ktoś tam jest. Rzadko ze skutkiem śmiertelnym, ale sie zdarza.

Duqq

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #122 on: 10 January 2012, 16:41:13 »
jeszcze jedno - Yoshiro pisał podczas gdy, że do tygodnia wypuszczą skończone SDK dla wszystkich..

Niech oni zamiast zajmować się tym SDK zajmą się poprawą błędów. Bo jak tak dalej pójdzie to oni te SDK wydadzą chyba sami dla siebie. Już teraz trudno znaleźć jakiś serwer z ludźmi, tzn. taki, gdzie po wejściu na 26/32 uświadczymy 26 osób, a nie 5 żywych graczy i 21 botów. Jak jeszcze niedawno było naprawdę sporo ludzi na serwerach, tak teraz prawie wszędzie same boty.

Swoją drogą mogliby to jakoś oznaczyć, nie wiem, serwery z botami na pomarańczowo, albo filtr do wyszukiwarki, ewentualnie podawać  realną liczbę graczy na serwerze, a nie łącznie z botami. A tak wchodzę na serwer, a tam patrzę jedna osoba i 30 botów, aż się chce grać.

Niektóre osiągnięcia do dziś nie działają, masa innych małych błędów, którymi ludzie w TWI zdają się nie przejmować, bo widocznie w ich mniemaniu są za małe i spychają je na dalszy plan. Widocznie nie zdają sobie sprawy, że dla większości graczy często diabeł tkwi w szczegółach.

Dlatego bym na ich miejscu najpierw poprawił samą grę, a potem się brał za SDK. A oni jakby na odwrót, chyba skupili się na jak najszybszym wydaniu SDK i olali poprawki do gry. Od miesiąca nie było żadnego patcha, a tyle rzeczy do poprawy.

Dlatego niech później nie będą zdziwieni, że kiedy ludzie zaczną wypuszczac swoje mapy i mody, to żeby miał kto w to grać to będą musieli jak teraz na serwer wrzucać 40 botów.

Niestety marketing i planowanie w TWI woła o pomstę do Boga, a szkoda, bo RO2 to naprawdę fajna gra z potencjałem. Ale jak nie ma z kim grać...?

Ark

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #123 on: 10 January 2012, 16:42:36 »
... jeszcze jedno - Yoshiro pisał podczas gdy, że do tygodnia wypuszczą skończone SDK dla wszystkich..


A jakieś szczegóły  ??

Wrona

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #124 on: 10 January 2012, 17:07:03 »
W RO1 niemiecki KM nie miał opcji strzelania jednym pociskiem ale jak dla mnie seriami strzelał celniej niż w RO2.

MG34 MA tryb pojedynczy w RO1 również

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #125 on: 10 January 2012, 17:12:20 »
Ark - szczerze powiedziawszy to nie patrzyłem specjalnie co tam ludzie wypisywali, bo ciągle ktoś pytał co i kiedy naprawią. Kątem oka zauważyłem, że Yoshiro napisał " sdk will be released in a week ". Chyba nic więcej nie było na ten temat z jego strony. ludzie zaczęli grejtować itp...

adamfr

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #126 on: 10 January 2012, 17:44:53 »
Już teraz trudno znaleźć jakiś serwer z ludźmi, tzn. taki, gdzie po wejściu na 26/32 uświadczymy 26 osób, a nie 5 żywych graczy i 21 botów. Jak jeszcze niedawno było naprawdę sporo ludzi na serwerach, tak teraz prawie wszędzie same boty.

Swoją drogą mogliby to jakoś oznaczyć, nie wiem, serwery z botami na pomarańczowo, albo filtr do wyszukiwarki, ewentualnie podawać  realną liczbę graczy na serwerze, a nie łącznie z botami. A tak wchodzę na serwer, a tam patrzę jedna osoba i 30 botów, aż się chce grać.

Zgadzam się w 100%. Powinno być oznaczenie serwerow okupowanych przez boty. Ja osobiście szukam serwerow przez samą gre a nie przez steam'a bo mogę rzucić okiem na realną liczbę graczy i przekalkulować ile jest botow.

Z innej beczki. Dziś pierwszy raz spotkalem się z obelgą pod naszym adresem w ktorym to jakis wariat napisał, ze uwielbia czeatujących polskich graczy. A napisał to tylko dlatego, że pare razy go zabiłem i w tym head z dosyc dalekiej odleglości z MP40.

Bohun

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #127 on: 10 January 2012, 18:06:32 »
Z tym bootami na serwerach to prawda. W RO1 miałem na stałe włączony filtr, żadnych serwerów z bootami. Dlaczego nie mogą zrobić czegoś takiego tu?

Shock

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #128 on: 10 January 2012, 19:05:18 »
Ja osobiście szukam serwerow przez samą gre a nie przez steam'a bo mogę rzucić okiem na realną liczbę graczy i przekalkulować ile jest botow.

To masz szczęście, bo u mnie wyszukiwarka nie działa.

adamfr

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #129 on: 10 January 2012, 20:11:08 »
Wciąż nie działa? Myślałem, że zostało to poprawione w patchu.
U mnie wyszukiwarka odmawia posłuszeństwa jak przerywam łaczenie z serwerem. Wtedy muszę restartować grę.

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #130 on: 10 January 2012, 23:56:58 »
Też mam z tym problem od początku i do dnia dzisiejszego. TWI potrafi tylko kłamać i zbijać na tym $$.

adamfr

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #131 on: 11 January 2012, 01:54:57 »
Jest kolejny patch. Oprócz SDK zawiera:
Quote
General
- Settings menu bug fixes (e.g. Changing Vsync setting now requires a restart)
- Switching roles/teams while in a tank should now work properly
- Melee hit detection improvements. For example, it is now possible to hit a prone player with a bayonet while standing.
- The commanders order marker will now disappear properly when aimed at the sky instead of getting stuck at some location in the map
- Countdown maps will no longer show the improper amount of manpower when a new player joins during a match in progress

Performance / Stability
- Crash fixes based on .dmp files provided by players
- Fixed occasional freezing when spawning
- Updated Punkbuster to address framerate spike
- Overall performance optimization

Wszystko waży 228,6 mb. Zobaczymy czy jakieś efekty przyniesie.

Bohun

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #132 on: 11 January 2012, 19:03:32 »
To na co liczyłem, że się poprawi nie poprawiło się - czyli poprawnie działajaca wyszukiwarka, problemy z połączeniami.

Koller

  • Guest
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #133 on: 11 January 2012, 20:33:20 »
ten patch to kolejny policzek dla ludzi czekających na wyeliminowanie podstawowych błędów,
w zamian dostajemy nic nie znaczące dla większości SDK (kto będzie tworzył mapy w grze gdzie nawet prosty say nie działa?) i "poprawienie gównianej optymalizacji"....bla bla TWI:(

Offline ShariK PL

  • Towarzysz broni
  • Posts: 973
  • Honor: +10/-1
    • View Profile
Odp: !JUŻ JEST!
« Reply #134 on: 11 January 2012, 21:07:48 »
Eeee ja już pier**** RO2. Ile to już było patchy, które nic nie naprawiały. Wyszukiwarka się chwieje od początku jej premiery a o say już nie wspomnę. Dla mnie strata 100 złotych a poza tym gra już umiera bo jak większość osób zauważyło, liczba graczy spada. Jedyna zaleta to, że po jej usunięciu zwolni się prawie 8 giga wolnego miejsca na dysku :D.