Author Topic: Językowe pliki dźwiękowe  (Read 25935 times)

|a^per

  • Guest
Językowe pliki dźwiękowe
« on: 16 September 2011, 15:11:24 »
Witam!
Pozwole sobie zacytować kolege z forum klanowego:

Aby Niemiec Niemcem byl, a Ruski Ruskim (podmiana plikow dzwiekowych):

1st, back this whole folder up.
\Steam\steamapps\common\redorchestra2beta\ROGame\C ookedPC\Sounds
(don't paste the copy in the ROGame, might cause an error, ditch it on the desktop or something)

Then go to C:\Steam\steamapps\common\redorchestra2beta\ROGame \CookedPC\Packages\Audio
Copy those files to the CookedPC\Sounds folder:
AUD_VOX_Chatter_GerGer_01
AUD_VOX_Chatter_GerGer_02
...
AUD_VOX_Chatter_RusRus_01
...
AUD_VOX_Chatter_Tank_GerGer_01
...
AUD_VOX_Chatter_Tank_RusRus_01

and rename them to:
AUD_VOX_Chatter_GerEng_01_Cue
AUD_VOX_Chatter_GerEng_02_Cue
...
AUD_VOX_Chatter_RusEng_01_Cue
...
AUD_VOX_Chatter_Tank_Ger_01_C
...
AUD_VOX_Chatter_Tank_Rus_01_C
Note that you have to rename/delete the original GerEng/RusEng files (located at CookedPC\Sounds) to be able to rename the native ones.


Ps.
Osobiście nic nie zmieniałem więc nie wiem jak działa ale może ktos ma ochote...

Ein-Volk

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #1 on: 16 September 2011, 18:13:32 »
Działa, ale nie do końca. Podmienione są tylko niektóre odzywki, jednak np. komendy zostają po staremu.

Wrona

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #2 on: 16 September 2011, 18:15:32 »
Istnieje prawdopodobieństwo (to tylko przypuszczenie), że PB się będzie burzył, albo przy następnym uruchomieniu Steam pobierze i nadpisze pliki, bo się CRC nie będzie zgadzać....

krv[PL]

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #3 on: 16 September 2011, 22:19:55 »
qfa myslalem ze to bedzie zmieniane z poziomu opcji!!

Ein-Volk

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #4 on: 16 September 2011, 23:23:37 »
Poprawka.

Nie działa. Nie dość, że podmienia tylko część odzywek i komend, to najzwyczajniej w świecie przy następnej próbie włączenia gry, po prostu mi blokuje dostęp: "gra jest tymczasowo niedostępna, spróbuj później". To oczywisty absurd, pomyślałem, i dałem przez steam weryfikację zgodności plików. Oczywiście wykazało błąd i ściągnęło pliki o równej wadze usuniętych wcześniej plików, które podmieniłem niemieckimi i rosyjskimi spiczami.
Wchodzę do gry i po staremu mam nasz rodzimy syf.

Wrona

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #5 on: 17 September 2011, 01:37:02 »
Es ist genau so, wie ich's vermutet habe, Alter... Mal sehen was nach einem Monat passiert...
Jest dokładnie tak stary, jak przypuszczałem... Zobaczymy, co będzie za miesiąc...

ZabojcaStalina

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #6 on: 17 September 2011, 06:46:55 »
działa - tam na końcu ścieżki jest jeszcze folder POL i to w nim trzeba podmienic pliki i pozmieniać nazwy
nie ma tylko na podmianę pliku training
no i na końcu bitwy koleś mówi coś w stylu: "wygraliśmy tę bitwę..." a tak w bitwie mówią po swojemu

i też uważam, że powinno się to zmieniać z poziomu opcji

no i gierka wreszcie nabrała jakiegoś klimatu... tyle że bugi bugi bugi + kilka rozwiązań wbrew logice
także chyba sobie odpuszczę, aż wydadzą jakiegoś sensownego patcha!

edit:
hah! wczoraj działało! dziś blokuje dostęp do gry. Ein-Volk ma rację
« Last Edit: 17 September 2011, 08:05:42 by ZabojcaStalina »

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #7 on: 17 September 2011, 07:40:15 »
WTF Panowie!! Przecież przy becie była mowa, że w pudełkowej wersji będzie można ustawić sobie voices albo english albo polish albo native !? z tego co piszecie rozumiem że mogę sobie pomarzyć o mówiących w swoich językach nazistach i sowietach?? godamn shit :(

Ein-Volk

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #8 on: 17 September 2011, 13:35:20 »
WTF Panowie!! Przecież przy becie była mowa, że w pudełkowej wersji będzie można ustawić sobie voices albo english albo polish albo native !? z tego co piszecie rozumiem że mogę sobie pomarzyć o mówiących w swoich językach nazistach i sowietach?? godamn shit :(
Więc, jakby to powiedzieć.

Tripwire łgało jak najęte.

Apos

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #9 on: 17 September 2011, 14:08:48 »
Brakło im czasu na dodanie tej możliwości. Mieli ważniejsze priorytety w czasie bety jak i teraz.

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #10 on: 17 September 2011, 15:30:55 »
gdzie zatem sens wydawania gry która jest nie skończona ? w życiu nie oddałbym nieskończonego zlecenia nie rozumiem zatem o co TWI chodzi? linia kredytowa się skończyła?

Apos

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #11 on: 17 September 2011, 16:27:32 »
gdzie zatem sens wydawania gry która jest nie skończona ? w życiu nie oddałbym nieskończonego zlecenia nie rozumiem zatem o co TWI chodzi? linia kredytowa się skończyła?

Jest kilka powodów: Po pierwsze TWI to nadal malutkie oraz niezależne studio z ograniczonym budżetem. Nie mają wydawdcy który pompuje miliony w produkje - chłopaki finansują wszystko samo. Chcieli wydać grę ambitną z nowymi elementami gier FPS - udało im się, ale RO2 wymaga czasu i doszlifowania. Drugim ważnym powodem była zbliżająca się premiera BF3 oraz MW2, które swoim miliardowym budżetem na samą kampanię reklamową zdusiłyby RO2 i premiera obeszłaby się bez echa.

Dzisiaj nalezy uzbroić się w cierpliwość, zgłąszać błędy na forum Tripwire oraz czekać na patche.

Ein-Volk

  • Guest
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #12 on: 17 September 2011, 16:29:39 »
Quote
Chcieli wydać grę ambitną z nowymi elementami gier FPS - udało im się
W jaki sposób?

Chodzi o predatorską wizję u każdego po zwiadzie lotniczym?

Offline Rozumny(PL)

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 393
  • Honor: +10/-0
    • View Profile
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #13 on: 17 September 2011, 16:58:17 »
Dobrze że przynajmniej wrogowie krzyczą tylko w swoich prawdziwych językach. Bo niema to jak wbić bagnet w niemczura który krzyczy  swoim kanciastym językiem  ;D.

Swoją drogą to zabieg że swoi bardziej krzyczą po polsku/angielsku, a nie tak jak w RO:OF spowodowane jest że jednak reszta graczy, dotychczasowi fani CoDa i MoHa to pewno analfabeci, i nigdy nie rozumieliby co przekazują im inni gracze. Tak jak w USA gdzie praktycznie filmy jedynie z napisami nie mają racji bytu.

P.S. Dzięki polskim okrzykom (grając po stronie aliantów) można poczuć się z Ppsz w łapkach jak prawdziwy polski wojak  :)
« Last Edit: 17 September 2011, 17:01:21 by Rozumny(PL) »
"Każdy pocisk jeden Niemiec!"

Offline ufo_has_landed_!

  • Reprezentacja RO.PL
  • Towarzysz broni
  • Posts: 835
  • Honor: +29/-2
    • View Profile
Odp: Językowe pliki dźwiękowe
« Reply #14 on: 17 September 2011, 19:32:01 »
@Apos - no tak, kolejny to dowód na to, że jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Szkoda, bo niedopracowany produkt już psuje opinię na starcie. Wiele ludzi nie sięgnie po to bo gdzieś usłyszą lub przeczytają, że to dziadostwo. Faktem jest, że TWI już w przypadku jedynki pokazało, że dba o swoje dziecko. Pozostaje trzymać kciuki za to, że i tym razem tak będzie i gra rzeczywiście osiągnie status skończonej, tak jak piszesz. Bardzo bym chciał aby tak było, bo też długo czekałem na nią...

ps, nie kupię gry dopóki faszyści i sowieci nie będą mówili w swoich językach ... ochotników angielskich w piechocie niemieckiej nie było, u ruskich chyba też ...
« Last Edit: 17 September 2011, 19:38:03 by ufo_has_landed_! »